Hamsteri ei tee pesäänsä mökkiin

Aloittaja sofiajja, 19.01.15 - klo:15:55

sofiajja

Meille muutti luovutusikäinen syrkki viikonloppuna. Heti aluksi se teki pesänsä terraarion nurkkaan, mökin takaseinän ja terran lasiseinän väliin. Siellä on vessapaperit ja siemeniä yms. Haluaisin kuitenkin että se asuisi puumökissään, eikö se olisi hamsterillekin parempi kun saisi olla enemmän rauhassa ja olisi katto pään päällä? Voinko yksinkertaisesti siirtää puumökin ihan terran seinään kiinni että sinne ei mahdu enää ja siirtää vanhan pesän mökin sisälle? Vai onko väärin mennä koskemaan hamsterin pesään kun eihän siitä haittaakaan ole vaikka se on nurkassa  :icon_rolleyes:

speedy gonzales

Anna vaan olla pesän siellä minne se on sen itse tehnyt. Kyllä se vielä mökinkin jossain vaiheessa keksii. Mulla, kun oli korpulla aiemmin duna, niin sillä oli pesä aina tason alla nurkassa. Ja tässä terrassa teki pesän ensin juoksupyörän ja nurkan väliin. Kyllä se siitä sitte seuraavana päivänä muutti jo mökkiisä nukkumaan. :xd:
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.

sofiajja

Lainaus käyttäjältä: speedy gonzales - 19.01.15 - klo:22:00

Okei kiitos enpä sitten mene koskemaan :)

Tattithehamster