• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#300
Hei mistä te ootte ostanut niitä IISOJA näyttelykasseja? Sais olla korkeempia kuin ikean kassit että mahtuu noita L-koon bokseja paljon...

Vevve

#301
^Ikean luukassit on hyviä, mutta niitä ei enää myydä. Toinen hyvä ikeakassi on tämä: //http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10056770
Biltemasta saa halvalla niitä mustia pallokuvioisia joihin mahtuu kans ihan kivasti.

Anonymous

#302
Mä oon ostannu ihan paikallisesta kirpparista uutena ja Tarkkaristaki olen jonku ostannu sekä jyskistä.

Saana

#303
Ninde, jos jaksat kirjoitella niin olisi mukava kuulla miten näyttely sujui Ruotsissa ja hieman jotain eläinten tasosta.

pinsku93

#304
kysyisin seuraavaa: syrkkini sai vauvoja ja erottaminen tapahtuu 11pv. näyttelyt olisi lahessa sillon olikse nyt 24pv.voinko viedä emon jo sinne? ja toinen kysymys, onko neitini ulkomuotoluokkaan sopiva kuva alla? väritys normaali umborous vai normaali? :)

EmmaTi

#305
Näkyy olevan normaali umborous.
Säännöissä kielletään tuomasta naarasta jolla on alle 5vk ikäiset poikaset tai naarasta joka on tiine, joten kyllä voit tuoda hamsusi näyttelyyn.

Toki voit osallistua sekä pet- että ulkomuotoluokkaan.
Ainoastaan sellaista hamsteria ei kannata ulkkikseen viedä, jolla on hännässä knikki, koska se saa automaattisesti hylätyn arvosanan.

pinsku93

#306
kiitos paljon vastauksesta:) ajattelin viedä muutaman pienen nappi silmän sinne jospa saisivat vaikka hyvän kodin:)

Sahapukki

#307
Milloin olette tavanneet Joensuussa hamsterinäyttelyitä ? Itse olen vasta olikohan se -04, vai ? Millonkohan tänne ilmaantus, tai edes Kuopioon, niin päästäs mekin. Kyyti ja majoitus on ainut ongelma, mutta tuohon marraskuun näyttelyyn päästään, jos vain majoitus onnistuu, kyyti nimittäin on , jos ei olisi, tulisin vaikkapa junalla, Aadan kera. :) Tiedättekö, olisko tänne Joensuuhun tulossa näyttelyitä n. 2-vuoden sisällä, kalenterissa ei ainakaan mainita niin pitkälle. Jos joku edes osaisi sanoa, niin hyvä. Toivon positiivistä, peukut ylös. Näyttelyitä Joensuuhunkin, ettei vaan jumahdeta Jyväskylään, Helsinkiin ja Tampereeseen.  :D
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Ely

#308
^Milloinkas Helsingissä oli viimeksi näyttely? :S
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Saana

#309
Näyttelyitä järjestetään siellä, missä on järjestäjiä tai muuta aktiiviporukkaa, joka voi auttaa näyttelyiden suhteen. Itä-Suomessa on kovin vähän aktiivisia hamsteri-ihmisiä. Helsingin kaupunki taas ei vuokraa eläintapahtumiin tilojaan ja käsittääkseni muut paikat ovat todella kalliita (jos niitä edes on).

Hamsteritar

#310
Joensuuhun vois mustakin tulla näyttelyitä enemmän, tulisin ainakin katsojaksi, luultavimmin saattaisin osallistuakkin :) (jos sinne tälläisiä 13v junioreja päästetään)

Anzukka

#311
^ Kaikki ovat tervetulleita aina näyttelyihin oli sitten junnu tai vanha konkari, tai jotain siltä väliltä. :)

Meillä on ilmot laitettu ja tällä kertaa mukaan lähtee vain kolme hamsteria. Ekalla kerralla näyttelyssä oli enennän hamsuja mukana kuin nyt. :) Ei tullut ilmot ainakaan kalliiksi. :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

HamsterSailor

#312
En oo ennen käynyt cämpsyjen kanssa näyttelyssä, vain syrkkien, joten juolahtipa mieleeni kysymys. Täytyykö toimia jotenkin erilaisesti, kun kaksi otusta ovat samassa boksissa? Laitan siis nrolaput vaan normaalisti boksin kanteen ja ulkkiksen pöydälle? Molemmat osallistuvat molempiin luokkiin :)

Ninde

#313
^Ei tartte toimia mitenkään erilaisesti silloin, kun eläimet on helposti erotettavissa toisistaan (eli esim. eri väriset).

HamsterSailor

#314
^Ok. Kiitos Ninde :)