Lemmikkimessut 20.–21.10.2007, hamsterinäyttely, Vantaa

Aloittaja AnsaLucia, 23.09.07 - klo:21:37

Tansku

Oli aivan ihana päivä, ja paljon ihania ihmisiä seurana, kiitos :sydan

Miun oma kasvatti We Just Need More oli Es-robojen 1, paras nuori, sai kunniamaininnan, ja sijoittui Bis:ssä 3. Erittäin tyytyväinen olen koko päivään siis  :)

PiiaL

Isot onnittelut Maikkikselle ja Pösölle! :) Sekä tietysti muillekin voittajille.

Olisi kiva joskus päästä itsekin mukaan lemmikkimessujen tohinaan, harmittaa tuo suuri välimatka.

soundlovers

Rankka mutta mukava messu- ja näyttelyviikonloppu takana :)

Tässä hieman omien hamsujeni menestystä ulkomuotoluokista:
Delfoin Iowa oli lauantain paras veteraani.
Ihanainen musta valkokirjokilpparini Soundlover's Xanadu* oli lauantaina S2 ja tuomarin suosikki sekä sunnuntain S 3 + SERT.
Xanadu:n veteraani-ikäinen emo Soundlover's Wanda* sai sunnuntaina Kuman yleiskunnosta.

Kiitokset omasta puolestani kaikille toimihenkilöille, varsinkin lauantain lemmikkiluokan assarille ja sihteerilleni. Lisäksi sunnutain syrkkien ulkomuotoluokan assistentille joka ensikertalaisena selviytyi tehtävästään hienosti!
Molempien päivien ruoka ja leivonnaiset oli herkullisia kiitokset siis kokeille ja leipureille.

Onnittelut  vielä kaikille menestyneille!

Pertti

Olin paikalla vain sunnuntaina, ja näyttely meni kyllä mun mielestä kaikin osin  melko hyvin, homma funkkasi hienosti!

Kiitokset kaikille läsnäolleille; näytteilleasettajille ja toimihenkilöille! Erityiskiitokset tehokkaalle sihteerilleni Minnalle, assareille, niin ja tanskulle lämmikkeestä  :lol:
Kyllä aina yhen voi ottaa!

viiru

Oli kyllä mielestäni myöskin oikein mukava näyttely. Molempina päivinä pääsi jotakuinkin inhimilliseen aikaan kotiin, eläimet arvosteltiin sujuvasti ja oli virkistävää nähdä pitkästä aikaa muita hamsteriharrastajia. Olipas muuten hurjasti ihania aktiivisia vapaaehtoistyöntekijöitä, tais olla jopa enemmän kuin työtä tarjolla! Suurkiitokset ahkeruudesta, teidän ansiostanne näyttely toimii!

Meillä meni molempina päivinä todella hienosti. Lauantaina nuori roborovskiurokseni Izsák oli PN, kiinareissa Anninan ihana kasvatti O'boy oli S1 sertifikaatilla ja veteraaninaaraani FIN MVA Bellavillan Lailla-Lemmen Paras veteraani. Mikäli siis oikein muistan. Best in show -mittelöissä O'boy sijoittui vielä hienosti neljänneksi.

Sunnuntaina O'boy eli My jatkoi menestyksekästä näyttelydebyyttiään samanveroisesti ollen jälleen Paras nuori ja S1 sertin kera. Lempi-veteraani oli veteraaneista paras ja sijoittui myös, en muista kyllä kuollaksenikaan miten tarkalleen. Neljänneksi ehkä.  ;) Best in showssa My oli kuudes.

Petriltä tuli meille aika söpö pitkisnaaras, vaikka minulle ei kyllä uusia syyrialaisia pitänyt enää vähään aikaan tulla... No ihana se kuitenkin on.  xD

Kiitoksia Anninalle, kun kuljetti ystävällisesti Tampereelta minulle ihanan robotytön Minskiltä! Ja samaten kiitokset Lauralle uroslainasta, täytyy nyt kovasti toivoa että poikasia olisi tulossa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sarantha

Olipas vaihteeksi kiva käydä pitkästä aikaa näyttelyssä (viimeeksi maaliskuussa Tampereella). Minulla oli sunnuntain ulkomuotoluokassa neljä talvikkoa ja lemmikissä kolme. Eipä juuri menestystä tullut, mutta muutama ihan kiva juttu: ulkomuotoluokassa melkein veteraani-ikäinen ekan poikueeni äippähamsteri Pea sai EH:n, L1:n ja KUMA:n. Olen tyytyväinen, vaikka ei sitten sijoittunutkaan. Lemmikkiluokassakaan kukaan omistani ei sijoittunut tai edes saanut ERI:ä, mutta pieni Kyllikki-tyttöni oli Söpöin talvikko  :D
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Vilma

Itse olin paikanpäällä Lauantaina. Päivä oli oikein onnistunut ja näitteille tuodut eläimetkin olivat ihania. Vaikken hirveästi hamsupuolella pyörinytkään, niin ehdittiin silti ostamaan Soundlover'silta ihanainen hamsu :lov
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juuli

Alunperin olin tulossa sunnuntaina, mutta reissu Tahkolla venyi ja jäi näyttely väliin. Olisi ollut mukava kierrellä katselemassa hamstereita ja muita karvakasoja, mutta ehkä sitten seuraavana vuonna =).
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.