Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

Sintturainen

Eipä tähän muut ees vastanneet kuin takahamsu, joten pitäkää vaan miitti Tampereella  :)

Heli

Onks olemassa joku pykälä että miittejä ei voi olla vaikka joka ikinen viikonloppu?!  :pihalla:  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Marla

^ Ei, mutta eihän siinä nyt ole erityisemmin ajatusta, että yhtäkkiä onkin kaksi eri miittiä samaan sumppuun - tarkoitus kun ei ole miittailla kaupunkilaisten kesken vaan saada mahd. paljon ihmisiä yhteen paikalle, ja jos on kahdessa kaupungissa lyhyellä välillä, porukkaa auttamatta jakaantuisi ja/tai toiseen ei tulisi järin osallistujia.

Mustikkamaan

Tietty myös semmoset epäviralliset tapaamiset on kivoja, mitä herppiläiset järkkää, iha jonku himassa. Mut ne on tietty vähän oma juttunsa sit.

Ite en tänne Jyväskylään asti lähe, kö ei oo mitään tuotavia eläimiä ni en vaan jaksa vaivautua :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

Jos porukkaa riittäisi joka viikonlopulle tai nyt vaikka edes joka kuukausi tapaamaan niin olisihan se tosi mukavaa! Varmaan jos joku sponsoroisi matkakuluissa niin porukkaa saattaisi löytyäkin. Jos voitan lotossa niin ehkä pidän si kekkerit shyläisille tasan Suomen keskipisteessä. :D

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Jos voitan lotossa niin ehkä pidän si kekkerit shyläisille tasan Suomen keskipisteessä. :D

Joka on Piippola!

Mrk

^Mutta eikö se ole maantieteellinen keskipiste? Oikea keskipiste olisi tietysti väkiluvun mukaan laskettu ja tässä tapauksessa sen mukaan missä SHY:n jäsenistö asuu. :P

Heli

Lainaus käyttäjältä: "Mrk"Jyväskylä on kyllä niin kaukana, että tuskin tulee tänne lähdettyä, ellei sitten keksi jotain muutakin syytä reissata sinne suunnille.
Tuut tietty meille kyläileen.  ;)
Destiny's hamsterit 2001-2009

S.D.G.

Tää Jyväskylä nyt vaan on niin asumatonta ja kaukaista erämaata.  :D  Yleisesti lappihan alkaa kehä kolmosen pohjoispuolelta, mutta hamsteripiireissä pohjoistettakoon periferian raja tonne Tampereen pohjoispuolelle.  :P

Oulun seutu onkin oikeastaan se aivan äärimmäisin pohjoinen, ultima thule.  XD
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Mrk

Lainaus käyttäjältä: "Heli"Tuut tietty meille kyläileen.  ;)
No siinä olis kyllä syytä lähteä. :) Täytyy miettiä jos sais jotenkin järkkäiltyä...

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Mrk"
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Tuut tietty meille kyläileen.  ;)

Me mennään Mirkun kanssa kaksipäiväisesti: lähetään perjantaina ja yövytään jossain möksällä leirintäalueella.

Mä tahdon osallistua uudelleen kasvattajaluokkaan, jäi kaihertamaan kun Lempäälässä yks kasvatti oli niin rupunen. Nyt kaivan jotku hienommat varta vasten mukaan!  :twisted: Saattais riittää talvikoitakin, mutta ne on niin rumia etten kehtaa.

Sintturainen

Heh, no mites nämä Oulun pohjoispuolella asuvat harrastajat, yks kasvattajahan asuu ihan Rovaniemellä asti, kai se on jo sit pohjoisnapaa... :D

^Ja Oulun kasvattajilla samat suunnitelmat, yöpyä siis ennen näyttelyä jossain...

S.D.G.

^ Aatostelin notta se on sitten niin pohjoisessa että se on jo etelää uudelleen!  :P

Mennään tarpeeksi kauas pohjoiseen niin tullaan jo etelään...

delfi76

Kovasti mieli tekis Jyskälään tulla. ja jos sais sen vklopun oikeesti vapaaksi ja pääsis tuleen niin mielelläni voisin vaikka jotakuta assaroidakkin  :oops:  Sen verta avustelin tuolla Lempäälässä muutamaan otteeseen, jotta kivaa tuohuu oli.

Mutta tässä vaiheessa lähtö on vielä iso MUTTA.

Minttu

Me ollaan kovasti yritetty tulla jokaiseen näyttelyyn tänä vuonna mutta aina ollu joku este ja nytkin vaikuttais vähän siltä, että ei ihan nuin kauas viitsi lähtä ajamaan. Ellei sitten lähde edellisenä iltana asuntoautolla ja ole yötä jossain. Tosin silloin matka kestää vielä kauemmin kun saa ajaa vaan max 80 km/h. No mutta onneksi vielä aikaa pähkäillä :)