• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joulukalenteripulina 2009

Aloittaja Ninde, 12.11.09 - klo:12:05

« edellinen - seuraava »

Ninde

Joulukuu lähestyy ja olisi aika perinteisen joulukalenterin! 24 nopeinta ehtii mukaan tekemään luukkuja, mallia voi katsoa viime vuodelta: viewtopic.php?f=4&t=3575

Päivätoiveita ei tällä kertaa oteta vastaan, vaan luukut arvotaan. Voitte sitten vaihdella keskenänne, jos päivä joka osuu kohdalle ei sovi.

Ilmoittautumiset minulle yksärein tai tähän ketjuun 22.11. mennessä, jonka jälkeen suoritetaan arvonta (tai jos 24 halukasta löytyy nopeammin, niin heti sen jälkeen).

jjenna

#1
Joo mulle luukku!
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Mianna

#2
Ilmottaudun mukaan.  :)

Heli

#3
Mä voisin kans ekaa kertaa osallistua.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Sintturainen

#4
Juu minä myös  :D

Vevve

#5
Minäminäminä!  :D

Hyar

#6
Mukana.
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

Vilma

#7
Mukana myös! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

tintsku

#8
Miekin mukana, ekaa kertaa :)

KaisaM.

#9
Minä myös!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nilla

#10
Mukana!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#11
Minäminäminä!! Ja hitsi kun ei oteta päivätoiveita. Toivis mulle ei osu mitään viimosista päivistä, jossain puolessa välissä ois parhaimmat päivät :D

Tatu

#12
Ja minä!

Essi

#13
Minä MUKANA!

Vilma

#14
^
Aloitusviesti kannattaa lukea ennen kirjoittamista, kun siitä selviää aika hyvin ketjun idea. ;)

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Joulukuu lähestyy ja olisi aika perinteisen joulukalenterin! 24 nopeinta ehtii mukaan tekemään luukkuja, mallia voi katsoa viime vuodelta: http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/vie ... f=4&t=3575

Päivätoiveita ei tällä kertaa oteta vastaan, vaan luukut arvotaan. Voitte sitten vaihdella keskenänne, jos päivä joka osuu kohdalle ei sovi.

Ilmoittautumiset minulle yksärein tai tähän ketjuun 22.11. mennessä, jonka jälkeen suoritetaan arvonta (tai jos 24 halukasta löytyy nopeammin, niin heti sen jälkeen).
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]