Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

KaisaM.

Meillekin on suunnitteilla viimein poikasia, n. kuukauden päästä astuttelen Reenan  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

^ Voi, hienoa. Toivottavasti nyt ei tule mutkaa matkaan vaan saat taas kokea poikueen kasvattamisen pitkästä aikaa.

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Meidän pikkuiset on käyneet ruokakipolla jo useaan otteeseen, vaikka silmät eivät edes ole auki.  :lov
Meillä nuo cinnamon-lapset oli kans sellasia, sitten taas Gaalan poikaset ei poistuneet pesästä kertaakaan ennen silmien avautumista, ihana kun ne on jo pienestä pitäen omanlaisiaan nuo poikaset :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

^Niinpä! :) Meillä on yleensä poikueissa jotain yksittäisiä tapauksia, jotka saattavat käydä syömässä, mutta noista käy jokaikinen. :D Hippu-emo katselee vierestä ja sitten kun poikaset yrittävät harhailla muualle, kiikuttaa kaikki iloisesti takaisin pesäänsä ja antaa maitotankin tarjolle.

Yadell

Hah, voi pieniä (;
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

wiidii

Surukseni yksi hamsterinpoikasista (pienin suklaa) kuoli.  :(  Pennulla paisui muutamassa tunnissa maha mielettömän kokoiseksi ja kuoli pian tämän jälkeen. Harmittava takaisku, kaikille kolmelle olisi löytynyt niin hyvät kodit ja Hippu on ollut mielettömän hyvä emo. :( Poikanen oli eloisa ja normaalin oloinen tähän iltaan asti.

^Voi harmi :(

Vilma

^^ Osanotot sinne!  :(
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Olive

Meilläkin oli hetki sitten kuollut yksi poikanen :(

wiidii

Meidän kaksikko täytti tänään 2 viikkoa, silmät on raollaan ja kova vipellys on dunassa.  :lov  Vaihtelen kohta purut ja tarkistan sukupuolet, kuviakin taidan ottaa "muutaman".

Olive

Meillä on nyt kahteen päivään mennyt kolme poikasta, eikä emo ees syö niitä :(

Minski

Meillä näyttää 7 olevan onnenluku, kun sekä Gaalalla että Niriliinalla kummallakin oli 7 lasta :sydan Gaalan lapset onkin ensi viikolla jo luovutusiässä, nyyh :( Niriliinan ja Jumban lapsoset taas täytti 2 viikkoa juuri ja silmät on auki ja mahdottomia kirppuilijoita ovat; pomppivat suinpäin kun käsittelin niitä ja katsoin sukupuolet viikonloppuna :) Harmi, että ovat creme-kantajia, sillä nuo cinnamonit olis niiiin nättejä.
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

Meillä syntyi eilen toinen poikue, ja sen kunniaksi joulukuussa syntynyt poikue päätti otaa ritolat. Kaksi poikasta oli jäänyt terraarioon, neljä viipotti pitkin olkkaria. Vasta tänään saatiin viimeinen tyyppi kiinni siirtämällä koko kirjahylly seinästä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

^Onnea poikasista :lov  Teillä on aktiivisia naperoita :haha

Olive

Meninkin sanomaan, nyt meillä on enää puolet poikasista jäljellä ja pari niin reppanaa että tuskin selviää. 4-5 on kyllä tosi pulleita, että ehkä nää sitten vaan häviää kilpajuoksun maitobaarilla. Mut kunhan ei kaikki mee!!!

Oranssi

Minski, jos sun cinnamon ja creme naperoilla on cinnamon-vanhemmat, vain 2:3 cinnamon poikasesta kantaa cremeä ;)