• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Mandi

#210
Lainaus käyttäjältä: "Mandi"Mä en tiedä että mihin leiriin mä ajaudun! Mun tielle on osunu nyt oikein somat roboveljekset ja mua vois huvittaa tarttua niihin mutta toisaalta rakastanrakastanrakastan talvikkoja enkä tiedä kestänkö ilman sellaista... Ja kiinarikin kiinnostais kovasti jos vain löytyis!

Niin että "leiri" :D Pahoittelen hämäävää ilmaustä ;)

Ellli

#211
Jeiii! Sain todistuksesta kohtuu hyviä numeroita. Eniten kuitenkin 7. Mutta saan silti toisen hamsun! Joten etsin halmiäisnormaalia talvikko urosta. Aika nuorta. :lov  :sydan  :sydan  :sydan Iihanaa. Teen niil sitten kaippa penikoita. Tietoa oon saanu ihan hirveesti täältä niiden hoitoon ym. Jos teen nii se ois sitten mun ihka eka poikue<333 Aww..
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

spellcaster

#212
Ellli: Olethan huomannut, että talvikkonaaraasi (jos tämä Hillevi kyseessä, joka on profiilissasi?) alkaa olla piikkuhiljaa liian iäkäs saamaan ekoja poikasiaan  :)  Talvikkonaaraalla suositus taitaa olla 3-5 kk, uroksella tietty kauemmin.

Luethan kaiken poikasten teettämiseen liittyvän, ennenkuin alat poikasia suunnittelemaan? Esimerkiksi nämä ketjut on hyvä lukea läpi ihan ajatuksella --->  viewtopic.php?f=35&t=531 sekä viewtopic.php?f=35&t=5769

 :)

Deesa

#213
En tiedä minne pitäisi laittaa, mutta laitan tän nyt sitten tänne. :D

Eli onko tuo videossa oleva hamsteri oikeasti puhdas vai hybridi? http://www.youtube.com/watch?v=ds20kMuU ... ture=feedu

En nimittäin koskaan ole tuon väristä hamsua nähnyt, mutta saattaahan niitä olla? Ja mitäköhän tuo "pudding hamster" tarkoittaa? Kun olen vähän huonohko englannissa...  :kieli
RIP vkh tv Sulo, 22.6.2011-3.9.2011 ?

GaneshaX

#214
Hypridi varmaankin, talvikko se ei ainakaan ole.

pudding = vanukas
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Takku-Turkki

#215
Mä kävin eilen hakemassa yheltä naiselta jyrsijä tavaroita, maksoin 20 euroo niistä ja sain vielä mukaan hamsteri dunan  :) Tänään vaihdan toisen hamsun dunaan ja keskiviikkona haen yhen jättisuuren dunan niin toinen pääsee sinne asusteleen..
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

kiivi112112

#216
JEEEE!!!! Vähän ajan päästä tämä kaikki on lopulta totta ,saan hamsterin!!!!
Uskon että teillä muillakin oli aika samanlaiset fiilikset  juuri ennen ensimmäistä hamsua!! :)  :D  :D  xD  xD  :grin  :grin  :)

Markka

#217
^Onnea! :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Nape

#218
Kerättiin poikien kans hamsuille voikukkaa ja vähän apilaa. Eilen saivat mustikanvarpuja. Mukavaa kun saa taas luonnosta viedä tuoreita antimia tyypeille :)

HamsterSailor

#219
Siivosin tunti sitten Kustin asumuksen, ja tein oman nopeusennätykseni: 25min :mrgreen: Yleensä mulla menee yhteen semmoset 35-40min. Eihän se pohjalaatikon tyhjennys, pesu, kuivaus ja täyttö kauaa vie, mutta virikkeiden sijoittelu on aikaavievää hommaa :D

Rossu

#220
Mullakin menee yleensä sellanen päälle puol tuntia, joskus kun ripeästi pesen, niin vähän alle, riippuu vähän.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

HamsterSailor

#221
Hain hamsuille äsken ulkoota voikukkaa ja laitoin sen kuivamaan :) Sit ku se on kuivannu ni tirvasen sen kuivamuonan sekaan.

Ja btw, mitä mieltä olette JR Farmin tuotteista? Musta ne on hyviä, ku useimpiin niistä ei oo tungettu mitään lisäaineita tms.  Ostin just hamsuille niitä JR Farmin Farmy's-herkkutikkuja, ja hyvin näytti uppoovan :)

Markka

#222
^Mä kuivaan kanssa voikukanlehtiä siemenseokseen :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Ellli

#223
Oon kyllä lukenut.. Mutta tää on siis ollu pelkkä ajatus.. ^^
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

kiivi112112

#224
Miten niitä voikukanlehtiä kuivataan hamsuille? :oops: