Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - P4tt4

:nuija:^ piti hAnkkia
Onko toi maksu pakko maksaa kokonaan, voisiko sen edes puolittaa, kun mulla on vain yksi hamsteri
Miksi sitten olisin edes perunut?:D ja sattu olee viimeisiä päiviä ja meillä tulikin este tälle päivää. Ja kaksi niistä hamstereista ei edes tullut minulla. Mutta en aio tuota 35e maksaa, pitäisi olla ok
Sain 35e laskun, vaikka peruin ilmoittautumisen ja se oli ok
100e meni uusimpaan huvipuistodunaan. Hamsteri 25e. Edellinen duna romppeineen n. 100e. +hamsteriyhdistyksen jutut (näyttelyt mukaanlukien) n. 50e. +purut, herkut, ruuat ja jotkut virikkeet , eli n. 300e :) nyt ois yks duna vapaana ;)
Asuminen ja tarvikkeet / Huvipuisto
17.02.13 - klo:09:52
  Löysin Faunataresta paljon erilaisia dunia (kehuakseni henkilökuntaa ja suhteeseen halpoja hintoja verrattuna muihin liikkeisiin) ja silmään iski heti "fun park" mun englannintiedon taidolla suomentaisin sen huvipuistoksi. Kolmikerroksinen duna, eli kaksi irto tasoa, joihin hamsterilla kulku portaita pitkin. Lisäksi kolmannesta kerroksesta menee dunan ulkopuolelta putkireitti ykköseen. Tää ei juurikaan ole isompi kuin miniduna, paitsi korkeudelta ja okei kyllä vähän leveydeltä. Kaikki tavarat, ruuat, kuivikkeet, siis ihan kaikki 99e, ilman näitä tasoja ja virityksiä ja tavaroita 79e, eli nähtiin taloudellisemmaksi ostaa koko paketti. jumbosta siis ;) tossa kuva vielä, Googlesta nappasin. Onko teillä tällaisia ja minkälaisia kokemuksia? Bunny ollut nyt vuorokauden ja tykännyt kovasti. Hyödyntää kaikkea, mitä sieltä löytyy, varsinkin putkea :)
  Ja tätähän voi mielensä mukaan laitella :) putket saa viritettyä toiseen häkkiin, ympäri koko dunan ja lisäksi tasoja voi viritellä mielensä mukaan!

Ok:)
Ilmoitan huomenna, pääsenkö:) laitan vaikka sulle ely viestiä?:)
En pääse paikalla, joten minut voi ottaa pois sihteerin virasta ja laskea pois ilmoittautumisista
Täällä 2 cämpsytyttöä muuttaa meille. Dove ja sin. arg. :)

// kaikilla 3 ilmoittaudutte ja tasan 30e meni mutta kiva tukea yhdistyksen toimintaa, kun se liittymismaksu 4e oli niin halpa  :prll: ja rekisterihinnatkin...... :D ja eihän ne rahat hukkaan mene, kun saa arvostelut ja mahdollisesti palkintoja, ja tärkeintähän on , että on kivaa. Niin kivaa, että päätin sitten lemmikit ja lastenlemmikit sihteröidä :D
En pysty iPad safarilla ilmoittautumaan :o tulee vaan, että täydennä pakolliset kentät, vaikka ne on täytetty  :nuija:
Selvä :) voiko muut rodut olla samassa boksissa?
Ostin ison boxin tai sellaisen :D Tampereelle taas... :D haittaako arvosteluissa jos on kaksi hamsteria samassa boxissq, jos ne ovat esim. norm. roboja :D
Onko halpoja , mutta hyviä hotelleja Tampereen alueella. Siis alle 100e/yö, kun meitä on minä ja kaksi aikuista ?:) ja hamsuthan kulkee Ikea-kasseissa, niin niistähän ei makseta ;)