Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nape

Onpa hyvä jos siellä näyttelyt sujui hyvin! Itse en päässy henkilökohtaisista syistä tällä kertaa paikalle, mut hamsut pääs kuiteski Hamsuttimen mukana näytille.
Oon tyytyväinen, Volovo-robo sai H:n, Filip H+n, Taneli EH+:n ja Linda Erin. Taneli sai Kuman jostakin ja sit keltainen ruusuke. Linda sai sertin ja oli pitkisten s3 ja paras veteraani. Oon kyllä enemmänki ku tyytyväinen. Lindan menestys lämmittää kyllä mieltä niin että oon kyllä ihan liekeissä!

Hyvinkään näyttelyyn sitte jos pääsis itsekkin jo panostamaan paremmin!
^Voi hyvää päivää :roll:
^missä täällä on tykkää-painike :D  Onnea  :sydan
Ihania vauvoja Juutilla  :sydan
:D oikein mun tuuria kun kännykällä katsoa niin just Juutin poikuekuva ei näy vaikka isukin kuvat näkyy :kieli
Ei ne pullot oo mun mielestä liian matalalla, mut ehkä jotenki huonosti sit kuitenki.

Mä olen miettiny purupaalin ostoa mut hirvittää just jos se onkin älyn pölyävää.
Aivan ihanaa Mirkku   :sydan
siis jo toinen kerta ku juomapullo vuotaa. Tällä kertaa robojen pullo. Just eilen laitettu uudet purut :x
Ihanaa Sintturainen ja Juuti, laita sitten heti kuvia vauvoista, kun lähtevät seikkaileen, en jaksa oottaa :lov
Meillä oli tänään lempeä kun pk normaali Filip-Volter pääsi treffaan lainanaaras pk rex normaali umb. kk Prinsessa Armaadan  :sydan
Just mun tuuria, siivosin Lissun terran tässä pari päivää sitte, nii tänään vedenvaihdossa huomasin, että koko pullo oli valunu uusiin puhtaisiin puruihin :kieli  Pullo oli ihan ehjä ja toimii edelleen, enkä ymmärrä miten tää on tapahtunu, mut purut oli märkinä ja pullo tyhjä. Onneks vaihdan veet päivittäin niin ei ole ollut korkeintaan ku eilisillasta ilman vettä.

Kaameeta, ko meijän pojat puhuu kuinka Lindakin kohta kuolee, vaikka sehän tulee tän kuun lopulla vasta 1v3kk. Toivon kyllä, että elinaikaa ois hieman pidemmästi kuin se "kohta".
6 syrkkiä josta yks sijotuksessa ja 3 roboa
JUu, varmasti jäi!! Onneksi kaikki nyt mennyt hyvin :sydan