• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

viiru

#75
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Mikäs mahtais olla tilanne tuomarien suhteen? Kutsussa on vain yksi tuomari ilmoitettuna.
Nyt ovat varmistuneet myös lemmikkituomarit, lemmikkisyyrialaiset arvostelee Marjut Kaakinen ja lemmikkikääpiöhamsterit Saija Kukkohovi.

Ulkomuotosyyrialaisten tuomari on valitettavasti edelleenkin vahvistamatta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

PiiaL

#76
Nyt lähti vihdoin ja viimein meiltäkin ilmot matkaan. Lähdetään tälläkin kertaa ihanan pienellä porukalla, mukavan helppo matkustaa sitten junallakin keskenäni kun ei ole painava kassi kannettavana. Kolme meiltä lähtee ottamaan osaa näyttelyyn :) Kiva, jos nyt saadaan ruotsalainen tuomari syrkeille järjestymään.

Anonymous

#77
Ilmot laitettu meneen  :D

GaneshaX

#78
Niin kans.
Mulla saattaa olla sitten pari myytävää hamsua mukana  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

#79
Maksut maksettu ja odotellaan näyttelyä :)

Katitar

#80
Hei koskas vahvistuksia ilmoihin lähetetään? Mulle ei ainakaan oo vielä tullut mitään. :) Vaikka tuskin tässä vielä on syytä huolestua.

Ja HEI! Olisko sihteerille käyttöä kyseisessä näyttelyssä? Voisin tulla sihteröimään jommankumman lemmikkiluokan hamsuttimia.. kielipää o nii surkimus ettei mua kannata ulkkiksien sihteeriksi pestata.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

#81
^ Viimeinen ilmoittautumispäivä on vasta huomenna, eli ei kannata vielä huolehtia. Yleensä vahvistus tulee muistaakseni noin viikkoa ennen näyttelyä.

Kaivelin kaapeista vähän myytävää pikkuroinaa, löytyy esimerkiksi melkeinpä ihan uusi syrkkien juoksutusaitaus jos jotakuta kiinnostaa? Lisäksi multa tulee myyntiin ne hiiret.

Katitar

#82
^ Mjoo. Niin vähän meinailinkin. Tuntuu vaan että olis jo kauan siitä ko itte ilmos. Kerrankin tuli oltua ajoissa.  :P
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Juulia

#83
^^ Kuinkehan paljon tuo juoksutusaitaus maksaisi? :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ninde

#84
Myynnit ja ostot voinee hoitaa sitten yksärein tai niille kuuluvalla osastolla. ;)


Mulla jäänee tää näyttely nyt kuitenkin väliin, kun ei toi hamsu oikein vielä ole sellaisessa kuosissa että sitä viittis ilmota, ja ei kerran syrkkituomarikaan ole vielä varmistunut...

viiru

#85
Viimeinen ilmoittautumispäivä on tänään! Kiitettävästi ilmoittautumisia onkin jo tullut viikkojen aikana, en toivoisikaan kovin montaa "viime hetken ilmoittautujaa" enää.

Näyttelyvahvistuksen perään joku huuteli, en pysty missään nimessä lähettämään sitä aikaisemmin kuin perjantaina 28.5.2010. Eläinmäärät ilmoitan foorumilla mahdollisimman pian (eli torstai-iltana, jos ehdin), sekä syyrialaisten tuomarin luonnollisesti heti kun se on saatu vahvistettua.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

karov

#86
Onko täällä näyttelyssä mahdollista saada puuttuva lemmikkien BIS1-ruusuke (joka jäi saamatta PetExpossa 25.4.2010)? :) Ilmoitin hamsuja mukaan, mutten tosin itse tuo niitä paikalle, kun on poninäyttely samana päivänä.  :(
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

viiru

#87
^ On mahdollista, teille on yksi ruusuke varauksessa. :)

Toimihenkilöksi saa myös jo ilmoittautua! Katin jo heitinkin toiseen lemmikkiluokkaan sihteeriksi. :)

Sihteerit ja assarit:
Syrkit ja talvikot - Lotta Ling
Sihteeri: Martina Munther
Assistentti: Piia Lappalainen, Minski tuuraa tarvittaessa

Rb, cb ja kkh - Sebastian Mårtensson
Sihteeri: Sirpa Tähkämö
Assistentti: Jonna Pokki

Lemmikkisyrkit - Salla Salonen
Sihteeri: Janette Hallikainen
Assistentti: Saana Kankare (?)

Lemmikkikääpiöt & ll - Saija Kukkohovi
Sihteeri: Kati Keinonen
Assistentti: Veera Kujansuu
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#88
Laitoin ilmot juuri menemään :) Ei kyllä löytynyt kuin ihan muutama lähtijä meiltä, mikä on sillain vähän harmi, kun juhlanäyttelyyn olisi ollut kiva viedä monta hamsutinta. No tuleepahan nyt ainakin käytyä näyttelyssä paikan päällä :)

Mä voin tehdä jotain assarointia, jos joku muu ei ole välillä innokas siihen, annan mielelläni jollekin muullekin mahdollisuuden osallistua :)

Harmi, ettei toi syyristuomari vahvistunut ennen ilmojen lähettämistä; yritin viimeiseen asti odotella ja venyttää ilmojen lähettämistä sen vuoksi, kun olis ollut kiva se tietää. No varmasti saa asiantuntevat arviot oli tuomari kuka vaan, kunhan ei vaan ole se, joka viimeksi Littoisissa oli syyriksillä.
Hamsteriton tätä nykyä

PiiaL

#89
Minä voisin tulla assariksi ulkomuotoluokan syyrialaisille. :) Sihteeriksi en ihan uskaltaudu, kun tuo minun kielitaito on mitä on.. Siis jos tulee se ruotsalainen tuomari.