• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo-lemmikkimessut 26.4-27.4 Helsingin messukeskuksessa

Aloittaja Vilma, 08.03.08 - klo:08:49

« edellinen - seuraava »

Ninde

#105
Hyvä Saija, ottakaahan muutkin mallia! ;) Itsekin ajattelin ihan vain kannatuksen vuoksi ilmoittaa pari cämpsyä, vaikka eivät mitään hienoja olekaan.

Mustikkamaan

#106
Mulla ei kertakaikkiaan oo mitään mitä ilmottaa :( Mun hienoin naaras on uroksen kanssa, koska se on niin iäkäs että oli pakko laittaa. Mutta tuun arvostelemaan ilolla lemmikeitä :) Jätän päivärahan ottamatta, kannatuksen vuoksi :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minnaw

#107
Meillä lähti jo maanantaina ilmot menemään. Tulossa ollaan siis, pienellä joukolla tosin, mutta kyllä meiltäkin pari mukaan tulee, molemmille päiville.

Toivotaan kivaa näyttelypäivää! :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Heli

#108
No joo, kaippa mäkin sitten ihan vaan kannatuksen vuoksi pari ruipulaa reissuun lähetän.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Noppis

#109
Enköhän mä yhden talvikon voisi tuoda, ärsyttävää vain kun karvanvaihto aiheuttaa vähän elottomuutta turkissa. -.-
[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

Dakku

#110
Ilmosin viimetipassa hihihihhi. Meiltä lähti ainoa talikko, toivottavasti serttejä noutamaan :mrgreen:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Hansu

#111
Jaetaanko 2007 -syrkkivoittajat vasta sitten syksyn näyttelyssä?
Pienimuotoista syyrialaisten kasvatusta väreissä: ms valkoinen, luonnonvalkoinen ja hopeanharmaa.

Ninde

#112
Lainaus käyttäjältä: "Hansu"Jaetaanko 2007 -syrkkivoittajat vasta sitten syksyn näyttelyssä?
Kyllä ne tuolla jaetaan niille jotka paikalla ovat, loput sitten varmaan syksyllä.

Noppis

#113
Lainaus käyttäjältä: "Noppis"Enköhän mä yhden talvikon voisi tuoda, ärsyttävää vain kun karvanvaihto aiheuttaa vähän elottomuutta turkissa. -.-
Eikä yhtään jäänyt harmittamaan, ilmoomani kaveri on näyttelyssä päivän vajaa veteraani ja olis siis päässy ilmaseks ulkkikseen, johon sen ilmosin..
Ei vaan, innolla ootan näyttelyä, viimeksi kun en päässytkään niin nyt vihdoin! :)
[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

Räpsinä

#114
Hamstereista on harvoin juttua valtakunnan uutisissa, mutta tänään bongasin ampparit.com-sivuston kautta Nelosen uutisen syyristen näyttelystä poisjättämisestä: //http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=6&d=29448
R.I.P.
* Tuppisuu \'Tuppis, Tupi, Upi\', talvikko (27.1.2009-14.12.2010)
* \'Räpsy\' Arctican Camino (21.5.2007-23.9.2008)

Ninde

#115
^No hui! :shock:

Maikkis

#116
^^ Ohoh! Oikee päässy uutisii!

Nilla

#117
^ No näköjään!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Heli

#118
Ai vitsi.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

#119
Tsiisös!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]