• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

18.5 Hamsujen ulkkikset ja kaikkien petit Limingassa

Aloittaja Sintturainen, 17.04.13 - klo:18:03

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Ketäs tulossa?

Vevve

Minä ilmeisesti.

Saa nähä paljonko viittii ilmottaa näin pitkälle reissulle.

Katitar

Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sintturainen


Ana

Ehkä oon tulossa :) lähinäyttelyyn helppo jos nyt vaan on hamsuja esitettäväksi.

mariiiii


Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

emeu

Mäkin taijan tulla 3hamsterin kanssa, ja jos tuun niin ilmotauvun hamstereille joko pettiin tai uml:llään sihteeriksi. Myös jään loppusiivouksiin kun ollut niin kauan taukoa hamsterihommista ja näyttelyistä niin tekee hirveänä mieli tehä kaikkea ja olla avuksi :)

Eve87

^ mä varasin jo umlihamsujen sihteerinpaikan, mut kannattaa ottaa yhteyttä osjh:lla jos haluat sihteeriks lemmikkisyrkeille  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

emeu

Okei:) pitää laittaa ilmot kohta meneen ja myös kysästä oisko se pet sihteerin paikka vapaana :)

sarsu

Onko syrkkien tuomareista vielä tietoa?

Mekin tullaan täältä 650km päästä.  :icon_cheesygrin:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

Lainaus käyttäjältä: sarsu - 19.04.13 - klo:20:52
Onko syrkkien tuomareista vielä tietoa?

Mekin tullaan täältä 650km päästä.  :icon_cheesygrin:

Tuollahan nuo: http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11869.msg186808#new

Minä ilmeisesti lemmikkisyyrialaisilla. Kattoo millä vempeleellä hankkiudun sinne. Ketään menossa pk-seudulla jonka kyytiin pääsisi?

Sintturainen

Ylihuomenna viimeinen ilmopäivä!
Meiltä lähtee varmasti kymmenisen hamsua ulkkiksiin, ja pettiin toinen samanmoinen, tietääpähän miksi oon yövuoroissa valvonut...  :tongu:

Ana

Määki voisin kääppäri sihteeriks rueta joko ulkomuotoon tai pettiin. Molemmat taitaa olla liian iso homma :D

Sintturainen

Pettikääppäreiden sihteeripaikka on varattu ensisijaisesti uusille tuomarioppilaille :)