• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

wompatti

#705



Kuvii meidän tenavista, yhdellä ohuen ohut valkoinen nauha se on poika ja muut tyttöi.

Vevve

#706
^ Hehheh, katsoin nopsaan että siinäpä on laikukkaita roboja, mutta ne olikin cämpsyjä!  :D

wompatti

#707
:P  joo ei ole roboja (harmi) niitä kyllä ootellaan josko nuo päättäs lisääntyy..

Anonymous

#708
Noi campsyt on kyl liian söpöjä  :lov

jonna

#709
Neliviikkoiset cämpsytytöt


Tytöillä on kova kisa pullon herruudesta  xD

Nää on kyllä älyttömän kivoja luonteeltaan. Mulla ei ole tainnut olla kuin yksi talvikkopoikue jotka olisivat olleet yhtä kesyjä ja seurallisia kun nää cämpsyt.

Vevve

#710
A-robot on huomenna 4vk, taitavat olla kaikki poikia mutta pitää vielä tihrustella kertaalleen...






Satu-

#711
Meidän G-muksut, jotka saavuttivat tänään kahden viikon iän.  








MirkkuH

#712
^^äiskä hakee kohtapuoleen sieltä Ozzy-iskän&Anatoli?-pojan kottiin :)

^ihanoita :sydan  ...meidän pienet minatyyri-virtaheposet täyttävät tänään viikon :lov  Pidin niitä tänään kädessä ekan kerran hetken; harhautin Sara-mamman ja salaman koppasin pienet kouraani...pulleampia&pönäkämpiä ovat kuin robo-vaavit.

Mrk

#713
Löysin sitten tällaisen valaan Ruusan pesästä:



Söikö se kaikki sisaruksensa? XD Se on meinaan ISO.

Vevve

#714
^ Mikä pläski  :D  :sydan

Hessuinen

#715
Aika törkeetä mennä toista noin arvostelemaan kun pikkukaveri on selvästi vain vähän "täyteläinen". xD

Mutta täytyy kyllä sanoa että toi muksu on ollut kyllä kotona ruoka-aikaan. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#716
On kyllä mahtavan kokonen pikkunen  XD

jonna

#717
Tässä meitin pian kolmiviikkoiset pämpellit  :)






MirkkuH

#718
^ihania ovat...etenkin ton ekan kuvan nakottaja :sydan ...ja vikassa kuvassa on vähän pientä nahinoitia :P

...mä ootan, että no mun talvikko-vaavit kömpis ihmisten ilmoille, tuolla purujen alla vaan olelevat ja jos niitä menet kaivelemaan on Sara-äiskä tikkana tuijottamassa :shock:  poikakset tänään 2 viikkoa, näyttäs olevan silmät auki :lov

Nape

#719
^^ Onpas söppänöitä höppänöitä :lov