Hallitus 2012?

Aloittaja Ninde, 10.11.11 - klo:21:58

Ninde

Milloin yhdistys aikoo tiedottaa ensi vuoden asioista, mm. hallitus kiinnostaisi. Yleensä on syyskokouksen tärkeimpiä päätöksiä (esim. hallitus, jäsenmaksut jne) julkaistu täällä jo aika lailla heti syyskokouksen jälkeen. Nyt ei ole kukaan hiiskunut mitään, kai siellä kokouksessa osallistujiakin oli?  :)

Hieman heikosti yhdistys tällä hetkellä käyttää sähköisiä kanaviaan tiedottamiseen (esim. tuota syyskokouksen kokouskutsua ei missään vaiheessa saatu tänne foorumille saati nettisivujen puolelle).

lentsu

Hallituksen kokouksessa 8.1.2012 tulee tehtäväjakoon vielä pientä viilausta. Sen jälkeen hallituksen jäsenten sekä hallituksen ulkopuolella tiettyjä tehtäviä hoitavien henkilöiden nimet ja yhteystiedot tulevat myös tänne.

Koska hallitus on nyt suurelta osin vaihtunut, emme voi vastata vuoden 2011 tiedotusta koskeviin asioihin (mm. allekirjoittanut ei ole ollut tuolloin mukana hallituksessa), mutta pyritään parantamaan tiedotusta vuonna 2012!

Vevve

(Huomautan 2011 hallituksen jäsenenä: hallituskokouksen pöytäkirja ja hallitukseen valitut löytyvät Hallitus tiedottaa-osiosta)