Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - agilityhamsterit

Meidän uusimmalta tulokkaalta, Mötköltä uutta videota! :-) Ikää jyrsimöllä 5kk 2vko.

Aijaa :-D :)
Sen saa nostettua pois, se liuùtetaan sille tehtyyn uraan. On joo, todella hyvin on hökötys kestänyt :-)
Isäni tuon teki tuon jokunen vuosi sitten silloiselle syrkilleni. Silloin siinä oli 4 kerrosta, mutta nyt yksi on poistettu. Tällä hetkellä tuossa asustelee  6 viikkoinen Mötkö syrkki :-) Tuossa on siis muovinen pleksi edessä, että tippuun ei pääse.

Tosiasia on vaan se että ei niitä kisoja oikeen voida koskaan järjestää. Harva hamsu menisi yhtä hyvin jossain vieraassa paikassa kuin sillä omalla tutulla matolla tutussa ympäristössä. Joo en tarkoita, että saisi pitää käsiä muureina hamsterin sivulla vaan että ohjaa ilman hamsteriin koskemista.
Lainaus käyttäjältä: Monzku - 17.12.12 - klo:16:37
Niin niin, mut ei ne kisat millään onnistuisi. Pitäis varmaan jotain kuukausi ennen kisoja antaa kaikille osallistujille kopio radasta. Sitten sen voisi opettaa hamsulle ja kisassa katsoa kuka on nopein. Eihän se nyt niin mene että laitetaan hamsteri sellaista rataa menemään jota ei ole ikinä mennyt. Ei voi olettaa että se ylittäisi esteen itsestään, jos ei sitä koskaan ole mennyt. Esimerkiksi: toi Sauli pujottelee puukeppejä, mun Aatu lego-palikoita. Tai Aatu menee puukiikkulaudalta ja joku syrkki putkista tehdyn omatekoisen putkihöskäkiikkulaudan läpi.

Toivottavasti edes joku tajusi mun mahtavan puheen idean  :icon_cheesygrin:

Kisat olisi joo tosi makee juttu, mutta  onko se sitten niin ihmeellistä jos kaikki osaa radan ulkoa?Mun mielestä ei. Minusta se taito on siinä, että on pystynyt opettamaan hamsterinsa niin, että seuraa omaa kättä niin, että menee vähän radan kuin radan.
Torsti pääsi Fiksuin lemmikki- kisan finaaliin! :) Saa käydä äänestämässä (; http://www.iltalehti.fi/perhe/201210030135957_pr.shtml
Löysin aivan täydellisen putken syrkille zooplussasta :3 tuossa kuva http://www.petsie.fi/pets/223498-sauli-hamsteri-syyrialainen/pictures/21938431 Ihan täydellinen kun voi tehdä mutkaa ja pidentää ja lyhentää oman maun mukaan :). Iltalehdessä on muuten fiksuin lemmikki -kilpailu ja pakkohan oli Torsti sinne ilmoittaa ;) http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/20120908011464786_v6.shtml
Lainaus käyttäjältä: Vevve - 02.09.12 - klo:17:11
^Poskari 3/12 on tarkoitus lähettää mahdollisimman pian painoon ja siihen ei enää materiaalia mahdu, mutta Poskari 4/12 viimeinen materiaalinlähetyspäivä on 15.10.  :peukku:

Selvä:)
Koska seuraava ilmestyy ja kauanko aikaa lähettää siihen materiaalia?
En viitsinyt uutta aihetta Hamsujen temput tehdä :D niin tässä rullan kiertoa by Sauli :)

Ja keppejä

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 25.07.12 - klo:01:30
^ Aivan upeaa menoa! Miten ihmeessä onnistut noin hyvin  :applause:

:D Kiitos :) Ensin suoraa rataa ja siis käsillä ohjaten, ei ruualla. Herkun voi antaa lopussa, ei pakollista. Kepit samalla tavalla, käsillä ohjata vain. Ja kärsivällisyyttä! Kun tarpeeksi toistaa niin varmasti oppii :)
Nyt ollaan jo hieman uuden asukkaan Saulin kanssa reenattu.

Tässä mennään jo keppejä! :) http://www.petsie.fi/pet.php?petid=223498&s=videos&vidid=53669
Lainaus käyttäjältä: typynen - 04.07.12 - klo:18:18
mä oon kokeillut sitä se on aika kivaa mutta hamsuni ei vaan ymmärrä sitä :wassat:

Kuinka kauan olet harjoitellut? Eihän se tietenkään heti opi :D :).