Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jjenna

Siis hei apua, tänään on vissii vika ilmopäivä?
Pitkäiskö mun ryhtyy vallan hurjaks ja ilmottaa toi kine minkä Miuku mulle lykkäs lauantaina? Mä kyl luulin et mun näytelmät ois jo näytelty..  :oops:
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Se tv-nurkkaus oli kyllä jees, lapset vissiin viihtyivät siellä aika hyvin.

Joo, ja mun mies  XD

Mutta tosiaan, kiitos kaikille mukavasta näyttelypäivästä! Puoli seittemän aikaan lähettiin ajelemaan "sukulaisille", järjestötalon pihalla vasta ilmotin miehelle et ainii täs ois nää näyttelytki.. :oops: Näyttelypaikka oli tosi kiva, empä muista että olis mun hamsuharrastusaikana yhtä kivaa mestaa ollut noin niinkun senkintakia, että keittiö oli musta tosi mahtava :)

Mulla ei hamsuja ollut mukana, mutta nyt onkin tästälähdin, kiitos Miukun häkinpäällisen, Suometar-kiinarin  :sydan Toinen on aika pikkasen murunen!  :lov

Kaikenkaikkaan oli taas kauheen kiva nähdä kaikkia  :) Niija vauva kans kiittää kaikkia ihastelijoista, tuli ainaki noin kakstuhatta kertaa kuultua että sillä on pienonsoittajan sormet  :D
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Napista haluaisin muiden olennaisessa osassa näyttelyorganisoinnin kannalta olevien henkilöiden myöhästymisestä, mutta en taida jaksaa nyt.

Mä ainakin haluan pahotella sitä, että en päässyt aamulla järkkäilemään, enkä pahemmin edes näyttelyiden jälkeen  :| Mun oli alunperin tarkotus tulla junalla aikaseen, että kerkeän aamulla järkkäilemään, mutta pääsinkin vasta lauantaina synnäriltä kotiin ja meinasin jättää koko näyttelyt välistä, mutta tulin sitten kuitenkin, mutta juna-aikeet hautasin samointein, ja paikalle kun aamulla saavuttiin niin kaikki oli jo hienosti laitettu  :) Näyttelyiden jälkeenkin koitin kyllä vähän autella, pari pöytää kanneltiin yms. mutta noin muuten jäi kyllä vähän turhan pieneks mun paikan kokoamis- ja purkauspanos  :oops: Mut koitin paikkailla olemalla sihteerinä ja puffassa!  :D

Kiitos siis munkin puolesta näyttelyistä, oli tosi kiva päivä! Erityiskiitos kyytiseurasta Saanalle, Lauralle ja Tuulille  :) Ja lentsulle oli mahtavuutta olla sihteerinä, siinä aina oppii niin paljon kun kuuntelee, vaikka pari eläintä menikin mulla vähän ohi: "korvat hyvin asentuneet.."  :D  Mulla riitti draivia yllättävän hyvin koko päiväks, eikä lapsikaan halunnu syntyä illalla vaikka mä parhaani mukaan yritin  XD Saa nähdä koska pääsen seuraavankerran näyttelyihin, helmikuulle Hyvinkäälle ois kyllä mahtavuutta päästä! Pizza oli herkkua ja muutoinkin kaikki tais sujua aika hienosti  :)
LainaaItse en kiinnitä kuvissa mitään huomiota sisustukseen yleensä jos kyseessä on perusasumus. Se johtuu siitä, että kokemuksesta tiedän, että hamsterille jolle tila ei ole riittävä on aivan sama mitä härpäkettä sieltä asunnosta löytyy.

Jännä kokemus sinällään, että esim. mulla on lähes kaikki syyrialaiset aina ollu tyytyväisiä niihin uskomattoman pieniinkin asumuksiin  ;) , siis 70-90 senttisiin duniin/terroihin. Mutta kyllä sen huomasi, että jos joskus pisti dunaan vaan esim.pesämökin, ruokapisteen ja jonkun kannon tms. niin kattokalterin jyrsintä alkoi tai reunan purempinen, muttakun se samainen koppi oli virikkeellistetty monin tavoin esim kiipeilymahdollisuuksilla, tasoilla, pajusilloilla, tikapuilla, pahvilaatikoilla ymsymsyms. harvemmin minkäännäköstä kattokalterinpuremista ja kulman puremista sattui. Mä ainakin itse päättelen tästä, että ei ole aivan sama mitä härpäkettä asunnosta löytyy  ;)
(Voi toki olla, että joidenkin hamsuille on aivan sama, ja tuhoamista on virikkeistä huolimatta, mutta ei mulle tulisi mieleenkään tulla tänne huutelemaan omasta kokemuksesta siinä asiassa, että nää on ehdottoman vääriä asumuksia  :c8 )

LainaaOlen huomannut näissä asumusketjuissa sellaisen kummallisen omituisuuden, että jos jollakulla on hieman erikoisempi viritelmä niin siihen ei kukaan juuri mitään kommentoi mutta tavalliset terraariot ja dunat saa kehuja (hieno asumus, kiva sisustus...)    Kateutta lie? :shock:  :roll:

