Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Tässä meidän naperot n. 3vk

Oxalis - talvikkokasvatus

Minski

^ Teilläkin tasainen värijakauma :)

Satu-

Ohhoh, kun täällä on ollut hiljaista. Korjataanpa nyt tilanne meidän kolmiviikkoisen E-poikueen kuvilla. :D

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Satu-"http://i160.photobucket.com/albums/t165 ... /14vrk.jpg
Voi että mikä hieno poseeraus noin pikkuiselta jo; tuleva ammattiposeeraaja selvästi :)

Sara

Lainaus käyttäjältä: "Satu-"//http://i160.photobucket.com/albums/t165/satupallasaho/E-poikue/18vrk01.jpg
Oi, miten suloisia! :sydan
vhk roborovskit

Vevve

Oijoij, meidän Sulon lapsia  :lov

Anonymous

Voi tahtoo omia pikku talvikoita taas pitkän tauon jälkeen kun katselee noita söpöjä nassikka kuvia :lov

Kirppu

Aww, ihania talvikkonaperoita!  :lov

AnsaLucia

Satu- lla on tosi kivan näköisiä sahviireja siellä. Vankkoja ja hyvänvärisiä lapsia.
Meillä odotellaan nakeroita mönkivän pesästä lähipäivinä. Ylpeinä vanhempina Tarinan Olipa Kerran & Tarinan Sudenhetki. Safiiria siis tiedossa meilläkin.
Kävinpä toissapäivänä katsomassa kimppaomistusnaaraani Helmi-Kaarinan (T.Barokkihelmi) pesuetta ystäväni luona. Isänä poikueessa on todellinen kestokomistus T. Brave Bean (FIN MVA JV09 VV09). Jokrullahan on vain yksi pentue tätä ennen, siis ihan nuoruusiällä, josta MVA Tervaleijona sekä kaksi muutakin sertivoittajaa. Jokru-papalla on ikää jo yli 2v ja se on edelleen aivan priimakunnossa. Taitaa olla samat geenit kuin emonsa sisarilla, joista mm. T Kihlasilkki, joka napsi sertejä ihan pikkusta vaille kaksivuotiaana.
Jokrun ja Helmi-Kaarinan pentueessa vilistää 7 mielettömän reipasta kolmeviikkoista tenavaa. Voi jospa edes pikkuisen isän geeneistä olisi siirtynyt myös näihin lapsiin...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Mrk

Ihania safiireja ja helmiäissafiireja edellisellä sivulla. :sydan Ja Tuesdayn poikasia täytyy nyt fanittaa jo ihan sukulaissuhteiden takia!

Saana

Onpas Satulla aivan mielettömän söpöjä ja ilmeikkäitä talvikkovauvoja! Tuollasia kuvia lisää! :)

Satu-

Yleisön pyynnöstä muutama kuva lisää. :)

mawan

Vähän suloisia noi Satun hamsuvauvaset (:
Hihi, PowerParkissa oli kivaa! (]

Minski

^^ Heeei, ei mitään tollasia liian söpöjä kuvia saa laitella tänne foorumille. Millanen koulutus sulla on noille, kun ne on oppineet poseeraamaan tuollein ? :)

Satu-

^ Eipä noita oikein valitettavasti pysty mitenkään hommaan kouluttamaan. :D Salaisuutenani on räpsiä tuhansia kuvia, joista sitten muutama sattuu aina joskus onnistumaan. Olen myös todennut, että kaikenlaisten outojen äänien pitäminen kuvattaessa edistää kuvausprosessia. Kakarat kun pysähtyvät ääntä ihmetellessään juuri sopivaksi ajaksi paikoilleen ja höristävät söpösti korviaan.

Tässä vielä yksi otos: