• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joulukalenteri 2012

Aloittaja Sintturainen, 22.11.12 - klo:09:15

« edellinen - seuraava »

mariiiii

#75
Minä voisin kuvailla vielä toisia hamsuja ja lähettää kuvia nyt kun on aikaakin :)

/edit. Laitoin kuvan tulemaan :)

Henni

Lähetin äsken yhden kuvan :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Eve87

Oisko tän päivän luukussa Hajimen joku hamsuista?  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

On tosiaan  :icon_cheesygrin:  Se on meidän pieni pannahinen Lavender's Napoleon, jota kuvasin epätoivoisesti varmaan kolme varttia! Napo täyttää jouluaattona 3kk ja kasvattaa jo komiaa laahusta.

Täytyy sanoa, että suunnilleen kaikkien muiden näytteilleasettelu oli onnistuneempi. Meillä näkyy hienosti etualalla tuo johto  :msilly:

mesis

En minä mitään johtoa huomannut. Söpön hamsulin vaan  :sydan:.  Kiva luukku.

Katitar

mäkin huomasin vasta johdon nyt kun sanoit. :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sintturainen

Tän päivän luukussa toinen kiinaripappa, SHY VLH Sleeping Sun*** (muotovalion arvo hakematta, laiska omistaja  :icon_redface: ). Ikää vajaat kaksi vuotta :)

mesis


Alkemistin

^Nuo kiinarit näyttävät mielettömän suurisilmäisiltä, kun on tottunut syrkkeihin .

Tämän päivän kuvassa on tosin aika isosilmäinen ja jotenkin hyvin ystävällisen näköinen syrkki  :puna:
Hmmm... minkäs värinen tuo kaveri on?


mesis

Suloinen hamsu päivän luukussa  :sydan:

Sintturainen

Hamsu on nimeltään Picus Chili Con Carne, väriltään hopeasoopeli (huono värinsä edustaja, ollut aina tositosi vaalea, mutta minusta paljon kauniimpi kuin perus hopeasoopelit  :sydan: ). Tääkin mun pikkusiskon hamsu (kuva Laura Linja)

Humselo


Tämän päivän luukusta kurkistaa GG12 LGG12 Broken Angel* eli tutummin "Rinkeli".  :loov:

Rinkeli on 10-vuotiaan poikani hamsteri ja oikein tarkoin varjeltu ja hoivailtu aarre  :yes:
Ikää Rinkelillä on tänään tasan 5 kk. Ja jos en väärin muista, on se 8. päivän luukusta tulleen Sleeping Sunin velipuoli  :peukku: Sama isä siis heillä.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

mesis


Alkemistin

On kyllä viehko otus  :icon_e_smile:

Eve87

Tämän päivän luukussa parhain hopeaminkki ever  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani