• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

viiru

#120
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Aktivoituukahan, lapsukaiset! Vielä muutama pesti tarjolla: Tuijalle sihteeri ja mulle kaks sihteeriä, mikäli ei nyt saaha sitä toista tuomaria. Vedän aika vauhdilla tietysti, joten toivoisin semmosta joka on nopia kirjoittaja - ei kuitenkaan tarvitse pelätä, jotta onko nätti käsiala tai ei ja muuta ei tarvitse osata :) Mua ihan pelottaa, että saanko mä ollenkaan sihteeriä  :huh

Päivitin taas tehtävälistaa parilla nimellä. Valtosen Maija laittoi sähköpostia, että voisi sihteeröidä lemmikkisyyrialaisia ja Sarin kanssa oli puhetta Lemmikkimessuilla, että hän voisi olla sihteerinä Tuijalle.

Eläinmäärien ollessa niin huimat, tarvitsemme kuitenkin edelleenkin ainakin yhden sihteerin Heidille ja muillekin mieluusti varamiehiä.

EDIT: Lemmikkisyrkeille tarvittaisiin myös assistentti!

Näyttelyvahvistukset on nyt lähetetty, laita viestiä jos et ole jostain syystä omaasi saanut.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

viiru

#121
Tuomarimuutoksia

Nyt on vahvistunut, että toisena lemmikkisyyrialaisten tuomarina toimii Marjut Kaakinen. Heidi Harju ja Marjut Kaakinen tulevat jakamaan arvosteltavat eläimet ikäluokittain, ja luokkajako selviää, kun näyttelyluettelo on valmis.

Näin ollen myös Marjut Kaakiselle on haussa sihteeri! Myös lemmikkisyyrialaisten assistentti puuttuu edelleen.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Nilla

#122
Voi hitsi mä en pääsekkään tulemaan... Toivottavasti löytyy innokkaita assareita mun tilalle ja muihinkin pesteihin joissa ei vielä ketään oo  :S
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

HamsterSailor

#123
Siis mitä assari tarkalleen tekee? Oon vielä vähän keltanokka näissä näyttely-jutuissa :mrgreen:  :oops:

Vevve

#124
^Assistentti tuo numerojärjestyksessä arvosteltavat eläimet tuomarin pöydälle ja vie arvostellut takaisin paikoilleen. Oikein helppoa hommaa, kun sen kerran tajuaa  :)

Mä voisin leipoa buffaan joulutorttuja.

HamsterSailor

#125
Kiitos Vevve! Arvelinkin, että asia näin on, mutta paras varmistaa :D

Jos mut kelpuutetaan voisin sitten olla niiden lemmikkisyrkkien assari :)

Edit/Myös Nillan peruma jopi käy mulle, eli jomman kumman vapaan assaroinnin voin ottaa :)

Kiiku~

#126
ärsyttää ku en (taino hamsterit ei pääse) pääse vaik kaverit menee ;((
? Nöpö ? Talvikko ?
? Emma ? Syrkki ?
? Ella & Caro ? Koirat ?

viiru

#127
Vielä muutamia sihteereitä ja assareita kaivattaisiin! Tehtävälista löytyy osoitteesta viewtopic.php?p=138689#p138689

Haussa vielä siis toiselle lemmikkituomarille Marjutille sekä sihteeri että assistentti, sekä mieluusti myös Heidille toinen sihteeri varalta (koska arvosteltavia eläimiä on toisesta tuomarista huolimatta yli 60!). Myös lemmikkikääpiöiden assistentin paikka on jälleen auki.

Koska Marjut onkin tuomarina, myös lyhkissyyrialaisille (Evilammen Sadulle) tarvitaan vielä sihteeri.

Auttamishalukkuudesta voipi ilmoitella tässä viestiketjussa. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Katitar

#128
Olin reipas ja värkkäsin herkkupalkintoja tänne tuomisiksi!  xD  Saavat sitten tuomarit jaella ne haluamilleen eläimille ruusukkeiden oheen.

Muoks. / HEI Karov lupaili olla lemmikkisyrkkien assarina! :) sen netti ei oikeen pelitä ni pyys että mä ilmoilen tänne..
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

wiidii

#129
Karo vois kyllä olla ihan vaan mun sihteerinäkin.  xD  Se osaisi varmasti homman!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Katitar

#130
^ no itseasiassa puhelimessa se heitti ensin vitsillä että voihan se tehdä sekä sihteerin että assarin hommat samaan aikaan mut loppujenlopuks päättikin et haluaa olla mielummin assarina..  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

HamsterSailor

#131
Lähestyy lähestyy... :D Vähän jänskättää toi assarointi, kun oon kerran ensikertalainen assarina, mutta kyllä se varmasti hyvin menee :)

karov

#132
Heh joo siis tosiaan mulla on tosi huono netti nyt käytössä niin valtuutin Katin kertomaan halukkuudestani töihin, mutta joo voin olla Marjutille periaatteessa kumpi vain :D Sihteerinä en ole koskaan ollut, mutta kai sekin sujuu  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

wiidii

#133
Okei, eli sovittu on, Karo on minun sihteeri. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Rossu

#134
Olis kiinnostusta tohon assarin hommaan. En oo kyl koskaan ollu assarina, mut se ei ainakaan kuulosta kauheen vaikeelta hommalta. Mutta jos kelpaan, niin voin vaikka olla toinen lemmikkisyrkkien assari, ei oo väliä.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous