• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

piu´

#210
Oi vähä kiva sisustus Yadellilla. :-) Kun sulla tossa yläkuvassa näyttää olevain kaikkia noita katosta roikkuvia juttuja, kuten tuola oikeassa laidassa oleva "tikapuu"härpäkkä mistä lähtee noita juttuja niin tykkääkö hamsus siitä ? Meinasin vain toissapäivänä ostaa samanlaisen Faunattaresta, mutta jätin ostamatta ku en tienny mitä hamsu siitä tykkäis.
Tulipa hyyyvin selvä kysymys. :DD

Sintturainen

#211
Onko kellään mitän konstia miten estää hamsua puremasta dunan kaltereita? Toki jos ottaa tason pois ja ei laita mitään korkeita virikkeitä ne ei yllä, mutta se taso tuo kuitenkin kivasti lisää pinta-alaa... Mä nukun eri huoneessa kuin hamsut ja silti en meinaa saada nukuttua kun jyrsivät kartereita...

metsku

#212
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Onko kellään mitän konstia miten estää hamsua puremasta dunan kaltereita? Toki jos ottaa tason pois ja ei laita mitään korkeita virikkeitä ne ei yllä, mutta se taso tuo kuitenkin kivasti lisää pinta-alaa... Mä nukun eri huoneessa kuin hamsut ja silti en meinaa saada nukuttua kun jyrsivät kartereita...

Ainoa mikä meillä on auttanut on isompi asumus. Olen yleensä yhdistellut häkkejä ja dunia putkilla ja on kalterin paukuttelut loppuneet sit siihen.

wiidii

#213
Ei muuten auta edes isompi asumus tai mitkään virikkeet.  XD  Kotona asustaa yksi hamsteri maxi-dunassa mikä on sen jonkun metrin pitkä ja siellä se iloisesti ryskyttää joko juomapulloa tai kaltereita.  :kieli
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

WeeaK

#214
Meillä asustelee näin talvikkomummu Hippu minidunassaan(pahoittelen surkeaakin surkeampaa kuvaa, ja vielä hieman keskeneräistä sisustusta.) :


Nape

#215

Lissun terra

lentsu

#216
Upea terra Lissulla!  :) Tuo puinen kiipeilyhässäkkä näyttää tosi kivalta vasemmalla, en ole ihan tuollaista nähnytkään koskaan, vai oletko tehnyt itse?

Anonymous

#217
^Itse oli Nape sen tehnyt

Yadell

#218
Lainaus käyttäjältä: "piu´"Oi vähä kiva sisustus Yadellilla. :-) Kun sulla tossa yläkuvassa näyttää olevain kaikkia noita katosta roikkuvia juttuja, kuten tuola oikeassa laidassa oleva "tikapuu"härpäkkä mistä lähtee noita juttuja niin tykkääkö hamsus siitä ? Meinasin vain toissapäivänä ostaa samanlaisen Faunattaresta, mutta jätin ostamatta ku en tienny mitä hamsu siitä tykkäis.
Tulipa hyyyvin selvä kysymys. :DD

Tykkää kovastikin, kun Alvar on tuollainen apina. ;) Se kiipeilee ihan koko ajan jossain.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Nape

#219
Kiitti lentsu :) Itte mä sen tänään värkkäilin, Lissu tykkää siitä, mut mä tykkään, että ois saanut olla muutaman sentin matalampi.

yennni-

#220
mulle on nyt iskenyt hirveä häkkikuume ;o haluisin semmosen tilavan rottahäkin (esim http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... tan/143041 ), en mitään tavallista pientä hamsterihäkkiä.. kun noi on niin ihanan tilavia ja valoisia ja sit niihin saa niin hyvin kaikkia virikkeitä ja tasoja :) mutta olen kyllä ihan tyytyväinen tuohon tämänhetkiseenkin häkkiterra yhdistelmään, tosin hieman saisi olla suurempi tuo terra  ;)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Minttu

#221
Tässä meidän Minnin lukaali kokoa on (LxSxK) 120 x 47 x 43cm:




mirauh

#222
^ Aika lepposat oltavat Minnillä! Hieno terraario ja sisustus !
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Yadell

#223
Minnillä on kyllä melkoinen lukaali! :) Tuohon verrattuna Hennin 100cm terra näyttää tosi pieneltä.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Hessuinen

#224
Minnillä on kyllä oikea paratiisi, onnenhamsu. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava