• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#345
^Miten sun tyttö saa oikein unta noiden kanssa, mulla tuntuu kolmesta hamsustakin tulevan jo liikaa melua ja ne asuu sentäs olkkarissa. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#346
Kyllä se nukkuu kun tukki ja tuolla on vielä meijän pupsikin. :mrgreen:

Marla

#347
Noi Biltema-hyllyt on näköjään eri päin koottu - ihan kätevää, ettei mee kaiken maailman sälää tuonne alle, kun ei seiso jaloillaan nuo. Mulla on tietty mun kolme just sillain. :D

Anonymous

#348
^On tarkoituksella koottu väärin niin on paljon tukevammatkin tolleen.

Nape

#349
Onpas siellä Taikahamsulla tosi siististi nuo hamsujen asumukset :lov  TYKKÄÄN!

Anzukka

#350
Meilläkin on noita bilteman hyllyjä ("oikein"päin koottuna) ja innostuksen niihin sain taikahamsulta kun vaikutti käteviltä. Noit on hyvä siirrellä jos on tarve ja helppo puhdistaa. Seuraava hankinta on sitten varmaan kolmas hyllykkö vaikka eläimiä ei ole kuin 7 (+muut  :D ) Muistan silloin kun nukuin kaikkien eläinten kanssa samassa huoneessa niin voin todeta että puput ovat pahimpia :) mutta puppelit asuvat nyt hallissa. Odottelen yläkerran valmistumista innolla koska sinne tulee oma huoneeni ja eläinhuone ja sitten on hamstereille vihdoin kunnollinen huone minne saa kaikki tarvikkeet, hyllyt, elukat ja ennenkaikkea metelin :D Toivottavasti joskus keväällä saan minäkin laitettua uudesta huoneesta kuvia. Hyvää uutta vuotta kaikille!!!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Nape

#351
No johan on hienot tilat Lentsulla siellä :)  Ja hieno terran kansi myös, voisit tehdä meijän Ullankin terraan tuollasen :D

lentsu

#352
Kiitos Nape!  :) Mä sain vihdoin siistit terrankannet, kun opettelin käyttämään siipan katkaisusirkkeliä!  :D

Anonymous

#353
On upeat tilat kyllä Sadulla  :D

Mustikkamaan

#354
Toooosi magee huone - ja hienot valkoreunaset kannet terroissa!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mrk

#355
Oi vitsi, mäkin haluan tollasen pikku huoneen! Siellä olis vaan hamstereita ja antihamsterivieraille ei tarttis edes kertoa koko huoneen olemassa olosta. XD

lentsu, mikä ikea hylly tuo on? Kuinka isot terraariot siihen mahtuu? Tosi siistin näköinen, tarvitsisin meille just tollasen, jos vaan koko on sopiva.

lentsu

#356
Mrk: Se on IKEAN Ivar hyllylevyt on kokoa 50x83cm, päätytikkaat on 179cm korkeat, tukiristikko metrinen. Eli tää on ihan tismalleen sama hylly mitä GaneshaX täällä aikaisemmin esitellyt.  :)

Siihen menee terrat niin, että kun toi mun alin terrani on kooltaan 80 x 40 x 40 cm niin se menee siihen leveine metallilistoineen just ja just. Jouduin kuitenkin tekemään kyseiseen terraan vähän erilaisen kannen kuin muihin, eli sen kannen rimat lepäävät terran ylälistan sisäreunan päällä eivätkä ulotu yli reunan kuten muiden terrojen kansissa - yli reunan ulottuva kansi ei olis mennyt enää tuohon hyllyyn kun terrassa sen verran pituutta.

Vähänkään lyhyemmät asumukset menevät sitten hyllyyn hulppeesti kansineen, eli vallan mainio hylly!

EmmaTi

#357
Lentsu: Onko toi sinipohjainen pinnahäkki Imac Criceti ja mahtuisiko se tohon hyllyyn? Oon nimittäin tota hyllyä haaveillu mut mahtuuko Imac ja Ferplast Mary-häkit noihin? Voiko hyllyjen korkeutta muutella? Varmaankin voi?

lentsu

#358
EmmaTi: on se Imac Criceti ja jos en muista väärin, GaneshaX:llä on tuossa samanlaisessa hyllyssä Ferplast Mary. Menevät tohon hyvin, syvyyskään ei tule vastaan kun hylly on peräti 50 cm leveä. Hyllyjä voi siirrellä mihin kohtaan haluaa ja se on jopa tosi helppoa, siinä on semmoset pienet metallinupit ja tasaisin välin reiät, joihin voi laittaa mielensä mukaan. Ainoa mistä tuo hylly ei taida neuvotella, on se että ylimmän hyllyn on oltava tuolla aivan ylhäällä, koska se toimii samalla koko hyllyhässäkän tukena.

EmmaTi

#359
^Ok, kiitos tiedosta.
Toi olis just täydellinen siis meille. Vielä ku maalais kivan väriseks, jotain mikä sointuu Imac Cricetin oranssiin  XD