Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Ramone"Hamssterini menee ensimmäistä kertaa veteraaniluokkaan (syrkki)...Tietääkseni veteraanit pääsevät ulkomuotoluokkiin veteraanina ilmaiseksi, eikö? Entäpä lemmikki luokkiin? Tarvitsisin vastauksen aikas pikaisesti kun en oikein tiedä mitä hamsuja sinne ilmoittelisin  :)  :|
Käytäntö riippuu näyttelyn järjestäjästä. Kannattaa kysyä ilmoittautumisten vastaanottajalta tai yhdistysinfolta, kuinka menetellään. Suomen Hamsteriyhdistyksen järjestämissä näyttelyissä ulkomuotoluokka on aina maksuton veteraaneilta. Lemmikkiluokassa veteraani on normaalihintainen.

Ramone

UNOHDIN KYSYÄ TOISEN ASIANI ;)
Sitä, että hamsterini sai juhlanäyttelystä toukokuussa LJV09 tittelin. Kuuluuko síis näyttelyilmoittautumis papereihin laittaa hamsterin (Ramone) nimeksi: LJV09 Ramone   ??? Viime kerralla kun olin näyttelyissä elokuussa niin en tajunnut sitä laittaa, mutta voinko seuraavalla kerralla laittaa jaa kuuluuko se yleensäkkään tuohon nimen eteen?  :pihalla:  :c8  XD
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

viiru

^ Kyllä kuuluu, ja titteliä saa käyttää vapaasti oman maun mukaan julkaisupaikasta riippumatta. :)

Olive

Kuinka avoin yhdistys on uusille näyttelypaikoille/-paikkakunnille?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

GaneshaX

Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Hyvinkää olis tosi hyvien yhteyksien päässä kaikista paikoista ja helppo tulla vaikka junalla.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Periaatteessahan se menee niin, että näyttely järjestetään siellä, missä on tarpeeksi paljon aktiivista väkeä järjestämässä näyttelyä :)
Joo ja mistä löytyy kohtuuhintainen paikka minne otetaan eläimiä, ja nuo julkiset kulkuyhteydet tarttis tietty olla suht hyvät.

viiru

Juu, ihan valmiina ollaan järjestämään muualle näyttelyitä, jos vain apujoukkoja löytyy! Esimerkiksi tänä vuonna meinasi tulla ongelmia Tampereen näyttelyn kanssa, kun alkuun ei meinannut aktiiveja lähistöltä löytyä (ja hallituksen jäseniä ei seudulla ole lainkaan). Onneksi kuitenkin tilanne kääntyi toistepäin ja saatiin näyttely järjestettyä hyvällä miehityksellä.

Hyvinkää, Lahti, Heinola jne. vastaavat ovat kaikki aivan mahdollisia, kunhan avaintenhaltijana/vuokratilan vastaavana on lähiseudulla asuva henkilö. Meillä on nyt varsinkin aika hyvä tilanne hallituslaisilla, kun meitä ajokortillisia on useampi ja saadaan melkeinpä koko hallitus/=yhdistyskamojen jemmaajaväki täältä pk-seudulta kuljetettua mihin tahansa näyttelyä järkkäämään! :)

Juulia

Vaikkei Kotkassa käytännössä välttämättä voisi näyttelyä järjestää, mutta Kotkakin voisi olla kiva näyttelypaikka :haha ...
Vaikkei välttämättä ole parhaalla mahdollisella paikalla ole.

Omalla kohdalla paras näyttelypaikka on PK-seutu. Huonoin P-Suomi.
Pk-seudulle kun ei meiltä ole kovinkaan pitkä matka! :haha
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marla

Omasta näkökulmasta aatellen Tampere on ehdottomasti paras paikka, ja kyllä se varmaan muutenkin on parhaiden joukossa sijaintinsa puolesta.
Ehkä kummiskin paras on Jyväskylä, joka sijaitsee keskellä Suomea.

Ja tosiaan.. täytyy näköjään jatkossa ite aktivoitua erityisesti noiden Tampereen näyttelyiden suhteen, kun ihan vieressä asun ja näin. Ehdottomasti pitää saada Tampereelle näyttelyitä. :)

Vilma

[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

^ Piippolassa sijaitsee Suomen maantieteellinen keskipiste, mutta se on joku tuppukylä. Siinä lähellä taitaa olla Kärsämäki, eikä Oulukaan ole kaukana.

Helsinki ja pk-seutu ois mulle parhaita näyttelypaikkoja.  :sydan

wiidii

Tampereelle on minustakin helpoin kulkea.  :)  Siellä lisäksi on melko paljon hamsteriaktiiveja, jotka voivat auttaa. Myös Turusta pidän paljon, ja tietenkin Oulusta. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

Mä tykkään ihan tosta tampere - turku - hesa - vaasa - jyväskylä akselista :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Vilma"^ Jyväskylä ei kyllä ole keskellä Suomea, ainakaan minusta, vaikka se Keski-Suomessa onkin. Oulu olisi keskellä Suomea. :)
Jos nyt mietitään tätä aluetta, jossa suurin osa ihmisistä (ja siinä samalla hamsteriharrastajista) asuu, niin silloin Jyväskylä on kyllä nimenomaan melko lailla keskipisteessä. Oulun pohjoispuolelta vaikka maata löytyykin, niin tuskin siellä hirveästi näyttelyaktiiveja on - tietysti muutamia aina löytyy, mutta tuskin on yhtä kannattavaa järjestää näyttelyitä Oulussa kuin esim. Tampereella.