Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - metsku

Onko teillä kokemusta tai tietoa siitä voiko häkki olla liian iso? Tietenkin pitää olla sellainen, ettei hamsteri voi esim. pudota korkealta mutta jos se on turvallinen niin voiko olla liian iso? Tuleeko hamsulle "joululahjailmiö" niinkuin pienelle lapselle joka saa monta pakettia eikä sitten pysty keskittymään yhteenkään kunnolla? Tietysti hamsulle tulee reippaasti liikuntaa kun se kiipeilee mutta tuleeko sille turvaton olo? Toisaalta ei kai hamsterilla ole turvaton olo kun se tietää häkin rajat ja sillä on omat tutut pesät ym?

Meillä on nyt nimittäin syrkille 130cm korkea häkki jossa on 7 kerrosta yhteensä. Isoja pudotuksia ei ole ja kerroksissa ei ole kauheasti tavaraa per kerros joten tilaakin on eikä vaan virikettä. On siellä tikkaita, 3 pesäpaikkaa, paperirullia, kangaspesä, keinulauta, iso juoksupyörä, kerrosten välissä putkia, vessaloota. Meinaan siis, että jos on noin paljon missä liikkua niin ravaako se vaan ylös ja alas mitä se ei tekisi jos ei olisi missä liikkua? Ehkä hölmöä ajattelua mutta ajattelen silti.  :shock: