• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

Ana

Mää ymmärsin että veera tuo ne tilatut paidat sinne mistä on ilmotettu hänelle sähköpostilla. Ei siis kaikkia tilattuja.
Mullaki enään vartti töitä niin pääsee sitte lähteen ajelemaan tampereelle päin.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Ana - 22.02.13 - klo:13:45
Mää ymmärsin että veera tuo ne tilatut paidat sinne mistä on ilmotettu hänelle sähköpostilla. Ei siis kaikkia tilattuja.
Mullaki enään vartti töitä niin pääsee sitte lähteen ajelemaan tampereelle päin.


Joo, huppareita on niin paljon että tuon hupparit vain niille jotka ovat ilmoittaneet hakevansa tilatut hupparit täältä. Siitä on infottu kaikkia hupparin tilanneita sähköpostitse.

Janika S.

^en minä vaan muista tuollaista.. Onko mun huppari tulossa vai ei?  :nuija:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

jakiem

Alkaa pikku hiljaa jänskättämään. Onneksi ei ole kamalan pitkä näyttelymatka, olen ihan tavattoman huono tekemään lähtöä. Pitäisi vielä toiselta otukselta kynnet leikata, laittaa boksi valmiiksi ja jos sen maksukuitinkin vielä muistaisi tulostaa...Mitäköhän onnistun unohtamaan

saija

Täällä ollaan jo tampereella hotellissa ja hamsut aseteltuna kauniiseen riviin vessaan  :enkeli: onneks on niin iso vessa tässä paikassa että sinne mahtuvat. Saa sitten oven yöks kiinni ja saa paremmin nukuttua.  :nuq:

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Janika S. - 22.02.13 - klo:14:31
^en minä vaan muista tuollaista.. Onko mun huppari tulossa vai ei?  :nuija:

Siis olen kyllä lähettänyt kaikille tilaajille sähköpostin aiheesta noin 3-4 viikkoa sitten.. Hyvä kun muistutit, otan hupparin mukaan!

Janika S.

^Oon jotenkin sen missannut tai sit en vaan muista  :nuts:
Mutta hyvä että kulkeutuu sinne kuitenkii, Satu voi poimia kyytiin!
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

viiru

Muistutan vielä täällä foorumillakin erikseen, eli kun ilmoitatte eläimiänne näyttelyyn Internet-lomakkeen kautta ja saatte siitä automaattisen sähköpostivahvistuksen, tarkistakaa lähettämänne tiedot. Tässäkin näyttelyssä oli kokonaiset seitsemän eläintä ilmoitettu väärällä syntymäajalla, jolloin ne tippuvat luettelosta automaattisesti pois, ja vasta ihmisten maksamia ilmoittautumismaksuja tarkastaessani viimeisenä päivänä ennen näyttelyä rupean ihmettelemään maksettuja summia ja sitä kautta tekemään salapoliisityötä mahdollisten virheiden löytämiseksi luettelon ja ilmoittautuneiden väliltä.

Yhdistyksellä ei ole velvollisuutta ottaa vastaan vilpillisin tiedoin ilmoitettuja eläimiä näyttelyyn. Nämä nyt on jälleen tällä kertaa katsottu kaikki läpi sormien ja tehty eläimille vain B-numerot ja lisätty niillä tuomariluetteloihin (oikeasta luettelosta luonnollisestikin puuttuvat, koska se pitää kuitenkin lähettää painoon viikkoa ennen näyttelyä), mutta tulevaisuudessa muistakaa olla huolellisia, tai vähintäänkin päin prinkkalaa täytettyjen lomakkeiden jälkeen tarkistakaa edes vahvistusviestit ja ottakaa heti yhteyttä ilmojen vastaanottajaan, jos huomaatte että tuli tehtyä virheitä!


Mies pakkasi autoon jo kilttinä kaikki painavimmat yhdistysroinalaatikot ja mie pakkaan aamutuimaan sitten loput eli eläimet ja syötävät. Ollaan täälläkin jo aika kivasti tulevaan näyttelypäivään orientoituneena!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Crodino

Heti oli pakko mennä tarkistamaan vahvistusviesti!  :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Alkemistin

Guilty as charge.  :icon_e_sad:
Huomasin muutama päivä sitten syntymäkuukauden menneen väärin. Kaveri on syntynyt 24.pvä ja olin ilmeisesti edelleen niin joulutunnelmissa, että pistin kuukaudeksi joulukuun. :nuts:
Viimeksi eläimemme oli tippunut luettelosta meistä riippumattomista syistä ja nyt siis näin. Noh, tuskin me niitä luetteloita kovin kauaa säästelemme. Ja ilmoitin toki virheestä heti kun sen huomasin, mutta eivätköhän ne luettelot olleet jo painettu. :icon_neutral:

viiru

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 22.02.13 - klo:20:27
Guilty as charge.  :icon_e_sad:
Huomasin muutama päivä sitten syntymäkuukauden menneen väärin. Kaveri on syntynyt 24.pvä ja olin ilmeisesti edelleen niin joulutunnelmissa, että pistin kuukaudeksi joulukuun. :nuts:
Viimeksi eläimemme oli tippunut luettelosta meistä riippumattomista syistä ja nyt siis näin. Noh, tuskin me niitä luetteloita kovin kauaa säästelemme. Ja ilmoitin toki virheestä heti kun sen huomasin, mutta eivätköhän ne luettelot olleet jo painettu. :icon_neutral:
Ihana esimerkki tuiki tavallisen lukuarvon konnotatiivisesta merkityksestä! Vanha semiologian opiskelija vallan innostuu. :) Mutta anyhow hyvä kun huomautit vielä täällä, koska mie olin heittänyt noppaa ja ajattellut virheen olleen syntymävuodessa ja iskenyt sen 13.29-ikäiseksi, joten korjaan vielä tämän hamsterin oikean ikäiseksi (04.29, eikö?) tuomariluetteloihin!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Alkemistin

^ :haha: Seuraavaksi varmaan pistän jonkun 27.pvä syntyneen 37-vuotiaaksi lainkaan ajattelematta asiaa..
Mutta juu, syyskuussa syntynyt. :icon_smile:

Ana

Joo tuli kyllä nyt yllättävä meno :D että emme nyt ainakaan taida voida assaroida kokoaikaa. Kävi niin että mua kosittiin <3

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ana - 22.02.13 - klo:21:30
Joo tuli kyllä nyt yllättävä meno :D että emme nyt ainakaan taida voida assaroida kokoaikaa. Kävi niin että mua kosittiin <3

Onneksi olkoon!!  :malla2: Eikun  :pilehile:  :icon_cheesygrin:

gimlixx

Katsotaan montako hamsua saan näyttelypaikalla asti, tuossa tunti sitten yksi jo istuskeli tyytyväisenä boksinsa päällä... Ihme houdini.  :kuiva: