• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

Vevve

Mä tilaan säännöllisesti Candycanelta, Petshopista ja Zooplussasta. Petshopista tilailu jäänyt vähemmälle kun niiden noutopiste muutti ja muutin itsekin pois Helsingistä  :msilly:

Eve87

Tilaan nykyään kaikki candycanelta. Tuleepi kuitenkin yleensä jo paketti ovelle seuraavana päivänä ja valikoima on mun käyttöön ihan täydellinen, joten olen unohtanut tuskaiset odottelut esim. zooplussan osalta kokonaan  :jiihaa:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ana

Candycane ja joskus zooplus. Zooplusvaan niin hidas niin ei tuu kyllä muuta kuin harvoin tilattua.

Alkemistin

Zooplus (jos ei ole mitään akuuttia), Candycane (ainakin geoboksit tms, joista saa itse valita värin ;) ja PetNetstore (22cm puujuoksarit). Koitan useimmiten suosia kahta jälkimmäistä, jotka ovat kotimaisia. Niissä hyvä asiakaspalvelu, vaikka valikoimat ovat vielä pieniä.  :peukku:

Nonparelli

Minulla on valitettavasti huonoja kokemuksia petshopista.
Jouduin odottamaan tilausta todella pitkään ja loppujen lopuksi saamani tavarat olivat hajalla, enkä saanut edes postimaksuja palautuksena :/
Pitänee kokeilla seuraavaksi jotain muuta nettikauppaa, tai sitten ihan oman kaupungin eläinliikkeitä.

weetikki

Mä oon aina ihmetellyt miten ihmiset on niin haltioissaan candycanesta! Nimittäin minä olen yhden ainoan kerran sieltä tilannut ja sainpa sitten rikkinäiset trixien puurappuset.. Laiskana ja postia vihaavana ihmisenä en kuitenkaan ole takaisin lähettämässä sillä ärsyttää ihan liikaa.. Nyt pitää sit vaan odotella että iskä ottaa noi rappuset töihin mukaan ja käy puukässän tunnilla liimamassa ne kasaan.. Muutenkin vaikka candycane onkin periaatteessa halpa niin esim geoboksit saan nopeammin ja halvemmin eläinkaupasta  :prll:

Zooplus on kyllä ihan kiva, vaikka tavaroilla kestääkin saapua. Meillä on hamsuilla ehdottomana suosikkina ne JR Farmin Mr. Foodfield rollit, menee mukavan paljon kauemmin niitä järsiessä kuin normaaleissa herkkutangoissa. Noita en oo mistään muualta bongannutkaan kun zooplussalta. Mut sit toisaalta kun vaan muutaman haluais niin zooplussalta pitää tilata vähintään 19e tilaus että ne suostuu postittaa  :anksti:

Alkemistin

^Kai lähinnä siksi, että Candycane on sopivan pieni ja kotimainen. Kannattaa muuten laittaa palautemeiliä, jos joku asia rassaa. Toisessa CC:ltä tilaamassani geoboksissa (meillä ei ole niitä lähi-Faunattaressa) oli männä viikolla parin sentin halkeama - tai oikeastaan tuli jumittuneita bokseja irroitettaessa. Otin vain kännykameralla kuvan ja sain hyvityslahjakortin, koska toivoin mieluummin sitä vaihtoehtoa. Olisin voinut palauttaakin ja saada kokonaan uuden, mutta kyllä tuo aikansa kestää. :icon_cheesygrin:

Zooplussasta sain palkkiopisteillä viimeksi "herkkukorin" kuivattuja ruokia, mutta siinä oli valmiiksi ötököitä. Onneksi huomasin, ennen kuin avasin muovit. Yleensä olen kyllä saanut hyvää tavaraa. Silti tykkään siitä, että valikoimiin voi vaikuttaa ja noiden isojen kanssa se ei onnistu. Esim. CC:lle luvattiin juuri noita mun tykkäämiäni isoja puisia juoksareita. :icon_cheesygrin:

