Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

Tinjau

1vko enää ! Ihan mahtavaa. :) odotellaan innokkaasti sinne menoa ja sen jälkeen on ansaittu loma.  :fruit:

Vevve

Hei, toimihenkilöitä puuttuu vielä!  :peukku:
Toimihenkilöt saavat näyttelypäivänä ilmaisen lounaan yhdistyksen puolesta, ja sihteeröinti ja assarointi ovat mukavia tapoja kuluttaa aikaa näyttelypäivänä ja oppia lisää hamstereista!

Tuomari: Päivi Virtanen (Standardiluokan lk syyrialaiset, koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset)
Sihteeri:
Assistentti:

Tuomari: Niina Hämäläinen (Lemmikkisyyrialaisurokset)
Sihteeri: MK
Assistentti:

Tuomari:  Marjut Kaakinen (Lemmikkisyyrialaisnaaraat)
Sihteeri: Tinjau

serkkU-

Ajattelin tässä et voisin kokeilla sihteerin hommia :D Päivin sihteerinä :)

jensku

Oijoi päivät kuluuu, odotellaan jo innolla.  :yes:

Näyttely vahvistuksii ei olla viellä vissi keretty lähettää? terveisin minä iän ikuinen malttamaton.  :icon_cheesygrin:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Lainaus käyttäjältä: serkkU- - 16.02.13 - klo:16:20
Ajattelin tässä et voisin kokeilla sihteerin hommia :D Päivin sihteerinä :)

Jes  :peukku: Laitoin sut aloitusviestin listaan.

Tinjau

Hei pitääkö mun siis hakea vaan kesken sihteerisöinnin jos jostain luokasta missä mun ötskyt on niin jakaa palkintoja ? Jos siis mitään tulossa on :D kysyn vaan ,ja toivottavasti ymmärrätre.

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 18.02.13 - klo:17:38

Voit, tai sitten palkintoja jakava henkilö voi laittaa palkintosi sivuun ja voit hakea ne palkintojenjaon jälkeen.

Ana

Elikkä nyt Kauppiin menevät ja hamsusta ilmottaneet. Se on minimissään 8€/hamsteri/yö. Huomenna soitan vielä johtajalle, mutta tosiaan näin kallista on ilmeisesti.

Alkemistin

Ohhoh! Mä kun olin miettinyt, josko kuitenkin toisin Blaukkarin kuvattavaksi, vaikka sitä ei nyt ainakaan ulkomuotoluokkaan enää saakaan. Jos sitten vaan pyytäisi tuttua valokuvaajaa kuvaamaan sen täällä. :icon_confused:

dominica77

Kuka täällä asuu turussa ja menee tamperen hamsterinayttelyyn? 2 urosta ja yks naaras haluaa kuljetus hamsterin näytellyyn ja Timantti haluaa kuljetus turkuun. Anteeks huono suomi. Haluan apuu otta 3 hamsterit Tampreen naytelössä ja sitten yks kotona, turkuun.. Voitko olla kiltti ja auttakaa minua....

amun-ra @ hotmail.fi
Syrian hamsters 4 ever.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: dominica77 - 20.02.13 - klo:02:17

Me asumme Turussa, mutta menemme Tampereelle jo perjantaina ja hotelliin yöksi. Se on vähän ongelma, koska jokainen hamsteri maksaa hotellissa 8e/yö. :icon_confused: En viitsisi salakuljettaakaan, kun en nyt salakuljeta noita omianikaan. Tulisiko joku suoraan Turusta lauantaina?

// Same in English, just in case.
We are going to Tampere from Turku but already on Friday. This is a bit of a problem since the hamsters cost 8 euros per night and per hamster in the hotel. I'm not going to smuggle them in either, because I'm paying for mine :( So the hamsters should be picked up already on Friday at Tampere or somebody else take care of the delivery.

..and of course we can take Timantti to Turku with us, that's easy  :icon_biggrin:

Ana

No niin eli meidän täytyy käydä ideaparkissa tällä reissulla. Yritämme keretä jo perjantaina käymään, mutta jos kauppa on jo kiinni kun saavumme niin joutuu käydä lauantaina, että kannattaa Hajime varautua assarointiin. Yritän tänne vielä sitte perjantaina ilmottaa kerkesimmekö käydä.

Ely

Näyttelyvahvistus lähetetty! Saattoi tulla kahdesti koska ensimmäisellä lähetyskerralla herjasi ettei viestiä voinut toimittaa johtuen virheellisistä osoitteista.

Jos et saanut vahvistusta niin ota yhteys ely(at)hamsterit.net
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Kaksi kertaa tuli ^^

viiru

Hei vielä assistentit lemmikki- ja ulkkislyhkissyrkeille! :) Kuten Veera sanoi, erinomainen tapa saada aika kulumaan näyttelypaikalla: ei sido sataprosenttisesti tuomaripöydän ääreen, vaan ehtii kyllä hoitamaan omiakin juttuja samalla! Suattaapi olla, että leivon vielä porkkanakakun näyttelypaikan kahvioon, ja luonnollisesti toimihenkilöt pääsevät nauttimaan näistä antimista työsuhde-etuna...
Cheersbigears-talvikkokasvatus