Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

GaneshaX

Mistä sen voi loppujen lopuksi tietää, onko joku nimennyt jo jonkin teeman mukaan? :huh  Mulla on monta teemaa mielessä, no, toivottavasti niitä ei ole ennen käytetty :pihalla:

Mustikkamaan

^set ny vaan hiffannu.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Pähkinä

^^ Minullakin olisi jo monta teemaa keksitty. Suomalaisista nimistä varsinkin pidän. Luontoon liittyviä on aika paljon.  :D Kevääseen liittyviä k-alkavia voisi olla kesähuntu, kesäkullero, kevät tuuli, ketoneilikka ja L-alkavia linnunlaulu, lumotuuli yms. Näitä on kyllä mukava keksiä.  :)

yetta

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"^Tommoset nimet hämää mua ku ne on niinkö copyright by Yökyöpelin :D Toki niit voi muutki käyttää, ei siin midist, mut mua häiritsee se ain :D

Sun tarvii vaan oppia elämään sen asian kanssa  :D
Tosiasiassa, mun pitää varmaan alkaa ihanaa lääketieteellistä Galenosta selaamaan tarkemmin sisällysluettelosta tuon K-kirjaimen kohdalla, muuten penturaukat saa oikeasti jotku Kissa, Koira, Kala-nimet..

Mustikkamaan

Hei joo en mä mitenkää kuole siihen :D Enkä ees haavotu. Se on vaa sillee käyny niinkö sillee et jos on joku semmoi nimi ni kelaan heti et se on "Yökyöpelin" :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Saana

Minäkin olen jokusen kerran kuullut, että kilometrin päähän kuulee nimestä, että hamsteri on mun kasvatti (mm. O'Gay ja Itq & vinq). <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> Ja osittain se on myös tarkoituskin, kuten monella muulla kasvattajanimettömällä, että tunnistaa sitten omansa ja toivoo muidenkin tekevän niin.

Meillä on lähdetty A:sta ja nyt mennään toista kierrosta G:ssä. Yritän saada poikasten nimiin aina jotain, mikä kuvaa sen hetkistä elämääni. Monet hamsterit ovat saaneet nimensä jonkun kaverini mukaan, ja se taitaakin olla suosituin teema. Kaikkien aikojen ykkösfeivöritbändini, Apulannan, biisejä on tullut käytettyä useasti. F-poikue taas on elokuvia. Ayan kanssa kasvatimme yhdessä Nobody-alkuisen poikueen (Nobody Comes For Christmas, Nobody Lies, Nobody home, Nobody Gonna Get My Way, Nobody Loves Me, Nobody Cares, Nobody Cries, Nobody Knows, Nobody Else). Yksi kasvatti on nimetty kantabaarin (Amadeus) mukaan! <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

Z-poikueen nimet keksin hirveällä kiireellä ajaessa pyörällä kotiin. Äkkiä vaan nimet paperiin ja hamsut maailmalle. Toiset nimet taas ovat odottaneet vuoroaan vuosia. Joskus kiertelen kielelläni tietyn kirjaimen ympärille kaikkea häröä ja sitten kokoan niistä nimiä.

Pyydän myös usein varaajia kertomaan mahdollisen tulevan kutsumanimen, jonka yritän sisällyttää viralliseen nimeen. Esimerkiksi Dalai Lama muuttui Dalai Lunaksi.

Nilla

Minä nimesin ensimmäisen poikueeni japanilaisilla nimillä.  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

GaneshaX

Mulla on ainakin säihin liittyvät nimet, ja olen kirjoittanut ne jo talvella  ylös  :mrgreen:   On ne hienoja ;)

Sarantha

Meillä mennään taas biisinnimiteemalla tämänkertaisen poikueen kanssa, vaikka se vähän tylsää onkin. CMX:llä vaan on niin hienonnimisiä biisejä  :D
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

GaneshaX

Paitsi unohdin mainita, että nämä sää nimet eivät tietenkään ole suomeksi :mrgreen:

S.D.G.

Meitin nyt kuusiviikkoinen, uusin lapsikatras nimettiin yhdistämällä etunimeks Raamatust poimittuja nimiä ja "sukunimeks" komeita metallibändien nimiä. Istuttii velipojan kanssa alas ja väännettiin kättä kauniista yhdistelmistä sekä omista mielihaluista, oli aika pieti mutta tulokset olivat hyviä.
Esimerkkinä mainittakoon Delila Tourniquet, Abia Sanctifica, Reaja Divinefire,  Gideon Renascent. Onneks on 7 poikasta, 4n/3u ni pääsi molemmat toteuttamaan itteään... Emä on nimeltään Efrata Recidivus ja isä kutsumanimeltään Joosua Antestor tai Joosua (oikeesti Linnunradan Valkoinen Karhu) joten teema toistuu jo oikein mukavasti vanhemmissakin  :icon_smile:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Em.

Mietin tässä jotain nimiä, tylsää kun oli. Mitä mieltä olisitte talvikoille nimistä

sailor of the forest
Forest maiden
ym.

tai jotain muuta sen tyylistä? =)
Ei virheettömyys ole täydellistä.

Katar

Mulla on tällähetkellä yhteensä 6 kokonaista nimikatrasta keksittynä, niidne teemoja ei varmana esiinny muilla :D harmi vaan ettei ole vielä poikueita tullut tai vähään aikaan tulossakaan..
[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee

pullakala

Minulla noitten nimien kanssa ei ollut kyllä ongelmia ja niistä nimista ritettin vaan rustata mahdollisimman hienoja
suurin osa oli
vähän omaperäisä mutta hienoja esim. Amaríllo, Aladobix, Aamuni ilo ja amppari :D
Vaikka hamsteri on pienempi se on silti henkisesti vanhempi

Syyris

Syrkkini on saamassa poikueen, ja olen kuumeisesti miettinyt järkeviä nimiä.. Todella hankalaa!  :c8
 En itse tykkää nimetä poikasia aakkosjärjestyksessä. Sori niille, jotka tekevät niin.  :angel

Olen vähän miettinyt tämän tyylisiä nimiä, jotka jostain kumman syystä alkavat P:llä.

Panic Attack (paniikkikohtaus)
Piece of cake (helppo homma)
Power Comsumption (energiankulutus)
Put it nicely (nätisti sanottu)