Ritu

Ainahan sitä saattaa tulla mistä vaan vahingossa rikkinäisiä tai muuten viallisia tuotteita. Ei sen takia kannata mitään firmaa pannaan laittaa. Itse sain Peten koiratarvikkeesta rikkinäisen häkin pohjan rottahäkin mukana. Soitin sinne ja heti lähettivät uuden tilalle. Ei tarvinnut tuotteesta edes kuvaa lähettää.
- Riikka

Annu

Candycanelta ja Zooplussalta minäkin tilaan. Molempiin olen ollut erittäin tyytyväinen.  :peukku: Zooplussalta tilaan kissanhiekat ja -ruuat, Candycanelta jyrsijänruokaa ym. tarviketta. Laitoin heille juuri kyselyä, josko 100% kuivalihaa voisi saada valikoimiin. Samana päivänä sain vastauksen, ja lupasivat ottaa sitä myyntiin.

Minun mielestäni on turha morkata jotakin liikettä sen vuoksi, että on saanut yhden ainoan vaurioituneen tuotteen ja on ollut itse niin aikaansaamaton, ettei ole edes viitsinyt ilmoittaa asiasta myyjälle.... :icon_confused:

MK

#114
En näköjään millään voi tykätä Zooplussasta, vaikka jälleen innostuin sieltä tilaamaan. Tarvikesetistä puuttui yksi osa, joka sattumoisin oli kiipeilyteline. Totta kai laitoin palautetta ja mulle tarjottiin neljän euron hyvitystä. Vähän tuntuu mälsältä, etten saanut edes korvaavaa tuotetta, kun niitä kiipeilytelineitä on siellä erikseenkin myytävänä. Koko paketin tilasin nimenomaan sitä kiipeilytelinettä kaivaten, mut täytyypä sitten tyytyä noihin pajusiltoihin.
Hinnat ovat kyllä halvat, mutta on rasittavaa odotella ~pari viikkoa pakettia, jota yritetään ensin toimittaa kotiin (kun olen töissä) ja lopulta se päätyy Postiin, josta tulee aikanaan hakulappu, ja kaiken kruunaa se, ettei yksikään tekemäsi tilaus ole ollut sitä mitä piti.

En väitä, että Zooplus olisi surkea paikka, kun siitä kerran liikkuu niin paljon positiivisia mielipiteitä, mutta mä en itse oikein voi suosia tai tykätä paikasta, jonka kohdalla on aina käynyt huono tuuri.

Täytynee pitäytyä kotimaisten suosimisessa jatkossa, vaikka vakkarikauppani lopettikin.

Annu

Heillä on ihan velvollisuus toimittaa sinulle se kiipeilyteline. (Sen ei pitäisi olla edes hankalaa, jos niitä on vielä erikseenkin myytävänä.) Uudestaan vaan palautetta menemään ja käytä sanaa 'vaadin'. ;)

Ana

Niin ja kannattaa ottaa myös huomioon, että tuotteet voi olla ehjiä lähettäessä, mutta posti ei sitten kohtele hyvin. Esim. tilasin kerran mekon, ja postissa sitten oli paketin läpi löyty jollaki terävällä niin eiköhän olla mekossa tissin kohalla reikä -_-

Ja candysta en oo ikinä saannu huonoa/rikkinäistä ja aina niin joutavia ollaan sielä :)

Alkemistin


Eve87

Mä mieluiten suosin suomalaisia yrityksiä. Nimenomaan candycanea halpojen hintojen ja erittäin nopean toimituksen vuoksi. Siellä on oikeestaan kaikki mitä tarviin, ja kaikki tullut perille ehjänä. Koskaan ei ole jäänyt mitään puuttumaankaan ja valikoima laajenee kokoajan. Muuta en voisi toivoa  :tongu:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ana

Joo S:än kanssa. Puhelimella tuoki viesti lähetetty XD Joustavia oli tarkoitus sanoa :D