Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

Vevve

(tälläistä ei vielä ollut?)

Eli nyt kun tässä toivutaan Vantaan messuista, seuraavana oiskin sitten Grand Gala!
Itse tahtoisin kovasti tulla, pitää vaan löytää joku kyyti tai juna jolla pääsen paikan päälle.

kutsu: //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=18&t=5546

Minski

Ollaan ilman muuta tulossa :yes: (Ellei nyt siis jotain tosi ihmeellistä satu)

Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

Mietin jos tekisi kyläreissun Turkuun ja ilmoittaisi koko köörin näyttelyyn, pikkulikat kanssa xD

Lähtisin perjantaina reissuun ja jättäisin koiruudet kyläpaikkaan hoitoon; sieltä onkin 10 minsan matka näyttelypaikalle, katsoin jo enirosta.

Jos lähden, niin tarttis hommata jotkut "matkakodit" öttiäisille, eihän ne nyt koko aikaa voi asustaa pikkuboxeissa.

KaisaM.

Itse en usko pääseväni, mutta ehkä muutamat hamsut lähtevät kokeilemaan onnea muun holhoojan mukana.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

viiru

I'M SO IN! Odotan tätä jo, vaikka on vielä Lemmikkimessujen pölyt karistamatta. Tässä on miljoona hyvää juttua tässä näyttelyssä: 1) Turku, 2) arvostelen itse, joten en ota ilmoittautumisia ja siten voin laistaa kaikista asiaan liittyvistä erittäin työteliäistä tehtävistä ennen näyttelyä ja näyttelyaamuna (eli luettelot, tuomariluettelot, numerolaput, niiden luovutus, jälki-ilmot...) 3) Annika och Lotta. Loput 999 997 syytä voin kertoa sitten vaikka kasvostusten, aikaa, vaivaa ja foorumin bittitilaa säästääkseni.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

Koitetaan kaikin mahdollisin tavoin tänne päästä. Mikään ei ole vielä varmaa. Kyyti on ainoa ongelma vaikka itellä on kortti mut auto puuttuu sekä talvikelillä ajo hiukka pelottaa vähäisen ajamisen takia.

Sattuma

En tiedä tulisinko tänne likan kanssa, kun on tälle päivälle varattuna töitä, eikä ole varmaa mistä mihin asti, mutta käymään voisin muuten vaan tulla, katselemaan paikkoja ja ihmisiä ja näin ^^
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

wiidii

Tottakai olen tulossa, kun näin "lähellä" on ja viirukin jo kyydin lupasi juna-asemalta! (Tämä muistetaan tarkkaan ;) ) Lisäksi mielenkiinnolla pitää tulla testaamaan "uutta" tuomaria hamsulauman kanssa, että mitäs tykätään. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Niina-03

Olisi ihanaa, tai suorastaan välttämätöntä, päästä Gaalaan  :D
Joku kimppakyyti olisi kiva juttu, mutta ilmeisesti eri vehkeellä kuin edellinen reissu toteutettiin (jääkaappi pyörillä).
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Nilla

No ilman muuta olen tulossa!  :D  Tosi ihanaa, kun on näyttely näin lähellä, niin saa herätä myöhemmin ja ei tarvii alkaa säätämään mitään minkään junien kanssa.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

Kattelin että juna-asemalta on aika pitkä matka näyttelypaikalle. Meidätkin joku nappaisi kyytiin sieltä? :D

viiru

Sinne on n. 6 kilsaa muistaakseni Kupittaalta, ei siis mikään kohtuuton taksi-/bussimatka. Mutta katsokaa joku yhteinen juna, pystyn ottamaan todennäköisesti kyytiin yhteensä neljä ihmistä, paitsi jos jaksan ajaa edestakas vain yhden kerran, eli siten että tuomarit ovat kyydissä, jolloin mahtuu heidän lisäkseen enää 1.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Onko tuo syyristuomari Lotta Ling arvostellut Suomessa koskaan, kun itelle se on ihan uusi nimi ? Ei ole siis mun hamsuja ainakaan arvostellut koskaan. Katoin, että hän kasvattaa roboja, kiinalaisia ja campbelleja, mutta ilmeisesti siis syyriksetkin on kuitenkin tuttuja :) Kiva saada taas ihan "uuden" tuomarin arvostelut hamsuista :yes:
Ei ole arvostellut, hän on melko tuore tuomari ylipäätään. On kasvattanut aikaisemmin syrkkejä, nyt ilmeisesti sitten enää kääpiöitä.

Niin joo, itse en ole tulossa, jos en sitten innostu käväisemään paikalla. Saa nähdä sit lähempänä. :)

jjenna

Kylläkai tänne täytyy tulla, senki takia et mulle kotiutuu lauma svedu-campbelleja  :lov
Vois myös pari omaa kasvattia tuoda haukuttavaks ja sit pari muitten kasvattii kehuttavaks  :D