• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Saana

#195
Oliko lemmikkiluokassa roboja? Jos ei niin tuossa Sirpan robo-kuvassa täytyy olla meidän JV09 Da Capo*. Jos näin niin täytyy kanssa napata kuva itselle. :)

Yadell

#196
http://nita.kuvat.fi/kuvat/Henni%2009/N ... C%20Vaasa/ kuvia omasta lemmikistä saa kopioida, kunhan ilmoittaa, että sen on ottanut: Silja m. :) Osa kuvista on tärähtäneitä yms, kun en jaksanut karsia huonoja pois, ja siirsin ne vain suoraan nettiin.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Marla

#197
Tämä tunnistamaton musta vn hamsteri on minun Geddy Lee. xD


Tämäpuolestaan näyttää aivan Tossulta (Foster Fortune) ja wc-paperi ja Mörttikin sopisivat kuvioon, mutta siellä oli pari melki identtistä soopelia, joten 100% varma en ole, mutta lähestulkoon kyllä. :D

Sirpan kuvista siis kaksi edellistä. :) Kopioin ne koneelleni, ja saatan käyttää kotisivuillani, mutta mainitsen kuvaajan yhteydessä kyllä.


Tämäainakin on Tossu! Noista Yadellin kuvista siis tuo.


En tiedä kenen nämä kaksi: 1ja 2 olivat, mutta aivan ihania olivat, ihastelin noita siellä! :lov
Ja tämäkin söpötys vielä! :sydan


Lainaus käyttäjältä: "Annina"Oliko lemmikkiluokassa roboja?
Yksi roboveteraani mainitaan luettelossa.

KaisaM.

#198
Ihania kuvia!  :lov  Onko nuo mustat/kyyhkikset Maidon poikasia? Wiidii?  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

@amorous

#199
Marla:
En tiedä kenen nämä kaksi: 1ja 2 olivat, mutta aivan ihania olivat, ihastelin noita siellä! :lov

^mun mun herra Dos-Entti, jonka ilmoitin pk rex creme, mutta eipä sitten ollut se väri, vaan Lisa ehdotti jotain ps white??. Joka tapauksessa sai EH ja kehui rexiä ja turkkia, mutta väri olis pitänyt olla ei-standardiluokassa. Väriehdotuksia herralle?? Silmät punaiset ja hyvin vaalean kellertävä turkki.

Sintturainen

#200
^Oisko sit p.s luonnonvalkoinen?

wiidii

#201
Todennäköisesti on sitten ollut punasilmäinen luonnovalkoinen, kuten Satu ehdotti. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#202
Eiks kukaan ottanu Vaasassa ihmisistä kuvia, olis kiva kyylätä :P Ei sillä, etteikö noi hamsukuvat olis extrasulosia <3
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#203
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Eiks kukaan ottanu Vaasassa ihmisistä kuvia, olis kiva kyylätä :P
Mulla on se yksi ja ainoa Minskikuva sieltä minibussista. :D Josko laitan sen tänne, niin kaikki saavat katsella Minskiä. xD

Minski

#204
^ No siinä sitä oliskin kaikilla ihmettelemistä xD
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#205
Lemmikki 2009 -messut la 31.10

Eipä ole Juhan kuvien vertaisia mutta ei voi mitään. Sunnuntain kuvat tulee joskus. :D

Niina-03

#206
Saanko Elliska ottaa yhden kuvistasi, jossa olen minä itte? :D
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Minski

#207
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Eipä ole Juhan kuvien vertaisia mutta ei voi mitään.
Höpö höpö, noihan on tosi hyviä kuvia. Ja ahkeraan kuvailitkin siellä jollain hienolla aparaatilla. Yritin välillä väistellä sun kameraa, mutten aina näköjään huomannut :)

Voinen paljastaa kuka olin, koska kaikki mut tuntui siellä jo muutenkin tuntevan :D Eli noissa kuvissa olen toi raitapaitanen:

- 1 (kauheeta lässytystä jollekkin Saanan hamsulle :D)
- 2
- 3

Ja näköjään meidän Odeliina rakas kullanmurunenkin on päässyt kuviin, oi onpa se niin suloinen :lov

- Ode 1
- Ode 2


Niina-03: Pitäsköhän meidän pitää joku palaveri; eikös tuo ole sun hamsu ketä meidän Jumba tuossa pussailee ? Onhan se edes naaras ? :D
Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#208
Kivoja kuvia Eltsulla (paitsi mun kuva  XD )
Lisäilen vielä omatkin kuvat tänne, kun vaan ehdin.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

#209
Mäkin otin kuvia lauantaina, pitää latailla koneelle kun kerkiän.
Elliskalla tosi kivoja kuvia, vaihteeksi oma naama melkein joka kuvassa!  xD