Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

CaroR

Hyvä tietää, taidan suosista tällä kertaa kirjoittaa ylös lapulle ketä ilmoitan koska tähän asti luntannut vahvistuksista  :icon_e_biggrin: Tosin mun ilmot menee TAAS ihan viime tinkaan koska en ole saanut vielä papereita Ruotsista osalle jotka tulee joten katsotaan nyt montako saan kasaan. Cämpsylauman kanssa kuitenkin lähdetään!
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Alkemistin

Nyt ilmolomakkeen pitäisi toimia käyttäjille kuten ennenkin. Itselleni ainakin tuli ilmomeilit, kun tuonne elukkani pistin. Tulipa sitten laitettua nekin samalla kun testasin  :haha:

Saatte kestää paria ylimääräistä debuggaus-viestiä siellä, koska se xml ei edelleenkään toimi. Palaan siihen asiaan... joskus.

Veda

Hyvin toimi ilmo ja vahvistukset tuli kuten pitikin. Itse ei paikalle tulla, mutta onneksi on hyviä kavereita jotka ottaa hamsut kyytiin  :icon_smile:

Janika S.

Vielä olisi jokunen toimihenkilöpaikka vapaana, huutakaahan hep jos on intoa lähteä mukaan!
Toimihenkilöthän saavat lounaan yhdistyksen puolesta, lisäetuna tietenkin kokemuksen karttuminen. Ei ole ruudinkeksintää ja apua saa tarvittaessa kyllä  :icon_e_wink:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

saija

Olisiko jollain tänne Helsingistä päin autoilevalla vielä autossa tilaa yhdelle ja hamsukassille bensakuluja vastaan ? Sarita ? Mirkku ?

Tulossa siis ollaan :yes: Voisin assaroida jotain, esim. Niinalle, kun en jaksa toimettomakaan olla. Sihteeriksi en rupea, kun sais kerrankin olla tuomaripöydän toisella puolella  :icon_mrgreen:

Lautsi

Hyvinkää-Littoinen välille mahtuis autoon, jos joku haluaa kyytiin. Tarvittaessa noudan Hyvinkään asemalta, sohvallekin saa tulla nukkumaan edelliseksi yöksi jos tulee kauempaa ensin junalla, jos super aikainen herätys ei nappaa. :D 3 penkkiä ainakin tyhjänä, farmari eli takakonttiin mahtuu kivasti hamstereita ja jaetaan bensakulut sit matkaajien kesken. :)
-Fluffy's syyrialaiset-

Humselo

Huhhuh, nyt on kaikki ilmot näpytelty ja täältä lähdetään ennätys suurella porukalla.
Mukaan on lähdössä kymmenpäinen kaiken kirjava lauma. On kiinaria, talvikkoa, cämpsyä ja syrkkiä, on ulkkista ja on lemmikkiä. Ekaa kertaa oli pakko pitää kirjaa lähtijöistä samalla kun näpytteli, että osaa maksut maksaa oikein  :c8:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

sarsu

Saija, meidän kyytiin EHKÄ mahtuu, selvinnee tässä tulevana perjantaina kun saadaan vähän mallattua kuinka paljon yhdistyksen kamat tulee viemään tilaa menomatkalla. Että jos ei haittaa menomatkalla pitää boksikassia sylissä niin veikkaisin että mahtuu, mukaan tulee myös Tinja ja Saskia ja toi mun ukko.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

Ilmoitin 10 hamsua, joista varmaan jää kyllä pari kotiin kun eivät näytäkään niin kivalta kuin muistin  :icon_rolleyes:

saija

Ok. Palaa Sarita asiaan, kun tiedät.

Kiitos Lautsi tarjouksesta. Laitan tarvittaessa yksäriä.

MirkkuH

HUOM! Tänään viimeinen ilmoituspäivä ja maksupäivä myös!

Humselo

Mä päätinkin ilmottaa vielä yhden hamsun mukaan. Muut olen jo maksanut, joten meneekö tämä yksi sitten taas ensimmäisen hamsterin hinnalla vai sen yhdeksännen?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki