• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kiinnostusta SHY-kalentereihin ja huppareihin?

Aloittaja Vevve, 05.11.10 - klo:11:59

« edellinen - seuraava »

Vevve

Heippa!

Ollaan ensi vuoden hallituksen kanssa suunniteltu hieman uusia tuotteita hamsupuotiin. Koetan tässä nyt hieman kartoittaa, kuinka moni hamsuihminen olisi kiinnostunut tilaamaan SHY:n logolla varustetun hupparin tai hamsteriaiheisen kalenterin.

Sana on vapaa, saa ehdottaa myös muita tuotteita. Mietithän kahteen kertaan ostaisitko hupparin tai kalenterin varmasti.  :)

Mai-Katti

#1
Joo! Tehkää hamsukalenteri! Minä ainakin ostaisin sen varmasti. Kuviakin varmasti löytyisi jo täältä foorumiltakin vaikka kuinka. Hupparinkin voisin ehkä jossain vaiheessa harkita ostavani, mutta siitä en siis sano mitään varmaa.

Tatu

#2
Mä tahdon hupparin! Jos se ei olis semmonen täysin muodoton teltta ja maksais omaisuutta, niin ostaisin ehdottomasti. :D

viiru

#3
Minustakin idea on hauska, mutta haluaisin huppariin muuta(kin) kuin logon. Meillä on ollut Poskarissa esim. Karoliina Ylisen piirtämiä hauskoja kuvia, mitkä mielestäni sopisivat kivasti huppariin. Pitäisikö paitaan tulevasta kuvasta järjestää piirustuskilpailu?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Zinde

#4
Ooh, hamsukalenterille tulee ääni täältä!
Ehdottomasti ostaisin, jos niitä myytäisiin (kohtuullisella hinnalla).

Nape

#5
Mä' taas äänestän hupparin puolesta, jos se tosiaan ois sellanen naisellisen muodokas, ja ihan hyvin siinä vois olla joku (pieni) hauska kuva myös.

MirkkuH

#6
Kalenteri olisi kiva :)  ...ostaisin varmaan kaksi, töihin toisen :D

HamsterSailor

#7
Mä haluaisin itelleni jonkun söötin hamsterimukin, joten ehdottaisin tuotevalikoimaan mukia kera hauskan/söpön kuvan :)

jennu

#8
Kivoja ideoita :) Uskon että ainakin huppari tulisi ostettua, mikäli olisi kohtuuhintainen ja muutenkin kivan näköinen, esim. viirun idea kuulostaa hyvältä :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

lentsu

#9
Mä ostaisin varmasti 2 kalenteria.  :D

Vevve

#10
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Minustakin idea on hauska, mutta haluaisin huppariin muuta(kin) kuin logon. Meillä on ollut Poskarissa esim. Karoliina Ylisen piirtämiä hauskoja kuvia, mitkä mielestäni sopisivat kivasti huppariin. Pitäisikö paitaan tulevasta kuvasta järjestää piirustuskilpailu?

Logo edessä rinnuksissa, selkään jokin isompi kuva? :) Piirustuskilpailu kuulostaa oikein hyvältä.

Huppari olisi näillä näkymin vetoketjuton, naisten ja miesten mallit tietty erikseen ja kaikki saisivat tilata sen itselleen sopivan koon.

viiru

#11
Itse tykkäisin enemmän logosta etupuolella alareunassa eikä rinnuksilla, mutta tämä on tietty ihan mielipideasia. Ja selkään si tosiaan itse kuva.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#12
Kuva varmaankin paras yksivärisenä ääriviivoina, tulee varmasti tyyriiksi joku värillinen tai hirmu monimutkainen. :) Luonnostelin itse asiassa äsken pari kuvaa.

Hessuinen

#13
Kalenteri olisi ihan ehdoton hankinta ja lähtisi varmasti myös lahjaksikin siskontytölle. Huppari myös ehkä/kenties, kunhan vain olisi tosiaan joku muu kuva kuin shy:n logo pääosassa. Viirun tapaan tykkäisin enemmän alareunassa olevasta logosta kuin rinnuksessa.

Joku logo-piirustuskilpailu olisi kyllä ihan mahtava ja vaikka äänestyksellä selvitettäisiin paras, sillä tapaa saataisiin ainakin selville mikä on "kansan mieleen". :)
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

oonä,,

#14
Kalenteri ois kiva  :sydan
Talvikko, Viivi <3 c(]
Pikku-Kasper Syrkki <3 ]
Koiruliini Lulu <3 (]

R.I.P Robotytöt Siiri ja Krisse ;<