• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#135
Olettehan tarkkana, ettette ruksi vahingossa lasten lemmikkiluokkaan jos olette (ts. hamsterin omistaja on) yli 13-vuotiaita :) Osan saan korjattua tavis-lemmikkiluokkaan koska tunnen ihmisen, mutta kaikkia en tunne.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#136
Tuli mieleen tuosta että jos ilmoittaa monta hamsua ja sitten vaikka oman lapsensa hamsun lastenlemmikkiin  niin onko sit hoksannu vaihtaa sitä hamsun omistajan nimeä siinä vaiheessa? Kun eikös ne mene automaattisesti sillä omistajan nimellä millä on ekan hamsun ilmoittanut?

Mustikkamaan

#137
Joo, siinä täytyy vaan tehdä ihan uusi lomake kokonaan. Täytyy vähän ohjeita kirjoitella tuon käyttöön.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#138
Jebou! Mä meinasin eka ilmoittaa yhden lastenlemmikkiin niin en olis varmaan huomannut vaihtaa sitä omistajan nimeä siihe :)

Veda

#139
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Olettehan tarkkana, ettette ruksi vahingossa lasten lemmikkiluokkaan jos olette (ts. hamsterin omistaja on) yli 13-vuotiaita :) Osan saan korjattua tavis-lemmikkiluokkaan koska tunnen ihmisen, mutta kaikkia en tunne.

Meillä on tyttö (7v) kaikkien hamsujen omistajana suoraan ja yksi tulee sieltä lasten lemmikkiluokkaan joten oikein menee  :)

Katitar

#140
Eilen lähti ilmot ja tulossa ollaan! Tosi kätevä kyllä toi nettikaavake. Tosi helppoa ilmoaminen ja tykkään erityisesti tosta että se laskee summan automaattisesti.  :P
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

sarilau

#141
Aivan huippu oli tuo nettikaavake :) Vaikka mulla ei tule kuin kaksi omaa hamsua mukaan.Marsupuolella oli muistaakseni myös nettikaavake ja se on tosi käytevä. Kaneilla taas pitää täyttää semmoinen paperikaavake, siihen muistaa liittää maksukuitti ja muistaa vielä postittaa se tiettyyn päivään mennessä. Se on musta tosi syvältä koko homma...Onneksi on nää netit ja tietokoneet olemassa  :)
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Hamsu_86

#142
Meiltä tulossa vain 2

delfi76

#143
Hei olisin tulossa näyttelyyn lasteni kanssa, ilmoittaisin myös meidän Nöpön mutta kun ei ole tietoa aikatauluista.... Itse olen töissä klo. 10.30 asti ja sen jälkeen tulisin pikimmiten viimeistään klo.11.00 paikalle. Joten kannattaako mun ilmota hamsuu (lemmikki/lasten lemmikki luokkaan) kun tosiaan vasta klo.11.00 pääsemme paikalle?

Eevi

#144
Jos noilla Standardiluokan syrkeillä ei ole vielä assaria tai jollain muulla mä voisin toimia sellaisena.   :P
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Nilla

#145
Ketään menossa tänne junalla? Ajattelin, että jos voisin kulkee näytskäpaikalle jonkun kanssa joka sinne osaisi juna-asemalta kävellä, itse en osaa suunnistaa edes ohjeiden kanssa  :mrgreen:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Eevi

#146
Onks se juna-asema siin näyttelypaikan lähistöl si ? Jos faija vaiks suostus poimia sut kyytiin sielt asemalta jos se siinä jossain lähimailla on.  :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Nilla

#147
Google mapsin mukaan kestää autolla 5-6min et kai se aika lähellä on  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Eevi

#148
Faija sano et sille käy jos haetaa sut siit asemalt. :D sovitaa vaa si mihin aikaa oot siin ja sillai.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Mustikkamaan

#149
Lainaus käyttäjältä: "delfi76"Hei olisin tulossa näyttelyyn lasteni kanssa, ilmoittaisin myös meidän Nöpön mutta kun ei ole tietoa aikatauluista.... Itse olen töissä klo. 10.30 asti ja sen jälkeen tulisin pikimmiten viimeistään klo.11.00 paikalle. Joten kannattaako mun ilmota hamsuu (lemmikki/lasten lemmikki luokkaan) kun tosiaan vasta klo.11.00 pääsemme paikalle?

Täällä aikatauluista. Ota yhteyttä minuun heidimarialehikoinen (at) gmail.com ja kerro, minkä nimisen hamsterin sitten ilmoitit, niin tiiän merkata tuomarille jotta tulette myöhemmin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]