• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka paljon olette kuluttaneet hamsuihinne rahaa?

Aloittaja Minihamsteri, 14.04.10 - klo:22:27

« edellinen - seuraava »

Hamsterlover^

#60
Ei nyt mistään suurista summista puhuta jotain 100 euroa.

Markka

#61
Minä varmaa jotai 50e äiti paljon enemmän... :D
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Olkkuli

#62
Elikkäs paljonko teillä kuluu rahaa hamsun hoitoon? Olisi mielenkiintoista tietää paljonko rahaa tarvitsee eläimen hoitoon kun ennen ostoa on kaikki tavarat valmiina.

Nappi:

häkki - 90 euroo
häkkitarvikkeet - n. 50 euroo
purut - 30 euroo
kuiva ruoat - 15 euroo
herkut - 20 euroo
eläinlääkärit - yli 200 euroo

ton verran meillä on menny suunnilleen Nappuskaan ja poitsu täyttää 25.6 eli huomenna vuoden. Mutta on se ollut tuon rahan menetyksen arvoista  :lov  :mrgreen:
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

Rose

#63
Tässä on siis nyt vaan tältä vuodelta, tulis kauheet määrät jos laskisin kaikelta ajalta. Tänä vuonna tarvikkeisiin/asumuksiin menny 100e tai vähän päälle, herkkuihin 20e, kuiva ruokiin 40-70e (äiti ostaa niin ei oikeen mitään tietoa), puruihin 150-200e (äiti ostaa nämäkin), eläinlääkäriin 250-300e, tuoreruokiin (liha, juustot, kasvikset, puurot jne...) 100e tai enemmänkin, äiti ostaa nekin, ja osan otan koirien ruoista.

Eve87

#64
En uskalla edes ajatella paljon noihin öttiäisiin on rahaa uponnut, useampi tonni veikkaisin... Parempi etten edes tiedä :D ja seuraava tonni hupenee kun tilaan uudet häkit.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Jane

Mie oon kuluttanu tulevaa hamsuun n.100 e. Ehtohan porukoilla oli ,että hamsteri tulee jos itse hoidat kulut ( toki he eläinlääkärimenot pulittaisivat ). Ny on sitte terraa ja virikettä, vielä petshopista pitäs kantokoppa ja keinulauta tilata ;)

Jadelini

Meikäläisellä on mennyt suunnilleen 200 e  :nuija:
Mutta se on sen arvoista  :sydan:
R.I.P Jadelini Hunni
?  5.6.2011
† 2.9.2012

Lovely Aurora
<3

Katitar

mä olen aikoja sitten pudonnut laksuista.. mutta paljon:icon_rolleyes:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

delfi76

Onhan niihin varmasti satasia uponnut.... mutta esimerkiksi asumuksia vaihtaessa olen aina vanhat myynyt ja sillä puolella oon aika vähällä päässyt. Oon siis ostanut ja myynyt käytettyjä häkkejä, en oo ostanu uutena :)

Vevve

Meillä lähtee varmaan jo tonneista. Ei aavistustakaan, niihin menee joka kuukausi vähintään 50€ ja olen kasvattanut kolme vuotta, siihen kun lisää kaikki mm. 200€ maksaneet nykyiset asumussysteemit ja vanhat asumukset ja kaikki eläimet.... Herranjumala  :eijei:

GaneshaX

Ruuat, kuivikkeet, hamsterit, asumukset, tarvikkeet ja boksit, hylly, näyttelykulut, laivaliput, bensat yms. Jos olisin laskenut kaikki yhteen, niin itkisin. Todellakin itkisin. En halua edes tietää.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

unijojo

Simbaan olen käyttänyt ainakin 100e, Justuksee ehkä 40e, kun duna oli jo valmiina. En ole laskenut enkä aijo ikinä tarkkaan laskeakkaan.
Kaksi syyrialaista ja kiinari
http://www.aanimalia.blogspot.com/

Lennu-hamssu

Meillä kun on ensimmäinen hamsu ollut sellasen 1½  vuotta, niin kyllä siihen on rahaa mennyt (ei toki omalta osaltani kuin ehk 40-50€) monia satoja euroja ja on Lennu toki sen kaiken ja enemmänkin arvoinen :) Alussa meni jo 100€ ihan perustarvikkeiden ostamiseen (sis. häkki, 60-70€) Meillä oli tuuria kun PetPointissa oli joku muka vaurioitunut duna :D normisti olis ollu jonkun 80€ mutta saatiin se sitten kympin tai pari halvemmalla =) Tuo vaurio ei nimittäin ollut kuin sellainen pieni, öh, naarmu jossakin läpinäkyvän osan kulmassa, jolla ei ollut mitään mahdollisuuksia aueta :)

Tiu

Liikaa... Mutta ei ole mun rahoja vaa vanhempien, mut harmittaa silti. Noh se on sen arvoista .. Ois kyl voinu säästää jossai virikkeis tekemäl niit ite enemmä.  :icon_cheesygrin:
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Sazki

Laskin että jos lääkärit, tarvikkeet, häkit, ruuat, lemmikit yms lasketaan yhteen, niin 4 vuoden aikana on menny n. 1000€ :nuija:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme