• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

Vevve

#900
Oijoijoi miten paljon vauvoja! Ja mielenkiintoisia tuloksia, nuo valkoisten laikkupennut on aika vinkeitä.
Voiskohan peräti olla niin että kun laikkuja tarpeeksi kauan yhdistelee vaan keskenään, väri vähenee ja laikut pienenee? Tai jotain?
(edit/ toinen tuuma: voisiko tuo pilkkupäävalkoinen olla ikään kuin dominoiva laikukas?)

MirkkuH

#901
...tuolla Lumikilla ei ole näkyvää pilkkua päässä. Tuhkimolla&Muna-Miehellä on pää-täplät ja niiden yhdellä valkoisella poikesella ei ole täplää.

Vevve

#902
^ On se kuitenkin varmaan melkein samanlainen ko noi muutkin silleen genetiikaltaan, et ei täysin eri väriä. Katherine veikkas että noi valkoiset on jotain useamman eri värigeenin ihmeyhdistelmiä.

MirkkuH

#903
^joo ei noilla varmaan ole mitään tekemistä huskien/valkoisten kanssa...

Vevve

#904
Jatketaan keskustelua robopalstalla, oon laittanna sinne noita mun tuumauksiani.

Tässon meiän E-poikue viikkosena.

Sansku

#905
^Oi voi miten sulosia!

Tässä on kuva mun Lumi-neidon kahdesta (yhteensä 6-7) naperosta. Loput ovat jemmassa toisessa pesässä. Hölmö emo kun on jakanut jengin kahteen kasaan.



Huomenna viikon vanhoja.  :lov
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Sansku

#906
Mulla ilmeisesti laskutaidoissa vikaa. :D Vaikka laskin useaan kertaan poikaset kuvan avulla, sain 7 joka kerta. Nytten huomasinkin... niitä on 8!! Miten ihmeessä ne kaikki on mahtunut emon sisälle? :D



Tässä emo, ilta ennen kun synnytti koko jengin.. ei niin iso maha, mutta hiukan pallero.
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

lentsu

#907
Vautsi! Hyvä Mirkku!  :) NYT on pohjaa puhua valkoisesta laikukkaasta tai laikukkaasta valkoisesta. Jännä että kahden valkoisen yhdistelmästä syntyi vain yksi täysvalkoinen. Onkohan siinä lisäksi joku geeni? Noista valkoisten penskoista moni on kyllä tosi huskyn näköinen, joten eipä kuopata vielä sitä huskynkään mukana oloa.

Satu-

#908
Voi kun kaikilla on niin ihania pikkuisia. :sydan

Tässä meidän jo vähän isommat, melkein neliviikkoiset kakarat; kuvat tosin viime viikolta. H-poikue esittäytyy:







Harmi vain kun en onnistunut saamaan ainuttakaan kuvaa, jossa olisi enemmän kuin yksi pirpana. Pitänee kokeilla tässä lähipäivinä vielä uudemaan kerran kuvailla poikasia.

Saana

#909
^awws, ihania pirpanoita :lov

Mrk

#910
Laitetaan nyt tännekin, robot 17päivää ja talvikot 4,5-viikkoa.








Mustikkamaan

#911
Toi kolmas kuva on ihan täydellinen  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Markka

#912
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Toi kolmas kuva on ihan täydellinen  :lov

Mä olen samaa mieltä :yes: Sit toi neljäskin kuva on aika ihana :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Heli

#913
Mä en kestä ku Marikan vauvat on aina tommosia ihania palleroita.  :lov Mä haluan nuo kaikki robot.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

lentsu

#914
Marikan Husky.  :lov