Uudistuksia rekisteröintiin

Aloittaja viiru, 22.08.13 - klo:12:36

viiru

Hallituksen kokous on päättänyt kokouksessaan 14.8.2013 poistaa venäjänkääpiöhamsteri campbelleita ja talvikoita koskeneen sanallisen sukuselvityskäytännön rekisteröinnistä saadun palautteen perusteella.

Rekisteri on kaikille puhdaslajisille hamstereille avoin. Eri rekisteröintimuodot (kirjepostitse, sähköpostitse ja näyttelypaikalla rekisteröinti) toimivat kuten aiemmin, mutta sanallista sukuselvitystä ei enää tarvitse liittää oheen.

Rekisteröintiuudistusten ohella ehdotettiin katselmusluokan avaamista näyttelytoimintaan. Hallitus piti ehdotusta hyvänä ja tarpeellisena lisänä näyttelyihin. Hallitus suunnittelee katselmusluokan sisällön ja toteutustavan yhteistyössä ulkomuotoluokan tuomarien kanssa vuoden 2013 loppuun mennessä, jolloin vuoden 2014 näyttelyissä tulee katselmusluokka olemaan yhtenä mahdollisena osallistumismuotona. Katselmusluokan sisällöstä, säännöistä ja hinnoittelusta tiedotetaan erikseen, kun suunnittelutyö on päättynyt.
Cheersbigears-talvikkokasvatus