• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNa:n ELONÄYTTELY 30.8

Aloittaja jennu, 19.07.09 - klo:19:39

« edellinen - seuraava »

Pertti

#15
Ei siellä oo tarpeeks aktiivisia hamsteri-ihmisiä jotka vaimentas ne muut päättäjät! :D

Ja ylipäätäänkii, hamsujen ulkomuotoluokat on aina ärsyttäviä järjestää kun tuomareita on tosi nihkeessä, aktiiveja tosi vähän, tiloja vähän ja hamstereita yleensä aina Tampereen näytskissä jumalattoman paljon  :P
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Eve87

#16
hmjaa, voispa tuonne mennäkkin (:

mun kyydil pääsee kyl kans tampere-lempäällä, jos ihan autokyydil haluaa kulkee ^^
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

marlena

#17
Mäkin oon pettynyt Pinaan :<  Siellä hallituksessa on kuitenkin 2 ihmistä joilla on hamstereita eikä virallisia luokkia ole järjestetty. Mietin kannattaako mun ensi vuonna maksaa sinne jäsenmaksuakaan.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Eve87

#18
voisiko joku valaista tuosta pina'sta vähän lisää? :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

#19
^ Pinan verkkosivuille on linkki tässä : http://www.pirkanmaannakertajat.net/index.html , josta löytynee lisää tietoa kyseisestä yhdistyksestä. :) MUTTA hei! Tuolta löytyy kyllä jonkinlaisten ilmottautumisohjeet, mutta lykkäänkö mää vaan noi kaikki tiedot putkeen ja erottelen pilkuilla vai miten? Tää on eka 'ei SHY:n järkkäämä näyttely'.  ;)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

yume

#20
Ite kiinnostais kovasttikkin tulla : )

1. Toinen näyttely olis mulle, niin tarviiko veteraani ikäisestä hamsusta maksaa tuonne pettiin? Kun SHYn kalenterin mukaan olis veteraani..

Ekalla kerral meni jälki-ilmolla paikan päällä ja nyt haluan olla ajoissa. Siellä näkee tuttuja naamojakin petsiestä, jos kirppu ja katitarkin tulee ;)

2. Taas tyhmä kysymys, tuleeko kasvattaja kohtaan eläimen hankkimis paikka jos ei ole oikealta kasvattajalta vaan eläinkaupasta?

3. Niin vielä että pitääkö ilmoon mainita veteraani luokasta jtn tai siitä ettei tarvitse maksaa veteraania?
? Australiankarjakoirat Uja, Nuppu & Ukko
? Gerbiilit Onni, Vili & Oliver
? RIP Vkh talvikko Nuutti

Minski

#21
^ Vastauksia :)

1.
Lainaus käyttäjältä: "Pirkanmaan Nakertajien näyttelykutsu"Veteraani-ikäiset kanit ja jyrsijät kilpailevat ilmaiseksi!
2. Tulee hankkimispaikka (ellet ole saanut eläinkaupasta mitään kasvattajan tietoja) :)

3. No periaatteessa ilmojen vastaanottajan pitäs kyllä tietää kunkin lajin veteraani-ikä, mutta ei kai se pahitteeks ole sitä vielä mainita :)

Lainaus käyttäjältä: "Katitar"MUTTA hei! Tuolta löytyy kyllä jonkinlaisten ilmottautumisohjeet, mutta lykkäänkö mää vaan noi kaikki tiedot putkeen ja erottelen pilkuilla vai miten? Tää on eka 'ei SHY:n järkkäämä näyttely'.  ;)
Eläimet ilmoitetaan ihan samalla lailla kuin SHY:n näyttelyihinkin :) Eli http://hamsteriyhdistys.net/nayttelyynilmoaminen.php
Hamsteriton tätä nykyä

Eve87

#22
Hei kukas lähtis mun kyytiin sinne Lempäälään, bensoja ei tarvii maksaa, kunhan tietää minne ollaan menossa :-D

harmittaa ihan vietävästi kun Timantti jää vissiin pari päivää alle 2kk iän :/
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

#23
Kiitos Minski valaisevasta vastauksesta! :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

yume

#24
Kuin myös Minskille kiitos :) Tuntuu niin tyhmältä kysyä "tyhmiä" kysymyksiä, mutta parempi kysyä kun ei tiedä :P Itselle koiranäyttelyt on jo vanhaa tuttua ja kehätoimitsijaksi olen menossa kouluttautumaan jossakin vaiheessa, mutta on nämä hamsu näyttelyt niin erilaisia, että vähän sitä apuakin tarvitaan :D
? Australiankarjakoirat Uja, Nuppu & Ukko
? Gerbiilit Onni, Vili & Oliver
? RIP Vkh talvikko Nuutti

wiidii

#25
Kasvattajan voi jättää myös kokonaan pois jos sitä ei ole tiedossa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#26
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Kasvattajan voi jättää myös kokonaan pois jos sitä ei ole tiedossa.
Näin mä olen toiminut. Tuntuis oudolta laittaa kasvattajakohtaan eläinliikkeen nimi, vaikkei kys. liike hamsteria olisi kasvattanutkaan, vaan tuntematon yksityinen henkilö, joka vain on kasvattinsa myynyt eläinliikkeeseen. Jos olisikin liikkeen oma kasvatti, sitten kenties sen laittaisin kasvattajakohtaan.


Saa nähdä, tullaanko me tänne, kun tuolloin saattaa muutto olla käsillä enkä ylipäätään tiedä, salliiko rahallinen tilanne ja kun kerran ei ole ulkkiksia syrkeille, niin enpä tiedä.

Saana

#27
Lainaus käyttäjältä: "Eeve"Hei kukas lähtis mun kyytiin sinne Lempäälään, bensoja ei tarvii maksaa, kunhan tietää minne ollaan menossa :-D
Mie voisin ehkis lähtee mukaan. En kyllä osaa sinne paikalle, mutta bensakuluihin voisin osallistua. :D

Osaiskohan Minski sinne? :)

Eve87

#28
Jos hänet tunnet, niin voisitkos kysäistä? (: mun autoon mahtuu 4 sitten mukaan mun lisäksi, tosin jos on paaljon hamstereita tulossa mukaan, niin sitten ehkä vaan kolme :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Elliska

#29
Voisin ehkä tullakin, mutta tuskin otan ketään mukaan.