Yleinen näyttelypulina -2

samuho

Kiitos kovasti!  :)

Sansku

Mua on alkanut kiinnostaa ajatus että voisi viedä hamsu näyttelyihin. Pystynkö esim viedä mun eläinkaupasta ostetun syrkki neidin? Tai talvikko neidin? Ilmeisesti hybridejä ei voi viedä (?), eli meidän musta herra ei pääsisi semmosiin. :)

Niin, ja tuo Lempäälän näyttely, saako sinne kuka tahansa tulla? Siis jos ei meinaa esitellä eläintä, mutta katsomaan, tutustumaan, ehkä tehdä löytöjä? :D  :lov
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Vevve

Hybridejä voi tuoda lemmikkiluokkiin. Myös eläinkauppahamsterin voi tuoda. Lempäälän näyttelyyn on pääsymaksut (löytyy kutsusta) mutta kaikki voi tulla vaikkei olisi osallistuja.

spellcaster

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Minäpä kysyn nyt itseni ja kaverini puolesta tällasta... Miksi ainakin viime näyttelyissä assarit raahaavat lemmikkiluokan hamsterit ulkomuotoluokan pöytään vaikka boksin kannessa ei ole edes ulkomuotoluokan osallistumisnumeroa? On todella inhottavaa etsiä omaa hamsteriaan kun se on arvostelun jälkeen viety jonnekin muualle kuin alkuperäiselle paikalleen.

Syynä varmasti ihan assarien kokemattomuus, niin ei kuulu tehdä.

Ellli

Haluisin tietää mitä mitä esim: s1+sert,  es1 egg10 tai ks1+ksert tarkottaa. Ois tosi hiano juttu jos joku kertois.
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Vevve

^ tuolla hieman alempana hamsteriaiheista sanastoa: //http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=162

Ellli

Kiitän. Katoin videon. Voikoleikkuu tapaa käyttää talvikoillakin? Jähmettyykö nekin? n__n
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

S.D.G.

^ Tää ei oikein liity näyttelypulinaan, mutta vastataan toki kun on kysytty. :) Talvikot eivät (valitettavasti) jähmety samalla tavalla. Osa niistä, varsinkin tottumattomat tai jos otetaan huonosti kiinni, rimpuilevat kauheasti tartuttaessa niskanahasta. Talvikko otetaan kynsienleikkuuta varten kädelle ja kynsi napsaistaan kun hamsteri on sopivassa asennossa ja rauhassa.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

EmmaTi

Kai tääkin näyttelypulinaa on, eli mitä kannattaa tehdä ku petshow lähestyy ja urossyrkillä on kyljen hajurauhasen kohdalla karva liiskautunu ihoon, kai vähän hajurauhasen eritettä kuivunu karvoihin.
Siis kyse ei oo mistään rauhasen tulehtumisesta vaan ajattelin ihan hienosäätönä sitä putsata mutta miten teette tommoselle?

Vevve

^ Mä en ole tehnyt ikinä tommosille mitään, mutta voisithan kokeilla esimerkiksi kostella vanulapulla sitä putsata tai vastaavaa.

EmmaTi

^Täytyyhän sitä putsata, joka karva on oltava kohdillaan  :)

Mustikkamaan

http://olotila.yle.fi/koti/askartelu/as ... nniamerkki

Nyt kaikki palkintoruusukkeita askartelemaan!  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

^voi hyvää päivää :D
Siinä näky oleen joku ohje kotelolle joka tehään jeesusteipistä nii askarrellaan niitä sit samalla :P

Unskie

Ihanaa, persoonallisia ruusukkeita kaikille näytelmiin..  :D
Btw yhdistyksen sivuilla tulevissa näyttelyissä on vain tuo jo ohi mennyt Lempäälä 28.5. Onko tänä vuonna tulossa muitakin näyttelyitä? Harmillista mun kannaltani että sijoittuvat lähes aina toispual Suomea kuin pohjois-Karjala/Itä-Suomi, olisi hienoa saada joskus tännekin hamsterinäyttely. :)
VKH talvikko, ei mielikuvituksettoman lemmikki.