Itselläni se johtuu ainakin yksinkertaisesti siitä, että sellaset häkki-terra-muoviputki-viritelmät on yksinkertasesti niin pirun rumia  :D Jos mä jotain lähden kehumaan, niin kehun kyllä kokonaisuutta - jos iso terra huutaa tyhjyytään, en sitä lähde kehumaan, mutta en päinvastoin täyteen ahdettua minidunaakaan syrkille tms. Itse en henk. koht ikinä tahtoisi asuntooni vastaavanlaisia härpäkeviritelmiä kun esim. sinulla on, enkä siksi niitä lähde kehumaan, vaikka ne hamsterin kannalta kivoja olisikin KOSKA mielestäni edelleen sen hamsterin kannalta kivan saa ihmissilmälle esteettisemmäksikin  :)
Nape: Mä ostin aikoinaan PetExposta sellasia tosi pieniä halpis-häkkejä, makso 5 €HauHaun ständillä, ja ne on just Ferplastin minidunan kattoluukun kokosia! (Laitoin kiinareille niitä, kun must tuntuu et ne kääpiöistä ehkä eniten arvosti kiipeilyjuttuja kun on vähän ketterämmän olosia) Laitoin sen ihan siis niin, että avasin sen kattoluukun ja pistin sen häkki-yläosan siihen päälle. Enmä sitä siihen mitenkään kiinnittäny et ehkä vähän riskaabelia hommaa, mut eine kinet niitä ikinä mihkään liikutellu :) Mä koitin nopeesti googletella niitä mut löysin vaan edellisen mainospuheeni ko.häkeistä täällä  XD http://hauhau.com/netstore/images/7070_2.jpg tällänen siis.
Mä tuun ukkokultasen kans ihan ehottomasti tuolla pyörähtämään, mikäli vaan yhtään jalat kantaa enää  XD Mä niin tykkään et on muitaki ku hamsuja, jos näkis rottaloisia ja kaniloisia ja chinchillaloisia taas  :lov
Mä oon kans tulossa ko naapuris melkeen asun  :)
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Hyvinkää oli noin niin kuin maantieteellisesti minusta mukava paikka näyttelylle, olisin valmis jatkossakin sinne matkaamaan näyttelyn merkeissä, mutta en missään nimessä tuohon samaiseen tilaan.
Tätä täytyy kyllä komppailla! Mahtaisikohan Hyvinkäältä löytyä jotain muuta tilaa missä voisi näyttelyn järkätä?

Tuolla on ainakin yhessä nuorisotalossa järjestetty joskus jonkunsortin eläintapahtuma, mut se oli sillon ku mä olin ala-asteella, et en sit tiedä et saako sinne vielä viedä eläimiä. Mut tätä vois selvitellä hiukka enemmän, jos immeiset tykkäs et Hyvinkää oli passeli paikka  :)
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Ihana, tuossa aamusella soi ovikello, niin naapuritalon tyttö (mein kallen kavereita) siellä. Hän tulis kattoon niitä teijän Marrrrssuja xD  Minä sitten, että hamstereita varmaan tarkoitat. -Juu just niitä.
Me sit varovasti herätettiin tuo Linda, että tyttö näkee hamsterin, ku ei ollu koskaan nähnyt. Oli kuulemma ihana. Linda sai ylimääräsestä herätyksestän sit palkaks pähkinän. Ei oo tavattu niitä herätellä päivisin.

Iiiihan pakko kaivella vanhoja, mut oliks tää mein Viivi?  :D
Se meinaan on aina kutsunu mun hamsuja marrrsuiks tai narsuiks, ni aattelin josko ois? Mut se kyl on nähny hamsuja, paljon! Huoneellisen verran  XD Se aina meilläollessaan tuijotteli terroja ja dunia tuntitolkulla josko joku ois ollu hereillä  :sydan
Jos Hämeenlinnan Faunaan tulee hamsupäivä, ni mä oon messissä! Meen sit kaverille yökyläilee samalla ja sikälimikäli se on joustava sijoituskoti ni nappaan kasvatti-cämpsyni mukaan  :lol:
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Jenna oishan se ihan hyvä jos olisi hiukka enemmän porukkaa jotta pääsee tauolle silloinkin.

Joo, mä voin tulla :) Monenkos aikaan olis tarvis? Mä voin tulla sinne istuu tuolille työnjohtajaks määräilee  :lol: Eivaa, tuun tekee minkä pystyn  :)
Mä tuun sithei taikahamsu sillon sunnuntaiaamusta sinne, mut tarttisitko apua myös sillon lauantaina? Mä oon käytettävissä  8-)
Joo mä tosiaan voin lähteä, mutta en voi tuoda kotoa liiemmin elämiä kun muutakaan, enkä myöskään mistään hakea, kun junalla kuljen. Lähinnä siis joku eläimellinen tulis mun kanssa, vevve? :)
Ninde MITÄ sä oot menny tekemään  :huh  XD
Vaik onhan toi nyt aika  :lov
Eli jos sinä olisit hamsteri:
1. Mitä lajia olisit?
- Syyrialainen,uros
2. Minkä värinen olisit?
- pk minkki
3. Millainen olisit luonteeltasi?
- Persoonallinen haaveilija
4. Mikä olisi lempi puuhaasi?
- Nukkuminen
5. Mikä olisi lempi ruokasi?
-Päärynä
6. Millaisessa asumuksessa asuisit mieluiten? terra/duna/häkki