• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#195
Eli mikään meiltä tullut ei nuku mökissä  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Eevi

#196
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Millaisia pesämökkejä hamsuillanne on ? Kuviakin saa laittaa, jos on :)

Meillä suositaan pahvimökkejä nykyisin kaikilla hamsuilla. Ne on käteviä ja halpoja :yes: Ja hamsuilla on tekemistä, kun jyrsivät niihin omia muotoilujaan :) Kätsyimmiksi syyrismökeiksi olen todennut nämä tämmöiset suklaapatukoiden laatikot, joita hamstrailen aina karkkihyllyiltä :D

http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... 544eda.jpg

http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... 7b19aa.jpg

Noi on just sellasia syyriskokosiakin :)

Roboilla meillä on vähä pienempää mallia olevat pahvilootikot, mutta niistä ei nyt ole kuvia.

Muuten Minski työnnätkö noita laatikoita vain laukkuun vai käytkö pyytämästä jostain takahuoneesta? Itse haluaisin tuollaisen laatikon, mutta enhän minä nyt kehtaa suoraan hyllystä ottaa, tuntee ihan selässään mummojen paheksuvat katseet!  xD
Meillä on käytössä puumökkejä ja heinäpesiä. Toinen hamsuni on kyllä vahvasti sitä mieltä, että itse tehty pesä on paras! :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

nalli

#197
Rokilla on puumökki, mutta eipä se sitä ole koskaan käyttänyt muuta kuin tähystykseen. :D Iltaisin usein siis kököttää sen päällä ja katselee sieltä. Tason alla nukutaan vessapaperisilppukasassa.
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

KaisaM.

#198
^^En ole Minski, mutta mie ainakin käyn aina karkkiosastolla hakemassa parit pahvilaatikot mukaan ja kantelen ne vaan sylissäni kun käyn maksamassa ja ikinä ei ole tullut mitään valituksia.  :D  Roskiinhan ne menee kuitenkin.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#199
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillä suositaan pahvimökkejä nykyisin kaikilla hamsuilla. Ne on käteviä ja halpoja :yes: Ja hamsuilla on tekemistä, kun jyrsivät niihin omia muotoilujaan :) Kätsyimmiksi syyrismökeiksi olen todennut nämä tämmöiset suklaapatukoiden laatikot, joita hamstrailen aina karkkihyllyiltä :D

http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... 544eda.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... 7b19aa.jpg

Noi on just sellasia syyriskokosiakin :)
Muuten Minski työnnätkö noita laatikoita vain laukkuun vai käytkö pyytämästä jostain takahuoneesta? Itse haluaisin tuollaisen laatikon, mutta enhän minä nyt kehtaa suoraan hyllystä ottaa, tuntee ihan selässään mummojen paheksuvat katseet!  xD
En työnnä laukkuun enkä pyydä takahuoneesta vaan otan just suoraan hyllystä käteen niitä tyhjiä lootikoita :) Ja jos siinä on useampi semmonen puolityhjä lootikko niin yhdistelen niitä, että saan jotkut tyhjiksi :P Sit meen vaan kassalle ja kysyn, että voinko ottaa nää tyhjät laatikot, aina oon saanut kassatädiltä luvan :)


Edit. Ja kun olisin lukenu ketjun loppuun niin olisin huomannut, että KaisaM. jo selittikin karkkilaatikoiden hankinta-taktiikan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Suklaa

#200
Meillä on mökkinä pahvilaatikot ja paperi-iglut. Joskus oli myös puinen pesämökki, mutta se meni rikki :S
hamsteri Nöpi, lk normaali uros
hiiret Suklaa, Pähkinä ja R.I.P. Piparminttu

Rose

#201
No meillä on aika paljon tommosia mökkejä mitä voi ostaa eläinkaupoista, mutta nukkua Minni tykkää semmosessa heinäpallossa missä on reikiä (:

supiainen

#202
nuppu nukkuu sen eläinkaupasta ostetusta pesämökissä vaikka on sillä muitakin paikkoja.
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Marsipaani

#203
Pimu nukkuu yhdessä pahvilaatikossa tai sen alla tai sitten tason alla mut tänään ostin sellasen puisen mökin :D

MortimerRiddle

#204
Minulla kaksi suurta ja erikokoista puumökkiä, yksi puinen suuri silta, sekä pienemmät, puiset 'portaat'. Myös muovisia löytyy muutama, mutta ne ovat yleensä tulleet häkkien mukana ja jääneet kaappeihin pölyttymään.

// Ostin myös vähän aikaa sitten uuden tattimökin  ;)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anonymous

#205
en tiiä oonks jo tähän ketjuun kirjoittanut, mutta joka tapauksessa :D

Leevillä on mun koulun puutyö tunneilla rakentamani puinen mökki, jossa on tasakatto, jotta Leevi voi sen päälle mennä :D Kuvaa mulla ei siitä kyllä oo mutta, mutta ihan sama :D

töttis

#206
Mun hamsuilla on puiset mökit ja ne nukkuu niissä yleensä... xD

Hanski

#207
Mun pojat nukkuu suurimmaksi osaksi tason alla, kiva suojaisa paikka, koska se on "auki" vain yhdestä kohtaa. Lappeelleen käännetty kukkaruukku ja pahvilaatikkokin löytyy, mutta niissä yleensä vaan temmelletään (pahvilaatikkoon on liitetty putki, poikien suosikki"lelu").

-Marylin-

#208
Meillä on sellanen vanerista tehty mökki missä on tasakatto, jollanen ois helppo ite rakentaa mutta eläinkaupasta kuiteskin ostin, jatkossa kuiteskin isän avustuksella väsään itse.  :)
Sitten on kaiken näkösiä pahvilaatikoita joihin liitetty putkia, eilen vähän niitä vaihtelin ja toivon että Carlos valitsi asumuksekseen sen mistä leikkasin pohjan pois koska muuten alkaa taas pissa haista kun tuppaa mökkiinsä pissimään.  :c8
Huoneessani asustaa Carlos talvikko,adhd tapaus <3

Monsterhamster

#209
Hippiksellä tällähetkellä puumökki, koska rikkoo kaikki pahvimökit heti enkä jaksa koko ajan etsiä uusia :D Pooposilla pahvimökki ja muita pahvijuttuja koska tykkäävät pissiä niiden päälle niin on helpompi vaihtaa kuin esim. puinen.
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei