• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Nape

#60
Minä voisin olla sihteerinä osan aikaa vaikkapa Tuijalla :)  Jos se passaa?
(Osan ajasta hoidan hamsupuotia)

Rossu

#61
Assariks voisin tulla, vaikka lemmikkisyrkeille, kerran oon aikasemmin ollu samassa hommassa. :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

MirkkuH

#62
Mä haluaisin Saijalle sihteeriksi...jos se vaan huolii :P

Sirpa

#63
Tjaah, jos ihan valita saa kelle menisi sihteeriksi... No tuota jompikumpi Niina olisi mieluinen, ehkä enemmän kuitenkin Eskelisen Niina niin pääsisi töllistelemään siinä vieressä sekä syyriksiä että talvikoita  xD Se on tärkeätä mitä siinä vieressä näkyy.

Mustikkamaan

#64
Ilmotinpas yhden apinoistani näytsiin  :lov Pitkästä aikaa meki kisataan! Vaikkei omalla kasvatilla, mut silti! Ei toi sertin arvonen oo mut voi sille joku kuma heruu :D

Nii ja sit mä teen harkkarii ulkkiskääpiöiden puolella tuolla :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

sarilau

#65
Minä olen tulossa, jos en muuten niin ihan sysin takia. Jos sais vaikka tutuilta pari hamsua mukaan kun omat elukat ei oikein oo parhaassa timmissä. Voin olla jollekulle assarina tai sihteerinä. Mut antakaa mulle joku "hidas". Viimeeksi meinasin kyllä pudota vauhdista sen tuomarin kanssa kun olin vielä eka kertaa tälläsessä. Pelotti, et menikö ne laput edes sinnepäin mitä piti.. :shock:
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Nilla

#66
Tulossa ollaan!

Mä voisin olla lemmikkikääpiöiden ja lasten lemmikkien assari.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Maiju*

#67
Mä voisin olla Sallan sihteerinä.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#68
Seitsemän talvikkoa ilmottu. Netti-ilmoittautuminen on kätevä, mutta sekoitti mun päätä sen verran että unohdin ilmoittaa robot kokonaan :D Tulin kyl siihen tulokseen että ei mulla mitään kelvollisia ole, niin en tuo yhtään.

Maiju*

#69
Mäkin tajusin tänään unohtaneeni ilmoittaa yhden syrkin.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#70
Luojan kiitos että on toi netti-ilmoittautuminen! Tai Juhan kiitos :D  :sydan

Siellä on ollut jo niin paljon korjattavia virheitä - ja vasta osa ilmottu - että näitä olis aivan kaameeta tehä vanhaan tapaan. PLUS vielä ne että ilmot oli pääosin kirjoitettu kokonaisuudessaan päin puuta (siis sähköposti-ilmoaikaan eli vielä viime vuonna)! Nyt näitä korjauksia on NIIIIIIIIN helppo tehdä, ettei tunnu missään!

Vähän ehkä tottakai toivoisin huolellisuutta, mutta pääosin ihan semmoi fiilis et "nou proplem" :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

#71
Minä voisin olla sitten Toivosen Niinan sihteerinä ja töllistellä talvikoita  :)

Mitä, joko sitä pitäisi päättää mitä ilmoittaisi mukaan! Taitaa tulla aika pieni porukka tällä kertaa. :)

Muoks. Oonksmää tyhmä, vai miten voin ilmoittaa useamman kuin yhden hamsun? Lähetetäänkö joka hamsusta oma lomake?
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ely

#72
^Huomasin että omat tiedot tarvitsee laittaa vaan kerran (per sessio) ja kun on lähettänyt ensimmäisen lomakkeen joka sisältää omat tiedot ja yhden hamsterin tiedot, niin useita hamstereita ilmoittaessa tarvitsee enää täyttää vain niiden tiedot.

On muuten melkein täydellinen tsydeemi, olisi vaan kiva jos voisi jotenkin käydä muuttamassa tietoja vaikka ennen sitä viimeistä ilmoittautumispäivää (sähköpostittamisen sijaan), laitoin vahingossa väärän vuosiluvun hamsterin ikään ja pitäisi perua yhden robon tuleminen kun tuo tuli kämppiksensä pahoinpitelemäksi :/
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ninde

#73
Huomioittehan sellaisen seikan , että ilmoittautuminen on periaatteessa sitova jo ennen viimeistä ilmoittautumispäivää ja päätös osallistumisesta vahvistuu siinä vaiheessa kun painaa lähetysnappulaa.

Toistaiseksi ilmoittautumisen voi perua jos viimenen ilmopäivä ei ole mennyt, mutta jos näitä "ilmoitan, enpäs ilmotakaan" -tapauksia alkaa tulemaan paljon (yhtään nyt erittelemättä syitä peruutuksiin), täytyy pohtia käytännön muuttamista sitovaksi siitä hetkestä kun ilmoittautuminen on lähetetty. Tarkoitus kun ei kuitenkaan ole, että helppouden vuoksi ilmoitetaan "kaikki" ja sitten myöhemmin vasta tsekataan että tämän ja tämän saakin perua.

Maiju*

#74
Entäs jos Maiju-puupää unohti ilmoittaa yhden, saako sitä enää lisättyä mitenkään?
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla