Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - CaroR

Olet varmaan Marika vielä niin kokematon ettet tiedä, että kyllä se on ihan normaalia käytäntöä valita tietyille tuomareille tietyn tyyppisiä eläimiä. Ei se ole millään tavalla sääntöjen vastaista ja esim jos mietitään koirapuolta joka miljoona kertaa laajempi niin sielläkin valitaan näyttelyt tuomarin mukaan. On ihan luonnollista, että jokainen tuomari arvostaa eri asioita eläimissä. Osa haluaa pientä, osa kammoaa läskejä, osa pitää tärkeimpänä hyvää väriä jne. Kasvattajalla voi olla esim mammalomalla sellaiset eläimet jotka sopisivat tuomarille joka arvostelemassa jolloin voi todeta, että ei ole tuoda eläimiä tuomarille jotka sopisivat hänelle. Ei pidä ottaa liian vakavasti tai pipo kireellä  :peukku: Meillä ainakin näyttelytetään parhaan mukaan kaikkia mahdollisia ja eihän ne valioituisi edes muuten mutta kyllä edelleenkin voin todeta valitsevani eläimet eri tuomareille heidän mieltymyksien mukaan eikä siinä ole mitään yhdistyslain vastaista  :icon_cheesygrin:

Mutta se siitä, ihan huippua saada Pete pitkästä aikaa arvostelemaan!! Pitääkin käydä eläimet läpi löytyisikö jotain jota tuoda, edes muutama. Joka tapauksessa hienoa sikäli, että pystyn tekemään harjoitusarvostelun siellä  :mhappy:
Ja mainittakoon vielä, että jokaiseen näyttelyyn toki on pakko pyrkiä valitsemaan mahd.erilaiset tuomarit enkä itse ainakaan koe mitään tarvetta valittaa tuomareista hallitukselle. Perumiset alkuperäisestä on aina yhtä kurjia niin hallitukselle kuin itse näyttelyttäjälle. Eli selvennetään vielä, että me jäämme pois vain koska meiltä ei löydy kyseiselle tuomarille sopivia eläimiä tällä kertaa. Katsoaan joskus tulevaisuudessa tilannetta uusiksi  :mhappy: Sen takia mainitsinkin, että me jätämme näyttelyn väliin harmillisen tuomarimuutoksen takia. Lisäksi olin tietenkin toivonut voivani tehdä harkkarin cb ja tv mutta nyt en saa sitäkään tehtyä joten näyttelyyn lähtö meiltä olisi ns turha. _
Marika: Silloin kun on kyse näyttelyketjusta jossa vapaata pulinaa näyttelyistä, voi siihen todeta, että jäädään tulematta  :mhappy: Meillä ainakin oli eläimet katsottu alkuperäiselle tuomarille joten skippaamme sen takia. Ei kaikki tuomarit tykkää kaikista ja moni usein valitsee eläimensä tuomarin mukaan. Ainakin minä jätän tietylle tuomareille viemättä tietyt eläimet koska tiedän heidän hakevan jotain muuta. Tuomareiden mielipiteet luonnollisesti vaihtelevat hyvinkin paljon joten ihan kuten jokaisen eläimen kohdalla, eläimet valitaan tuomareiden mukaan  :mhappy:
Me skipataan tämä näyttely sittenkin kun tuli harmillinen tuomarimuutos cämpsyille joten suunnataan vasta juhlikseen  :mhappy:
Toivon myös numerolappuja etukäteen  :peukku: Täältä ei uskalla ajatella vielä ketä lähtee, noi cämpsyt ehtii vaihtaan kuntoaan ihan jo viikossa ja laumassa aina joku tikkaa jotakin huonolla tuurilla niin lähtijät vaihtuu :P
Jippii, minäkin saan tänne cämpsyt matkaan  :loov:
Tampereen suunnalta tulevat, mun kyydissä pääsee näyttelypaikalle!
Uusi paperi oli huomattavasti helpompi ja parempi täyttää ainakin noin kääpiöiden osalta  :peukku: Ei standuissa pisteet väri kohdasta jota saa kommentoida koska monessa maassa meidän ei standut on standuja niin onhan se kiva kuulla mielipide väristä vaikka sitä ei arvostellakaan!
En vielä ihan kykene ajatteleen sinne mutta tulossa kuitenkin  :icon_e_biggrin:
Sain puhuttua Anskun Sebbelle assariksi  :icon_cheesygrin:
Jollei tolle Sebbelle ketään muuta sihteeriä saada niin mä oon siinä tapauksessa, ei sitä kehtaa jättää silleen ettei sille ois ketään halukasta mutta jos joku kokee yhtään intoa niin tervetuloa vain kokeilemaan =) Kiinaireita onneksi vain 19 joten ei ne sitten maailmanlopulta tunnu. Mun pitää vain ehtiä vaihtaan eläimiä siellä jne mutta onneks siinä on se tauko. Cämpsyt on sen verran vahva alue mulle, että ei se harkkari varmasti tuu oleen ongelma tehdä vaikka sihteeröisi samalla, kunhan saan pistettyä jotain muistiin jos tarve iskee =)
Eli Carola Roivas ja voisin leipoa mokkapaloja jotka kelpaavat aina  :icon_e_biggrin:
Mä toivon, että saan hamsterit lähtemään jonkun kanssa sinne, haluaisin kovasti saada noita cämpsyjä matkaan, koiranäyttely vaan osuu päällekäin johon olen luvannut lähteä joten pientä järjestelyä ilmassa  :peukku:
Hyvä tietää, taidan suosista tällä kertaa kirjoittaa ylös lapulle ketä ilmoitan koska tähän asti luntannut vahvistuksista  :icon_e_biggrin: Tosin mun ilmot menee TAAS ihan viime tinkaan koska en ole saanut vielä papereita Ruotsista osalle jotka tulee joten katsotaan nyt montako saan kasaan. Cämpsylauman kanssa kuitenkin lähdetään!
Mä oon menossa treelta ja tuonti onnistuu kyllä Niina  :mhappy: