• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#240
^Mahtavaa  :pileet:

Hessuinen

#241
^^Onnea laikkupopoteista, toivottavasti kaikki menee hyvin. :yes:

Meikäläinen taas kurkisti peräti jo toista kertaa Kurnun pesään, ja nelikosta on kaikki tallella. Voivat hyvin pulskasti, eikä ainakaan vielä kukaan ole jäänyt koossa selvästi muita jälkeen. Kaksi punasilmäistä siellä oli, ja sitten yksi ihanuus jonka veikkaan hyvin vahvasti olevan musta kk. :sydan
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#242
Toivottavasti Kaisan Raksu on tullut tiineeksi :)

Onnea Wompatille pikku laikkusista :)

Voi että mä odotan että näkee sit kuvia Hessuisen pienistä :)

MirkkuH

#243
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Mirkulla riittää siellä sitten pikku nyytisköitä kerrakseen xD

Voi Mirkku!  mun piti lainata sun tekstiä niin näköjään olen painanut että muokkaa ja sit katoin vaan että menipä lainaukset omituisesti ja tyhjensin mun viestikentän ja kirjoitin tuon oman lauseeni sit vaan. Ja nyt katsoinki että mähän olen muokannut sun tekstiä enkä ollenkaan mitään omaa vastausta kirjoittanut! Nyt en kyllä enää osaa palauttaa sun vastausta takas. Anteeksi Anteeksi!

 :dorka: ...siis kuka se meni mun kirjuutuksia rönkkimään :D

Nape

#244
Anteeks vielä Mirkku :oops:

Mustikkamaan

#245
^Mulla on meinannut käydä toi joku 40 kertaa, mutta huomaan aina et kö siinä ei lue niitä
Lainaa-merkkejä ni joku mättää :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#246
^No ko mä oon aina niin huono lainaileen, niin luulin että tein jotein että ne quotet puuttui ja poistin koko lainauksen eli Mirkun tekstin :P  Hyvä minä :angel

jensku

#247
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Jippii, tänään viimein löytyi kiima Raksulta, nyt katsotaan josko tällä kertaa tulisikin jotain.  :)


Kiva kuulla, että Raksun kiima löyty. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

wompatti

#248
Päivitystä laikkupoikueeseen: sain katsottua pesään vaivihkaa silloin kun piipitystä kuulin eli paripäivää sitten ja siellä oli jopa 7kpl pikku popoja! tänään jos onnistun kurkkaamaan niin kurkkaan uudelleen mutta yksi poikanen oli pesän ulkopuolella äsken toivotaan että emo noukkii takaisin karkulaisen.. :lov

Nape

#249
^Voi mikä ihana kasa pikkuisia :lov

Maiju*

#250
Jihaa, parin vuoden tauon jälkeen tänne on taas tulossa talvikkolapsia.  :sydan
2 paria yhdistin tänään, toivottavasti tärppää.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

PiiaL

#251
Olin Lontoon reissussa neljä päivää ja sinä aikana oli käynyt sellainen show, että Sienna oli ollut reilun vuorokauden karkuteillä. Siskoni ei ollut huomannut emon karanneen, mutta kun tulimme kotiin se oli tipotiessään. Toinen terraarion kattoluukuista oli ilmeisesti ollut huterasti kiinni, koska se oli saanut sen auki ja nostanut itsensä ulos sitä kautta. Etsintätohinassa sitten tuli mm. siivottua vaatehuone, jossa on hieman tavaraa, mutta silti ei Siennaa näkynyt missään. Kun epätoivoissani aloin jo kurkkimaan hellan taakse alkoi kuulua hamsterihyllystä ruminaa, Siennahan se siellä juoksi juoksupyörää hyllyssä, omaa juoksupyöräänsä, jonka olin ottanut poikasten takia siltä pois. Kyllähän juoksari nyt vapaana juoksentelun voittaa! :D Veikkaisin, että sillä oli halu päästä takaisin terraansa ja oma haju juoksupyörässä houkutteli sen sillä juoksemaan. Ainakin semmonen väsyneen ja kuihtuneen oloinen se oli kun nostin sen takaisin lastensa luo. Meni pesään rötköttämään ja kaikki poikaset rynnivät sen päälle mahan alle ja korvista kiskomaan. Näytti olevan onnellinen perhetapaaminen :) Onneksi poikaset olivat jo kaksiviikkoisia, eli kiinteäkin ruoka maistuu hyvin, etteivät kärsineet maidon puutteesta.

Huomasin sitten rottien häkin luona veriset tassunjäljet ja toisessa häkin kulmassa isomman verisen alueen lattiassa ja tarkastelin uudestaan Siennaa, se oli vissiin lähtenyt kiipeämään rottien häkin kaltereita pitkin ja rotat olivat kiskoneet siltä yhdestä takajalan varpaasta kynnen irti ja häntäkin on jotain osumaa saanut. Se varvas on kolminkertainen muihin verrattuna ja punakka, mutta täytyy seurailla sitä, jospa se alkaisi siitä parantumaan. Sienna ei ainakaan arista sitä ja kävelee yhtä touhukkaasti kuin normaalisti. Siinä olisi voinut käydä tosi pahastikin ja lähteä vaikka koko jalka, johon olisi sitten menehtynyt jo.

Uskaltaakohan sitä enää lähteä minnekään reissuun, kun ei tiedä mitä tämä porukka täällä sillä aikaa keksiikään..

Meillä avasi myös poikasjengi silmänsä viikonloppuna kun itse reissaamassa olin, siellä näyttäisi nyt olevan kolme ps creme naarasta, yksi kyyhkynharmaa naaras ja hopea?kyyhkynharmaa uros, ps luonnonvalkoinen/ps hopeanharmaa uros sekä ps creme uros.  :) Kaikille on jo koditkin tiedossa.

Nape

#252
Voi mahoton mikä show siellä Piialla on ollut :D  Tulee mieleen, että kun kissa on poissa niin hiiret (tässä tapauksessa tietysti hamsut ja rotat) hyppii pöydällä :P  Onneksi kaikki kommellukset päättyivät onnellisesti ja toivottavasti rottamamman varvaskin paranee :)
Hienoa, että hamsuvauvoille on koditkin jo valmiina :)

PiiaL

#253
^Niin siis Siennan varvasta olivat rotat muokanneet kun se oli lähtenyt ilmeisesti kiipeämään rotan häkkiä pitkin, ei ole meillä sentäs (vielä ainakaan :D ) rottamammoja, kolme urosrottasta vain. :)

Nape

#254
katos ko luin väärin  :D  No toivottavasti Siennan varvas paranee.
Mä näköjään olen aina tällaine, että luen väärin, ja sählään ja sähellän :angel