• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

yennni-

#225
kyllä Minnin kelpaa tuolla jättiterrassaan asustella :> ja ihana puusisustus siellä ! :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Anonymous

#226
On kyllä Minnillä hulppea asumus :c8

metsku

#227
Tässä syrkki Millan asunto:



Ja syrkki Matin (pakko laittaa tommonen viritelmä koska muuten ilmastoituu niin huonosti):


Eevi

#228


Deean terraario, 90x45cm.  :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Nape

#229
Meiltä lähti tänään se isoin häkki ja tilalle tuli liukuoviterra, täytyi vaihtaa Ullan ja Lissun asumukset. Tässä kuvapäivitystä:


Ullan terra 100cm x 40cm x 40cm
Tuolla takana menee siniselle pahvilootalle iso muoviputki, siinä on vähä puruja ja pitkä pajusilta päällä. Harmittaa, kun oikeaa ilmettä ei saa kunnolla kuvaan vangittua.


Lissun terra 100cm x 50cm x 30cm

Vevve

#230
Liukuoviterrat on vaan niin kivoja!  :sydan

Tässä Disco Stu:n terra sisustettuna.

Nape

#231
Vevven terra on hienosti sisustettu :)  Ihana tuo linnakesysteemi, tuo siis jossa menee aita yläkerrassa :sydan  Mäkin haluun!!!!

lentsu

#232
Harmi ettei täällä ole tykkää-nappia. Mä painaisin sitä nyt kovasti ton Vevven Disco Studin asunnon kohdalla. Hiukka hieno!  :) Oletko tehnyt itse tuon linnaketason vai onko se ostettu jostain? Ihan mieletön, mäkin haluun!!!  :haha

Vevve

#233
Linnaketaso syntyi kannen listan ja vanerin jämistä, aitoina on palat kenkätelinettä  :D

yennni-

#234
Vevvellä on makeesti sisustettu terra :>
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

lusikka

#235
Kaipa pistän minäkin kuvaa asumuksesta näytille :3
Ei asusta täällä kuin vain yksi talvikko, tyttönen nimeltä Sirius C:

Tuossa päivänä muutamana tein melkoisen suorituksen ja yhdistin kaksi dunaa toisiinsa.. Melkoinen homma tuossa oli, meni siihen nimittäin että piti leikata kumpaankin dunaan reikä ja sitten päälystää reiät verkolla, johon leikkasin putken kokoisen reiän ja sitten putkella dunat yhteen (: Yhdellä dunalla on mittää suunnilleen 50 x 30, ihan tarkkoja mittoja en jaksa muistaa x) Oliskohan jotain minidunia nuo...

Tässäpä toinen duna, joka toimii ikään kuin ruokadunana ja sisältää vain muutaman sentin purukerroksen:
http://img853.imageshack.us/i/432011013.jpg/

Sitten puruduna ennen kuin sinne purua laitoin.. Tosin järjestys muuttui vielä kuvan ottamisen jälkeen hiukan, tuo putki siirtyi keskelle dunaa ja lautasenpuolikas sen tilalle. Sitten tuohon lautasenpuolikkaan kohdalle tuli taso, koska putki on niin ylhäällä ettei Sirkku muuten siihen yltäisi x)
http://img839.imageshack.us/i/432011012.jpg/

Ja sitten vielä koko viritelmä valmiina:
http://img688.imageshack.us/i/432011014.jpg/

Ja oikeasti tuon yhden lautasenpuolikkaan sivut on muuten hiottu todella sileiksi, niistä ei mitään haavoja voi aikaan saada, vaikka ne kuvassa vähän teräviltä näyttävätkin. Ja on myös hyvin tukevaa tekoa hän x)

Olen kyllä viritelmään enemmän kuin tyytyväinen, ja Sirkkukin tykkää kun näin voi tarjota paremmat kaivelumahdollisuudet kuin vain yhtä dunaa käyttäessä (:

Mrk

#236
Näenkö ihan omiani, vai onko tuolla Stun terrassa reikäpeltiä taustalla? Mistä ostit ja paljon maksoi? Kaveri näyttää kyllä hukkuvan tonne lukaaliinsa. :D

Mä sitten kuitenkin menin ja ostin kaksi detolf vitriiniä, "kun halvalla sai". Tuo ensimmäinen terraarioprojektikin on tosin vielä kesken... Saapi nähdä mitä teen niiden kanssa.

Vevve

#237
^ On reikäpeltiä, leikkelin jostain vanhojen terrankansien jämistä paloja. :D Sen takia se onkin tuommoinen vähän epäsiisti, kun ne palat oli ihan vinkuroita. Kai tuota jostain rautakaupasta pitäis saada.

Mitäs meinaat detolffeista tehdä?  :)

Mrk

#238
^Hö, mä niiiin toivoin että olisit sen itse jostain ostanut, olisin sit voinut käydä hakemassa samaa myös. En ole löytänyt rautakaupoista mitään kivaa ja sopivan hintaista reikäpeltiä, ne mitä haluaisin maksaa ihan sikana.

Ajattelin tehdä detolfeista samantyyppiset terraariot mitä tuolla saksalaisten foorumilla (vai oliko se kuva siellä blogissa). Tosin ongelma on ettei tänne "hamsuhuoneeseen" mahdu lisää terraarioita. Täytyy siis järjestellä... ja ehkä sit myyn ton toisen vitriinin tai jätän sen ihan normi käyttöön.

S.D.G.

#239
Kylläpä tuli tosta Vevven vitriinistä mielettömän hieno! Hassun näkönen kun se Stu katselee tuolta riippumatostaan valtakuntaansa  :haha  On siinä pojalla palatsi linnakkeineen, prinsessa vaan puuttuu, mutta eiköhän se Stu ilmankin pärjää tollasessa hamsterlandiassa  :D
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.