• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 27.10.2013, Lahti (SHY)

Aloittaja viiru, 06.08.13 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

taika20

Jee pitkästä aikaa näyttelyyn ja hurjan kahden syrkin voimin. Ensi vuonna mua tuskin näkee enää kuin turistina lähi näyttelyissä ja nytkin tulen porukkaa lähinnä moikkaamaan. Kotoa kun löytyy enää 4kpl syrkkejä, 3kpl kiinareita ja 3kpl talvikoita  :icon_e_surprised:

Ana

#46
Mää voisin olla assari saijalle ja mikki satulle. Jos kukaan ei tunne välttämätöntä tarvetta päästä noihin hommiin :D tai käy että mää sihteeriks satulle ja mikki assariks.

Tinjau

Meiltä lähtee nyt suurin määrä ikinä :D 6 syrkkiä näytille. Myöskin pari poikasta myyntipöydälle yms..

viiru

Hienoa, mä laitoin sut Ana sihteeriksi Satulle ja Mikin assariksi. Yritetään priorisoida ainakin sihteerit kaikille. :) Paljon vapaita toimitsijapestejä on vielä, käykääpä rohkeasti valkkaamassa omat tekemisenne näyttelypäivän ratoksi! http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=12160.msg189065#msg189065
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Crodino

Vähän kyllä himoittaisi sihteröidä Saijalle, mutta en kyllä tiedä, että jaksaako sitä.  :nuq:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

hamsufani99

Miä voisin tulla assariks tai tarvittaessa sihteeriks. Laittelinkin siitä jo viestiä sähköpostilla :) Mulle kävis perjaatteessa mikä luokka vain :)

viiru

Crodino, jaksaajaksaa! Laitoin sut jo optimistisena tuonne listaan, mutta kekataan siulle tuuraaja, jos tuntuu ettet jaksa näyttelypaikalla koko päivää. Ok?

hamsufani99, ihanaa! Laitoin sinut Janikan sihteeriksi lemmikkisyyrialaisnaaraille, onko tämä ok?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

hamsufani99

Joo on :) Sihteerinä en olekkaan ennen ollut, joten kivaa vaihtelua, ootan jo innolla  :jiihaa:

MirkkuH

#53
Mut voi laittaa Saijalle assariksi, jos ei pesti ole jo varatattu  :icon_smile:

Crodino

Hahaa, no kai sen yhen sihteröinnin taas jaksaa! :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Harmo

Voisin toimia kirjurina vaikka Päiville. :)

Valeriana

Voisin kokeilla assaroida lyhkissyrkit, kunhan vaan ehdin ajoissa perille. Näillä näkymin olen tulossa junalla, joka on Lahden asemalla perillä klo 9.05. Voisko joku tulla noutamaan tai löytyykö taksikyydin jakajia?

Ana

Pystyykö joku leikata talvikon ylähampaat täällä näyttelyssä?

Viivi

Voisko joku laittaa tähän ketjuun ennakkoilmomäärät?  :icon_confused:

Vevve

^Julkaistaan pian, vielä on plärättävää ilmoittautumisissa  :peukku: