• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

nössös-

#15
Mä kans tuun ! eilen ostettiin hamsteri ja etin äskö näyttelyitä  :)  on pakko päästä oman paikkakunnan näyttelyihin !  :lol:

TiBe

#16
Pari viikkoa vielä  8-)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Mustikkamaan

#17
Tulee varmaan niin vähän väkeä, että sihteereitä ja assareita vois jo ilmottautua kohta puoliin? Tosin jos tulee ihan ihan kauheen vähän ilmoittautumisia (tyyliin 20 ulkomuotosyyrialaista), niin johan siinä voi sihteeröidä ja assaroida itte ittensä :D

Onhan tohon ilmopäivään vielä aikaa, mutta itse näyttelyyn onkin jo aika vähän - kaksi viikkoa vain tosiaan!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

#18
Joo, laitetaanpa sihteeri-assarointilistan täyttäminen vireille! Ilmoittautua voi joko suoraan viestiketjuun taikka yksärillä.

Palkkioksi sihteereille ja assistenteille tuttuun tapaan talon lounas & virvokkeet päivän aikana.

Tuomareiden sihteerit ja assistentit
Ulkomuotosyrkit, tuomari Heidi Harju
sihteeri: Marjut Kaakinen
assistentti: Minski

Ulkomuotokääpiöt, tuomari Petri Pyysilta
sihteeri: Arja Myllylä
assistentti: Karoliina Ylinen

Lemmikkisyrkit, tuomari Martina Munther
sihteeri:
assistentti: Karoliina Vainio (ehkä?)

Lemmikkikääpiöt, tuomari Pia Oinonen
sihteeri: Janika Skofelt
assistentti: Christina Bergman med siippa


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huom! Olemme päättäneet myöhäistää arvostelun alkamisajankohtaa tavallisesta klo kymmenestä puolella tunnilla, näin ollen arvostelujen on määrä alkaa klo 10.30. Toivottavasti tästä on edes hieman apua julkisilla matkaaville.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#19
Mulla on aina paha tapa ajatella yhtä näyttelyä kerrallaan eli sitä mikä on seuraavaks tulossa ja nyt se on siis toi Pinan 14.2-näyttely. Nyt sitten havahduin, että herttinen tän Jyväskylän näyttelyn ilmoaikaakaan ei oo enää hirveesti jäljellä enkä ole edes miettinyt koko näyttelyä :teipit Onko joku Treeltä menossa tänne niin, että kyytiin mahtuisi joko hamsujen kera tai sit vaikka pari hamsua pelkästään ?
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#20
Mäki voisin tyrkätä pari hamsua jollekin Tampereelta päin suuntaavalle, mikäli semmoinen onnistuu! Itse en siis näyttelyyn pääse tällä kertaa. :/

Niina-03

#21
Minäkin mietin vielä lähteäkö vai ei tuonne Jyvikseen. Jos tulen niin varmaan ehkä junalla ja vain muutaman hamsun kanssa.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

viiru

#22
Vielä puuttuu assistentit kaikille tuomareille, sekä sihteerit lemmikkiluokkiin. Ilmoittautua saa viestiketjuun tai suoraan minulle esim. yksityisviestein, päivittelen listaa sitä mukaa kun tehtäviin löytyy kiinnostuneita. Tehtävälistake löytyypi täältä.

Haittaahan tuo ensi viikonlopun Tampereen näyttely orientoitumista tähän, onneksi olemme havahtuneet jo viime vuonna tekemään näyttelyn käytännön järjestelyitä! Mutta nyt siis ilmoittautumaan jokainen paikalle tuleva, joka haluaa antoisaa & opettavaista tekemistä näyttelypäivän ratoksi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

karov

#23
Mahdollisesti ollaan tulossa ^^ Ilmoitan ihan viimeisena ilmopäivänä tai päivää ennen jos päästään.. Kun en vielä osaa sanoa  xD Mutta toivottavasti pääsis, ois kova halu tuoda tuo nuorimmainen ainakin  :)

edit. ja jos pääsen, voin toimia assarina vaikka lemmikkisyrkeillä ellei siihen mennessä ole löytynyt ketään :) Mutta kattellaan!
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

wiidii

#24
karov, sun on PAKKO tulla. Vaihtoehtoja ei anneta.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

#25
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"karov, sun on PAKKO tulla. Vaihtoehtoja ei anneta.  :D

Vai oikein pakko  xD Mistäköhän mä vaan sen kyydin repäisen?  :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

GaneshaX

#26
esim. multa  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

PiiaL

#27
Minä voin vaikka assaroida ulkomuotoluokan syyrialaisia joutaessani :)

wiidii

#28
Noniin, Ganesha kyytsää karoa.  :D

Itselläni on kauhea pohdinta, keitä ilmoittaisin. Kaikki on rumia, huonoturkkisia ja ihan talvihamstereita muutenkin.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

#29
Hih no katsotaan  xD Äiti ei kyllä vastaankaan laittanut kun alustavasti kyselin  :) Pitäis vaan saada joku heittämään mut Raumalle AIKAISIN :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula