• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

jemppura

^
Onpas sulla hamsuja, jos saa kysyä niin millaisissa asumuksissa sulla hamsut asuu ja millaisessa lukaalissa itse asut että kaikki mahtuu?  :icon_eek:

Vevve

^ Meillä on oma hamsterihuone, täällä kuvia. :) Kasvatan kääpiöitä, ne ei vie niin paljon tilaa kuin syrkit.

jemppura

^
Oi vitsi miten kivannäköistä, ihana tuo terra jossa mustat reunat   :sydan:
Olispas munkin eläinhuoneessa noin siistiä ja hienoa.

AnsaLucia

Jemppura, sulla on aivan ihana eläinhuone ja kaikilla eläimillä niin tilavat ja nätisti sisustetut asumukset. Oikein ilo silmälle  :peukku:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

jemppura


Ana

Pieni vinkki ei kannata ensin laittaa ruokaa kippoon ja sitten mennä leikkaamaan kynsiä :D Oli melkoinen näky vessan lattia kahden cämpsyn kynsien jälkeen, kun kaikki piti tyhjentää :D

Jonsku

Oon kattellu noita hamsujen myynti-ilmoja, ja alkaa vaikuttaa siltä että roboista on tullu tosi suosittuja syrkkien rinnalle :yes: Kaikki ilmoitukset vaan syrkki, robo, syrkki, robo.......
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Katitar

^ mä veikkaisin ainakin noiden robojen kohdalla lisäksi niin, että kun ne eivät kovin helposti talvella lisäänny, niin nyt ne ovat innostuneet jokapaikassa ja tarjotaa on vaan tosi paljon enemmän.  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

spellcaster

Moon ollu vapusta asti ilman nettiä ja nyt kun sain yhteydet taas toimimaan niin saan huomata että foorumin ulkoasu on TAAS muuttunut. Edellinen oli kyllä minusta selkeämpi mutta minultahan ei kysytä...  :icon_e_wink:

Ely

Ollaanpa sitä asenteellisia :icon_rolleyes:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

spellcaster

Aina yhtä mukavaa kun mitään ei saa koskaan kommentoida vaikka palautteen perään aina kysellään  :yes:

Ely

Totta kai saa kommentoida mutta eikö sitä voi tosiaan tehdä ilman tuollaista ennakkoasennetta? :icon_eek:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

spellcaster

Anteeksi Ely mutta en ymmärrä mistä vedit herneen nenään? Ilmaisin mielipiteeni uudesta ulkoasusta ja sanoin että itse pidin vanhasta enemmän, miksi suuttua?
Mutta samapa tuo, tällaistahan tämä on nykyaikana ja nimenomaan näillä keskustelupalstoilla joissa kaikilla ne omat mielipiteet on. Toiset kestää, toiset ei  :icon_smile:

wiidii

Pointti oli ehkäpä se että spellcaster toi sun kommentointi oli niin selvää piilekettuilua ettei mitään rajaa.  :enkeli: ;) -hymiön´käyttö ja "mutta minultahan ei kysytä" -tyylinen kommentointi ei tosiaan ole millään tavalla ainakaan kohteliasta tai järkevää palautteen antoa.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ely

^Juuri näin, edellisestä ulkoasusta (joka on yleensä oletusteema tässä foorumialustassa) tuli niin paljon rakentavaa palautetta että siirryttiin tähän.

Kuten jo täällä aiheeseen liittyvässä ketjussa kirjoitin, niin voit halutessasi vaihtaa edelliseen ulkoasuun.

En minä mistään pahastunut kun en ole edes tätä teemaa tehnyt, annoin vaan palautetta myös :icon_e_wink:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."