Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - HamsuLove

Noissa kuvissaei kyllä ole mitään hassua varmaankaan... //tuossa samassa paketissa onkin esittely meidän Nipsusta8D
//http://www.luontojaelaimet.suntuubi.com/?cat=17
Lainaus käyttäjältä: "HamsuLove"Mul ei oo mitään omia ehdotuksia kellekkään en oo hyvä keksiin.

Sillä saan hamsun vähän niinkun sattumalta ;)
Kun mä kinusin marsua, ja vanhemmat ei millään uskonu et jaksaisin hoitaa sitä niin äiti sano et otat nyt vaikka ensin helppohoitosemman hamsterin ja jos sitä sit jaksat hoitaa niin saat marsun sit kun se kuolee. Meille tulee talvikko ja kysyttiin yhelt kasvattajalt onko poikaset kaikki jo varattu. En oo varma otanko sen jälkee marsuu jos ihastunki hamsuihi  :mrgreen:

Mutta ei tuokaan niin helppo juttu ollut! Ensinnäkin, kinusin marsua ainakin 2-3kk sitten vasta äiti kekkas ton hamsteri jutun ja sitä kinusin viä kuukauden ja sitten sain Nipsun <33
Lainaus käyttäjältä: "Taake"

Tässäpä olisi nyt tuoretta kuvaa uudesta lapsosesta. Juuri äsken nappasin, kun pieni vetelee hirsiä omassa nurkassaan :)

Oi, onpas se sulonen :lov
Hamsu on NIIIN SÖPÖ nukkuessaan(niinkuin muutenkin) mä en valitettavasti  nää ikinä meiän Nipsua nukkuessaan ku se nukkuu mökissään aina...
Ouhjeahh ;DD Ennen Nipsu pissi aina putkeensa(olen ehkä saattanut mainita) mutta ihan ittestäään se oppi sinne vessalaatikkoonsa käyttämään:P
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
29.04.10 - klo:15:36
Musta juoksupalloissa ei oo mitään pahaa, mutta en mä kyl niitä luonnollisinakaan pidä mitenkään. Ekaa kertaa hamsun kannattaa antaa mennä palloon itse, ja jos se alkaa juoksemaan niin antaa juosta ihan vähänaikaa ja ottaa sen sit pois sieltä. Sit antaa sen mennä sinne uudestaan jos se haluaa, ja silloin se varmasti tykkää juoksemisesta. Sen ei kylläkään kannata antaa olla siellä kauhean pitkään, sillä hamsu saattaa väsyä. Siinä on vinkki niille jotka sitä haluaa käyttää ^^)

Itse en kylläkään ole Nipsulle hankkinut, se juuri vasta oppi juoksupyörässä juoksemaan. Enkä ole varma aionko hankkia.
Ainukainen hamsteri, talvikko on nyt tasan 4kk ja 6päivää yli :DD
Notota, meillä Nipsulle ei oo tikapuita, mutta varmasti osais kun se meinaan häkin kaltereitakin pitkin kiipeää:D Taitava olento kyllä :mrgreen:
Nipsu on nyt siis ollut meillä viikon, ja on aina kakkinut mökkiin, pissasta en nyt erikseen oikeen ole huomannut kunnes...
Nipsu pissasi putkeensa jossa sattuu olemaan reiät. Virtsanhajun haistaa siitä todella hyvin :x . Kun se eilen teki sen ensimmäistä kertaa niin olen nyt sitten eilen ja tänään joutunut pesemään sen putkilon kun se on nyt vissiin ottanut sen jokapäiväiseksi tavaksi. Se on nyt jo 3kk joten voiko syy enään olla iässä? :shock:
-Nimi: Nipsu "Nipe, Pipsu, Nipa"
-Sukupuoli: uros
-Ikä: pian 3kk
-Rotu: vkh talvikko
-Värimuunnos: normaali
Luonnetta: Nipsu ei viihdy kädellä, ainakaan paikallaan mutta voi sen kyllä kädelle ottaa. On vielä hiukan arka eikä kauheen kiintynyt ihmisiin. Pesässä kiinni koko ajan.

Eij oo kuvaa :(
Nipsu hamsteri kotiutui tänään. Oikein utelias ja vilkas urospoika :sydan

//Unohtui että normaali talvikko :D
Lainaus käyttäjältä: "Miipemi"

Sillä saan hamsun vähän niinkun sattumalta ;)

Tarkotit varmaan, että halusit marsuja, katsoskun marsut ovat laumaeläimiä. Tosin ei kyllä liity tänne :D

Joo tarkotin 2 marsuu, ja tiiän ei liity tänne, mut sillei niihin liittyen mä saan hamsun :D
Lainaus käyttäjältä: "Kirppu"Meidän vanhuksesta taitaa jotain hassuja kuvia löytyä...  :D
Ainakin nukkumatyylejä on herralla monia:

Sekä pullistuvia silmiä...

Ja ongelmia kenties?  xD

Toiseksviimeiselle kuvalle repesin  :reps:
Näin on. Olen itsekin 11 ja saan hamsterin, äidilläni on kokemusta sillä äidilläni on ollu talvikko ja kultahamsteri. Olin kyl vähän että ohhoh kun kohta 8vee serkkuni saa kääpiökanin :huh
Tosi hienoja nää! :yes:
Itse ostan yhdelle tai kahdelle (en oo varma kumpsin otetaan) kaveriltani kympillä häkin jossa on putkihösseli. En oo varma minkä merkkinen mutta siinä ei oo ainakaan kaltereita. Sen kultahamsteri kuoli joskus kolme vuotta sitte