Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - yetta

Lainaus käyttäjältä: "Tansku"^
yetta aika kummallista toimintaa :huh

No sanos muuta. Pakko pitää pieni hengähdystauko ja miettiä, ketä tuolle jäljelle jääneelle naaraalle uskaltaa käyttää. Ei enää oo kauheesti noita sulhaskandidaatteja kun valtaosa ötöistä jo toinen jalka haudassa. Kassu +3v varmaan ois potentiaalisin, heh  :D
Nyt lähiaikoina ois tarkoitus käydä Ruotsin puolella, pitää toivoa että siellä ois roboja jossain eläinkaupassa myynnissä niin vois saada vähän nostetta tää homma.
Nyt kyllä tuntuu siltä etten ala enää millekkään noiden ötöjen kans. Eilen erotin tuon lokakuusta asti yhdessä olleen parin, kun ihme kirskunaa rupesi dunasta kuulumaan kun kotia tulin ja mitäs siellä: uros persaus karvattomana (mutta ei mitään puremia tmv), naaraalla kainalo auki ja pieniä hampaanjälkiä siellä täällä. Voi huokaus. Olis ees aprillipila mut ku ei oo. Houkutus lyödä hanskat tiskiin on nyt aika suuri  :nihkee: No, tuolla ois sentään yks naaras jolle vois jo miestä alkaa suunnittelemaan, mut en tiiä nappaako yhtään enää.
Dodii, se siitä, maanantaille merkitty iso tentti. Mut hengessä mukana!
Joo ei oo siis ainakaan yks kyyti (tää mun..) satavarma, mun pitää vaan toivoa et harjottelussa ei ois viikonloppuja eikä alkuviikosta koulua, plus yks vapaa siihen et melkosta arpapeliä.. Mut senpä näkee tässä ens kuun puolella, riippuu kuinka ajoissa saa uudet aikataulut tietoon. Ei kannata siis hengitystä pidätellä tän asian kans  :D
^no niinpä, kyllä meillekin synty ekoihin syyrispentueisiin rapiat viisitoista pentua ja niinpoispäin, mutta auta armias kun nyt ois toiveissa niitä pentuja.. ei tipu  :D Paitsi että laji on nyt eri mutta sitä ei lasketa  :p
No kelpaa mulle kyllä muillekin sihteerikön hommat tai vaikka sitte assarin, ihan sama, kunhan saa jotain tehdä :) Mut jospa tuo reissu onnistuis, kun ukko on muutenkin sinne menossa niin samalla pääsee itsekin. Mistä me saadaan tilataksi, jos kimppaa järkätään.. :D
No yksi vinkki: käytä poitsuasi näyttelyissä. Siellä moni bongailee eläimiä, joita myöhemmin kyselee jalostuslainaan :) En tiedä tuon annetaan/etsitään/vaihdetaan-palstan politiikkaa näissä "tarjotaan astutuslainaan"-viesteissä mut voithan kokeilla.
Meillä robot taasen pihtaa minkä kerkeävät  :kieli
Pitää varmaan alkaa idättelemään herneenversoja, josko ne siitä höynäytyisivät ja luulisivat, että on kunnon kevät ja perheenlisäyksen aika  :D
Lemmikkiluokat jälleen Oulun suunnalla, tällä kertaa Oulunsalossa!

Lainaa21.03.2009 Pet-show

Oulunsalon työväentalo, Helasentie 13, Varjakka, Oulunsalo
Näyttelyissä on pet-luokat kaikille jyrsijöille ja kaneille.

Eläinten vastaanotto kello 8.45 - 9.45.

Ilmoittautumiset 6.3.2009 mennessä:
Marjut Kaakinen
Pietinkuja 22 C 9
91980 Lumijoki
tai
ilmoittautumiset(a)osjh.net

Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla kello 9.45 mennessä!
Lisätietoja: Satu / 044-3789957

Paikalla buffet.

Yleisölle vapaa pääsy vaikka vain katselemaan! Tervetuloa!

Keitäs kaikkia täältä on tulossa?  :)
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Englantilaisia tuomareita.  :sydan  Andrew.  :sydan  Nyt pitää ilmoittaa sitten ihan reippaasti hamstereita esille kun kerrankin on jotain näytettävääkin.  xD

Kun oiskin jotain näyttelytettävää..  xD   Tulispa vaan nopsaan uudet lukujärjestykset niin tietäis, lähteekö vai eikö! Jos tuun, täällä on yks vapaaehtoinen sihteeröimään vaikka wiidiille  :D
Mii tuu tulossa! Jostain kumman syystä  ;)
Pakko vähän hehkuttaa, kun pienoisen robon saanti-taantuman jälkeen meille muuttaa roboneiti tässä parin tunnin sisään kunhan nyt auton saisi kotiin ensin. Erisukuista naarasta etsin varmaan jo kesästä asti, tältä seudulta eritoten- nyt tuli soitto paikallisesta eläinliikkeestä, että täällä olisi nyt näitä roboja, tuletkos hakemaan. Jipii, pitää vaan toivoa että se on suurinpiirtein robon näköinen ja lisääntymiskykyinen  :P  :D
Ei ihan tarvinnut vaipua epätoivoon tän homman kanssa.
Vanhin robo meillä on "Kassu" eli Cas Cas**, 33 kk ja 8 päivää (=2v 9kk 8pv).
Lainaus käyttäjältä: "Mambo"Minulla on tällähetkellä 2 tyttö roborovskia jotka on n. 2kk ikäisiä molemmat. Olen keväämmällä ajatellut hankkia erilliseen dunaan poika robon jolla  teettäisin poikasia jommankumman tyttö robon kanssa. Oletetaan että toinen tyttö roboista tulisi tiineeksi ja synnyttäisi poikueen, mitä luulette toisen tyttö robon ajattelevan poikasista? Käykö se siskonsa poikasten kimppuun vai eikö välitä lainkaan. Jos jollakin olisi kokemusta tälläisestä tilanteesta olisin kiitollinen neuvoista.

On vaan iskenyt robo-vauva kuume  :P

Kannattaa suosiolla jättää emo asumaan pentujensa kanssa omaan terraarioonsa kun olet uroksen sieltä siirtänyt omaan asuntoonsa. Urokselle ja yksin jääneelle naaraalle voi pentueesta laittaa luovutusikäisen pennun (samaa sukupuolta kummallekin, eli naaraalle naaras, urokselle uros) kaveriksi asumaan, jos et yksin niitä halua pitää.
Lainaus käyttäjältä: "niiisku"Ihmettelen vain, että miten te ihmiset, joilla on lähes 20 hamsteria tai muuta eläimiä, (jopa enemmän) jaksatte siivota ne kaikki dunat ja häkit ja terraariot?

Hommaan tulee pian rutiini, ja omieni (pari hyllyllistä, montakos asumusta tuossa nyt onkaan..) siivoamiseen menee tunti tai pari, riippuu kuinka tehokkaalla päällä sattuu olemaan  :D  Joudun usein siivoamaan iltapäivällä tai joskus aamupäivälläkin, joten hamstereiden käsittelyt jäävät sitten illalle, kun ovat kunnolla heräilleet. Avainsanoina ripeään siivoamiseen voisivat olla vaikka jätesäkit, hyvä musiikki taustahälinäksi, vessan käsisuihku, siivouspyyhkeet ja sisälle raahattu purupaali ja muut tykötarpeet (pahvit, jyväsäkit jne).  ;)