Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

wiidii

Saana Kankare arvostelee lemmikkikääpiöhamsterit ja lasten lemmikit. Olen kysellyt toista tuomaria lemmikkisyyrialaisten tuomariksi ja jos hän ei pääse, astun itse tarvittaessa puikkoihin. Eli jos (kun) lemmikkisyyrialaisia tulee yli 50 hamsteria, otamme käyttöön sukupuolijaon syyrialaisissa, kuten parissa viime näyttelyssä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

Meiltä lähtee vaihteeksi tosi vähän eläimiä. Kolme talvikkoa (pitkästä aikaa meidät näkee talvikkoluokassa!) ja yksi roborovskinuorikko.  :peukku:

Ana

Hotelli varattu, mutta semmoinen, että saa parua, Ihan varmuuden vuoksi, jos ei pääsekkään. Hotel kauppi 22.2-23.2 Onko muota tulossa samaan hotelliin?

Ninde

Viirulla taisi olla auto täynnä, mutta olisiko Turusta tulossa vielä joku jonka kyydillä mahtuisi Loimaalta Tampereelle? Kilometrikorvaukset saisi tältä matkalta kuski. Tai tuleeko joku hakemaan asemalta, jos tulenkin junalla?

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ana - 19.01.13 - klo:14:13

Me näköjään tulemme tyttären kanssa samaan hotelliin. :icon_smile: Juurikin siksi, että tuon saa maksutta perua, jos tulee jotain..

^ Ninde: oletko tulossa lauantaina, vaiko jo perjantaina? Me tulemme Turusta jo perjantaina, mutta autotilanne selviää kyllä vasta myöhemmin. Jos muu perhe sitä tarvitsee, niin tulemme junalla.

Ninde

Kyllähän kai suurimman osan hotelleista saa peruttua ilman mitään maksuja. Itse varasin keskustasta hotellihuoneen.

Mä tulen vasta lauantaina näyttelyyn ja jään sitten sen jälkeen Tampereelle, meilläkin on vähän auki vielä tuo kulkuväline...

Alkemistin

Isompien e-bookingsaittien kautta on yleensä halvempaa varata hotelli ilman sitä peruutusmahdollisuutta. Tuo oli edukas peruutusoikallakin ja silti varsin passeli ainakin varustelultaan, plussana ilmainen parkkeeraus ja mahdollisuus tolpalliseen autopaikkaan (4€). Ei tule sitten hamsuilla kylmä, jos laittaa sisätilalämppärin päälle. :peukku:

Ana

No niin kivaa kun joku tulee samaan :) Joo just ton edullisuuden takia, ja kun noitten halppis juttujen kautta ei sitte yleensä saa perua. Ja aamupalallista kans haettiin, aika monessa ei ollut, jos otti sen halvan hinnan.

Meillä aina kun on kaks niin toinen menee etukäteen lämmittään autoa ennen kuin toinen tulee hamsu kassien kanssa. Ja viltit tottakai boksien päällä kun kulkee hotellista ulos :)

jakiem

Olen tunnetusti yksi puusilmä, mutta silmiini ei osunut mainintaa voiko hamsterin ilmoittaa sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan?
(Tai sitten en ole vain puusilm, vaan blondi ja kyselen tyhmiä ^^; )

MK

Lainaus käyttäjältä: jakiem - 20.01.13 - klo:01:25
(Tai sitten en ole vain puusilm, vaan blondi ja kyselen tyhmiä ^^; )
Voi ilmoittaa. Molempiin luokkiin osallistuva hamsteri laitetaan ulkomuotoluokan pöydälle.

Nea

hitsi tekis mieli mennä :misc_aai: mutta lompakko sanoo että ei mennä

Janika S.

Minäpä taidan sitten kuitenkin luovuttaa tuon ulkkiskiinareiden sihteerinpaikkani jollekkin toiselle, taidan itse skipata koko näytskän - sovittiin koiranpennun haku seuraavalle päivää ja tulisi vähän turhan raskas reissu muuten. Elukat lähtevät siis matkaan Satun ja muiden kyydissä  :tongu:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Ana

Janika mää haen tuolloin samana päivänä koiranpennun ko on näytsi :D Tulee kyllä melkonen päivä!

Sintturainen

Mekin tullaan samaan hotelliin  :icon_mrgreen:

Ana

No niin kiva juttu! Sielä sitten on salakuljetajat poikineen :) Miettiiköhän henkilö kunt mitään ku niin moni tulee peitettyjen ikea kassien kans :D