• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pehmoleluluokka?

Aloittaja Niina-03, 06.12.09 - klo:14:16

« edellinen - seuraava »

Saana

#30
2e ei vielä kuulosta pahalta. Kun tämä luokka ei kai ainakaan ole tarkoitus olla mikään rahastusluokka. Tosiaan voisin noita vanhoja ruusukkeita lahjoittaa niin ei mene palkintoihinkaan paljoa rahaa. Ja tikkarit maksavat ehkä 20-30c/kpl. :)

MirkkuH

#31
...mä voisin lahjottaa koirien eri-ruusukkeita; ne on ihan kivan kokoisiakin ja nätin vaaleanpunaisia, voisi vaikka siihen keskelle liimata jonkun kiiltokuvan :)  (niitä on mulla jotain 10 kipaletta jäljellä)

Saana

#32
^Kuulostais loistavalta. Pinkki on aina pop! :)

Juulia

#33
Kiva idea Niinalta! :) Minusta pehmoleluluokka olisi tosi kiva pienemmille lapsille näyttelypäivän kuluksi :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Niina-03

#34
Saiskohan jo PINAn näyttelyyn toteutettua pehmisluokan?
Miika on Ikurin tarhassa meinaan, jos vien sinne mainosta niin pikkujoulunäyttelyyn voisi tulla jo monta pehmoa  :D
Mutta ehditäänkö me enää organisoida moista?  edit: Ei ehditä :)

Mutta ensi vuonna olisi kiva nähdä näitä luokkia. Tekeekö joku SHYn hallitukselle esitystä aiheesta?
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

viiru

#35
Olen ehdottanut hallituksen kesken, että väliaikakisavastaava ottaisi kontolleen pehmoleluluokan organisoinnin näyttelyissä. En näe syytä, miksei pehmoleluluokkaa (ja vaikka sitä piirustuskisaakin!) voisi olla jo vuoden ekasta näyttelystä (Jyväskylä 28.2.) lähtien.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Kirppu

#36
Oo, täähän on kiva idea. =) Saisi sitten pikkusiskokin tuoda ton pehmohamsun. ;D

Niina-03

#37
Ihanaa viiru, olet puhdasta kultaa  :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Sintturainen

#38
Oisko niin että lapsen täytyy olla itse näyttelyssä, vai voiko äiti ottaa pehmon mukaan näyttelyreissuun?  :D
Meillä kun 4vee tyttö ei vielä jaksa koko päivän kestäviä reissuja, täältä Oulusta kun tulee Jyväskylän reissulle mittaa yli 600km yhteensä.

Ninde

#39
^No ei se ehkä sit enää vastaa suunniteltua tarkoitustaan, jos lapsen ei itse tarvitse olla paikalla...?

Sintturainen

#40
^juu niin se kyllä on. Ja jokuhan voi sanoa että lapsi on kotona vaikkei olisikaan, että saa oman pehmon arvosteluun  :D  

Pitää ehdottaa meidän paikallisyhdistyksellekin, että pääsee lapset osallistumaan.

Enkeli89

#41
Todella kiva idea tuo pehmo homma :)
ja piirustusjuttua kannatan myös-kunhan paikan päällä ilmoitetaan että joitakin teoksia voidaan käyttää lehden materiaaliksi; isommatkin taitelijat voisi tehdä omia tuotoksiaan- toisilla kun lahjoja on enemmän kuin minulla  :roll:
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Niina-03

#42
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Ja jokuhan voi sanoa että lapsi on kotona vaikkei olisikaan, että saa oman pehmon arvosteluun  :D
Niin joo, minullakin olisi paljon kivoja hamsterinmallisia pehmoja, olen kerännyt sellaisia vuosikymmenen  :D mutta jätän estraadit lapsille.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Disposable

#43
Piirrustuskisa kuulostaa kyllä aivan ihanalta idealta! Siinähän vois olla ikäraja 12-vuotta. Tosiaan kun niitä lapsia ei ole siellä aina vain omasta halusta (omaa hamsteria näyttelyttämässä) vaan myös äitien yms. mukana, voi olla päivä heille aika pitkä.
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

Eevi

#44
Kyllä vähän löi tyhjää, kun luin tämän topicin nimen.  xD
Ihan mukava idea, mutta siitä en tiedä, olisiko sinne tarpeeksi sitten osaalistujia.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10