Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - sarilau

Aivan huippu oli tuo nettikaavake :) Vaikka mulla ei tule kuin kaksi omaa hamsua mukaan.Marsupuolella oli muistaakseni myös nettikaavake ja se on tosi käytevä. Kaneilla taas pitää täyttää semmoinen paperikaavake, siihen muistaa liittää maksukuitti ja muistaa vielä postittaa se tiettyyn päivään mennessä. Se on musta tosi syvältä koko homma...Onneksi on nää netit ja tietokoneet olemassa  :)
Meillä olis laskettu aika huomenna. En kyllä jaksa uskoa, että sieltä mitään poikasia tulisi, kun tuo emo ehdokas on niin laiha..no, se on nyt kuitenkin täällä yläkerrassa rauhallisemmassa paikassa. Jos vaikka päättäisi yhden synnyttää :) Ihmettelen vaan, kun astutus sujui niin hyvin..
Onkohan maidän rexi raskaana vai ei. Paino ja maha ei oo kasvanut. Synnytys pitäis olla kuitenkin jo ensi viikonloppuna. Se käyttäytyy koko ajan ihan eri tavalla kuin ennen. Esim. musta vaikuttaa, että se ei nuku enää ollenkaan..no, nukkuu se päivällä mut iltaisin on hirmuinen meno päällä. Samoin sillä mahan alla näkyy musta nisät eri tavoin kuin ennen. ovat ikäänkuin enemmän esillä.
Mä voin olla Saijalle assarina.
Minä olen tulossa, jos en muuten niin ihan sysin takia. Jos sais vaikka tutuilta pari hamsua mukaan kun omat elukat ei oikein oo parhaassa timmissä. Voin olla jollekulle assarina tai sihteerinä. Mut antakaa mulle joku "hidas". Viimeeksi meinasin kyllä pudota vauhdista sen tuomarin kanssa kun olin vielä eka kertaa tälläsessä. Pelotti, et menikö ne laput edes sinnepäin mitä piti.. :shock:
Meidän rexi (syrkki) on ehkä raskaana. Kolmas päivä menossa. Yhdistin sen silloin erään musta/ruskean uroksen kanssa. Saa nähdä tuleeko meille vauvoja, ainakin tuleva äiti oli äsken vähän outo. Kauhea kiire oli vaan jonnekin kun päästin sen vapaaksi juoksentelemaan eteisessä..ihan niinkuin se ei olisi itsekään tiennyt menne on menossa.

En ole kauhean tyytyväinen tähän hommaan kun täällä on niin vaikea saada sellaista paria aikaan jolla olisi taustat tiedossa. Tiedän ettei tämäkään pari ole mikään paras mahdollinen, mutta kun on itsellä kova halu saada jotain aikaan..
Mua jäi nyt vaivaamaan tämä nauhan jalostaminen. Olen lukenut tätä värigenetiikka palstaa ja alan varmaan olla tasaisesti sekaisin kaikista eri vaihtoehdoista..siis voiko nauhan laatua jalostaa ja jos voi niin miten se tehdään?
Eli Glamour girlin isä on kyyhkynharmaa valkonauhainen (Poker Face) ja äiti lk keltainen. Täällä joensuussa ei isä vaihtoehtoja ole paljon, mutta yhdellä tutulla olisi musta valkonauhallinen jonka karva vaikuttaa kuvan perusteella pitkältä. Jos nyt oikein ymmärrän niin yhdistelmä voisi olla toimiva. Glamour girl itse on musta valkokilpikonna, jonka nauha ei ole kovin hyvä ja ruskeaa on vain nimeksi. Muut isukki vaihtoehdot voisi olla jotain keltasävyistä ja normaalia, niin minusta tuo nauhan parantaminen ja musta musta yhdistelmä kuulostaisi järkevimmältä. Jos saisin valita, niin mustan aikaansaaminen olisi minusta kiinnostavinta.
Kiitos GaneshaX! Sitten seuraava kysymys. Onko sellaisessa yhdistelmässä järkeä, jos haluaa esim. toiselta pitkäkarvaisen geenin toiselta. Tarkoitan, että voisiko siitä tulla parempia kuvioita?
Mulla menee sekaisin tämä, et mitä nämä kielletyt yhdistelmät tarkoittaa. Voiko mustan vkkk: n ja mustan valkonauhaisen yhdistää? Mitä tarkoittaa tuo valkomahaisuus? Kilpikonnallahan esim. on valkoinen mahan alus, mutta se ei ilmeisesti tarkoita sitä?
5 hamsteria pakattu, eikun junaan sit seuraavaksi..vähän kyl huominen jännittää, pitäs osata olla sihteerinä ja kaikkee..
Mekin ollaan tulossa. Just sain laitettua nuo ilmottautumiset.. toiv. Martina saa jotain selvää..Saas nähdä miten sujuu Junassa matkustaminen täältä asti. Mies on kieltänyt autoilun talven ajalta lasten kanssa välillä jns-helsinki
Meillä on domino ja preussin punainen samassa häkissä. Saa nähdä tuleeko poikasia..  :roll:  Ensin ei meinannut preussi hyväksyä sulhasta mutta nyt ovat jo ihan ok. Välillä otin sen pariksi päiväksi omaan häkkiin lepäämään ja sit yritettiin uudestaan. Aika vakuuttava tuo sähköiskua muistuttava ääni joka lähtee kun ei ole toivottu vieras toinen.. :D
Tulossa ollaan täältä Joensuusta :)